43 רעיונות לאיפור ניו יורק נוצצים

31. איפור עיניים כסוף מסוגנן

חגגו את השנה החדשה בסטייל עם איפור עיניים כסוף כזה. העיניים מתחילות כסופות ואז מתמזגות לחום כהה. זהו רעיון מהמם שהוא זוהר אך הוא אינו נועז כמו חלק מהמראות הנוצצים. זה מושלם לנשים שרוצות לנסות משהו חדש לאירוע אבל רוצות לשמור על האיפור שלהן מעט עדין יותר.

איפור עיניים כסוף מסוגנן

מָקוֹר: @jaquelinevandoski

32. נוצצים ורודים למדי

אוהב ורוד? אז מראה האיפור הזה הוא בשבילך. העיניים בצבע ורוד נוצץ והתאימו להן צבע שפתיים נוצץ. כדי ליצור את העיניים, תזדקק ללוח השקיעה של Huda Beauty Desert Beauty, תוכל לבדוק את שאר המוצרים ולהדריך בעמוד האמן להלן. לשפתיים תזדקק להודה ביוטי ליפ סטרוב בגוון סנובי או מוצר כמוהו.

הדרכה לאיפור עיניים ורודות

מָקוֹר: @theamazingworldofj

33. עין סמוקי נוצצת

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לאיפור עיניים נוצץ. העיניים הן בגוון אפור אופנתי עם ניצוץ עדין על החלק העליון. זה מראה כל כך יפה והוא מושלם למסיבות ולבלות בחוץ. חבר עם צבע שפתיים נועז או נסה ורוד רך. איפור שכזה יהיה נהדר ללמוד מכיוון שניתן ללבוש אותו גם לאירועים מיוחדים אחרים.

נוצץ, עין סמוקי שחור לעיניים כחולות

מָקוֹר: @theamazingworldofj

34. עיני גלאם ורוד וזהב

הרעיון הבא שלנו הוא מראה זהב נוסף. זה עדין וייחודי מכיוון שנוצץ הזהב אינו סוחף על העפעף. במקום זאת הברק ממוקם בערך באמצע הדרך והוא גם על המכסה התחתון. זהו מראה כה זוהר ומסוגנן. צור מחדש את עיני הזהב או נסה במקום נוצץ כסף.

רעיון איפור עיניים גלאם ורוד וזהב

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

35. עיני כסף ושפתיים ורודות מתכתיות

איפור עיניים כסוף נראה מהמם עם שפתיים ורודות. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. העיניים נוצצות וכסופות והותאמו עם צבע שפתיים ורוד מתכתי. אנחנו אוהבים את הצבע הזה וניתן ללבוש אותו לניו יורק ומעבר לו. השפתון הוא שפתון נוזלי ג’רארד קוסמטיקס בסוהו.

עיני כסף ושפתיים ורודות מתכתיות

מָקוֹר: @theamazingworldofj

36. לוק איפור צבעוני בניו יורק

מכיוון שזה ניו יורק, אתה יכול לצאת לגמרי עם נצנצים. להלן דרך מסוגננת לעשות זאת. העפעפיים העליונים כסופים והמכסה התחתון הוא גוון תכשיט תוסס. שילוב של שני צבעי נצנצים יוצר מראה זוהר ומרהיב לכל מסיבה. שחזור זה או נסה שילוב משלך.

מראה איפור צבעוני של NYE

מָקוֹר: @theamazingworldofj

37. עיני כסף סמוקי

אוהב עין מעושנת? אז רעיון האיפור הזה הוא בשבילך. העיניים האלה בעלות מראה מעושן כהה בתוספת כסף. הכסף רק מזמזם את האיפור הקלאסי שמוכן לניו יורק. חבר את העיניים הכסופות עם צבע שפתיים כהה כמו בורדו או סגול או אולי ללכת על ורוד בהיר יותר.

עיני כסף סמוקי

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

38. עיני גליטר שיק

לא כל נצנצים חייבים להיות בהירים ונוצצים. אתה יכול לבחור מראה כהה יותר בדיוק כמו זה. עיניים אלה כוללות צללית אפורה כהה עם נצנוץ אפור מעל הדף. זה יוצר מראה אופנתי וייחודי המושלם למסיבה. אתה יכול לבדוק את כל המוצרים המשמשים בעמוד למטה.

עיניים אופנתיות ונוצצות כהות

מָקוֹר: @priscillaavanity

39. עיניים כהות עם שפתיים בורדו

אין הרבה יותר אופנתי ומסוגנן מעיניים כהות עם שפתיים בורדו. שילוב צבעים זה מושלם לסתיו, לחורף ולאירועים מיוחדים כמו NYE. זה נהדר לנשים שאוהבות להיות נועזות ורוצות שהאיפור שלהן ידרוש תשומת לב. שמור על נצנצים עדינים כמו בהשתתפות בעת יצירת מראה דומה לזה או הוסף תוספת קטנה. אחרי הכל, היא ראש השנה!

עיניים כהות נוצצות עם שפתיים בורדו

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

40. נצנצים ואייליינר קלאסי

האם אתה אוהב ללבוש אייליינר שחור קלאסי עם קפיצה? אם כן, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו עיניים כאלה אבל עם טוויסט NYE. על העפעף יש גם טאטא של נצנצים כסופים. זהו מראה יפה שיתאים לכולם. נסה את מראה הכסף או נסה זהב. אולי אפילו לנסות צבע נצנצים עז כמו כחול או ירוק.

רעיון איפור עיניים נצנצים ואייליינר קלאסי

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

41. עין סמוקי חומה מהממת

אם כל הנוצץ והניצוץ לא בשבילך, אתה יכול לנסות איפור כזה לניו יורק. העיניים מעושנות עם אניה חומה ויש רק רמז לזהב. איפור כזה מוודא שאתה נראה אופנתי וזוהר לכל אירוע אבל הוא גם לא מוגזם מדי.

עין סמוקי חומה מהממת

מָקוֹר: @sarahanne616

42. עיני כסף נוצצות

מחפשים איפור עיניים נועז שיגרום לכם להתבלט? ואז זה יכול להיות זה. עיניים אלה כוללות טאטא יפה של כסף. המראה נגמר עם אניה שחורה מודגשת שממש משדרת את התוצאה המוגמרת. שחזר את המראה הזה או נסה את האונייה הכהה והדרמטית בזהב. כך או כך, זה ייראה מדהים.

רעיון לאיפור עיניים כסוף נוצץ לעיניים כחולות

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

43. הדרכה לאיפור עיניים כסוף נצנצים

אם אתה אוהב איפור כסף אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה לאיפור עיניים! העיניים כל כך זוהרות ונוצצות וזה מושלם עבור ניו יורק. אתה יכול לראות הדרכה שלב אחר שלב כיצד ליצור את המראה על תמונה זו, אך תוכל גם להציג את המוצרים המשמשים בדף האמן. אנחנו אוהבים את זה!

הדרכה לאיפור עיניים כסוף נצנצים

מָקוֹר: @theamazingworldofj

אנו מקווים שמצאתם את האיפור המושלם של ניו יורק!