41 רעיונות איפור מגניבים ואופנתיים לאביב

21. צבעים חמים

המראה הבא שלנו כולל צבעי כתום חמים ורכים. גוונים אלה אינם תוססים כמו הסגנונות הקודמים אך כפי שאתה יכול לראות הוא עדיין יפה ורענן. מראה כזה נהדר אם הצבעים הנועזים הם לא הדבר שלך. גוונים רכים כמו אלה יתאימו לכל בחורה לכל אירוע.

איפור עיניים בצבע חם וצבע שפתיים לאביב

מָקוֹר: @annekayfam

22. איפור סגול יפהפה

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור יפהפה ורוד. למראה זה העיניים סגולות מודגשות עם תוספת צללית ורודה מסביב מבחוץ. האיפור סיים עם צבע שפתיים עירום וריסים עזים. זהו מראה מהנה, בהיר וקל ללבוש. ניתן להריץ אותו למעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע.

רעיון איפור סגול יפהפה

מָקוֹר: @stephie.b_

המוצרים המשמשים: אנסטסיה בוורלי הילס מיני Norvina Pro Pigment Palette Vol 1, Smash Box Photo Finish oil Primer, ABH Foundation Shade 310C, אבקת הגדרת וניל רופף וצל זוהר Dream Glal Regal, Dragun Beauty פנים פלטת צלליות Fem & Surge, Jouer Cosmetics Bouquet D’amour Blush Palette הצללית Kiss Me and Buxom Cosmetics מבריק שפתיים רוסיות שמנמנות.

23. אייליינר צהוב מודגש

הוסף פופ של צבע אביב לאיפור שלך עם אייליינר מודגש כזה. צבע הצללית והשפתיים עדינים וניטרליים. בעוד שהאייליינר הוא בצבע צהוב עז. אייליינר תוסס הוא דרך קלה להזריק קצת צבע לאיפור הרגיל שלך. מראה זה מושלם לאביב ולקיץ. צור זאת מחדש או השתמש בצבע פסטל אחר לאייליינר.

אייליינר צהוב מודגש

מָקוֹר: @stephie.b_

המוצרים המשמשים: אנסטסיה בוורלי הילס שמן גוף לשיער, Brow Wiz חום כהה וג’ל גבות שקוף, אייליינר Fenty Beauty Banana Blaze, ריסים iEnvy By Kiss 158, ריפוד מק קוסמטיקה סטריפ דאון, לינרטיק חשוף מינרלים ושפתון Buxom Cosmetics ליפגלוס רוסי רוסי.

24. איפור עיניים נוצץ לאביב

מחפשים עוד איפור נוצץ? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו איפור עיניים נוצץ עם אניה שחורה מודגשת. מה שאנחנו באמת אוהבים בזה הוא אותו קטע סגול פסטלי בהיר, הוא פשוט מושלם לאביב. איפור כזה יהיה נהדר לאירוע או מסיבה מיוחדת. תוכל לצפות בתמונה למראה זה בדף האינסטגרם שלהלן.

איפור עיניים נוצץ לאביב

מָקוֹר: @rubina_muartistry

מוצרים בשימוש: Urban Decay Cosmetics מרק גבות בננה נייטרלית & ג’ל בגימור גבות, פלטת אור של עירום Huda Beauty, קוסמטיקה אורבנית Decay מתכות כבדות בסטודיו, Thrive Causemetics אייליינר נוזלי אינסוף, ריסי לוטוס מס ‘110, פנים מול פנים טובות יותר ממסקרה סקס, בובה 10 החלקת HydraLux ביוטי בינונית קלה והודה אפייה קלה ב לחם בננה.

25. עיניים ושפתיים ורודות למדי

רעיון האיפור הבא באביב הוא יפה וורוד. למראה זה, השפתיים בצבע ורוד רך והעיניים ורודות נוצצות עם אניה שחורה קלאסית. זהו רעיון איפור מהמם והצבע מושלם לעונה. אתה יכול ללבוש את מראה הגלאם הזה או לנסות ורוד לא מנצנץ לעוד איפור כל יום.

עיניים ושפתיים ורודות למדי

מָקוֹר: @makeupby.esca

המוצרים המשמשים: אנסטסיה בוורלי הילס Dip Brow, אנסטסיה בוורלי הילס מודרנית פנסי צלליות רנסנס, מסקרה מייבלין, אייליינר Essence Cosmetics, ריסים Eylure, Vichy Nordic foundation, NYX Cosmetics Lipliner spl831 mauve ו- Essence Cosmetics מקל חמאת שפתיים 02.

26. איפור עיניים כתום חם

הרעיון הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו. כאן יש לנו תערובת צלליות חמות וכתומות עם ניצוץ! זה פשוט כל כך מסוגנן, נועז ומהנה. איפור עיניים כזה ישא אותך לאורך האביב, הקיץ והסתיו. אז, זה נראה נהדר שיש לי שליטה בו. חבר איפור עיניים זה עם צבע שפתיים ניטרלי.

איפור עיניים כתום חם

מָקוֹר: @jazzayling

מוצרים בשימוש: Morphe X James Charles Palette, Urban Decay Cosmetics Heavy Metal Glitter Liner ‘Midnight Cowboy’, Benefit Cosmetics Roller Liner בצבע חום, ריסי בובה ‘ברוק’, מסקרה סנסציונית של Maybelline Lash, צבע פופ קוסמטיקה ‘פלקסיטרי’, אנסטסיה בוורלי גבות מטבלים בגוון חום בינוני וג’ל גבות שקוף וקונסילר פיוז’ן ללא רבב של לורה מרסייה.

27. עיני אושן עם שפתיים עירום

גוונים כחולים מתאימים גם לאביב. הנה דרך יפה ללבוש כחול בהיר. איפור זה נקרא עיני אוקיינוס ​​וכפי שאתה יכול לראות, הצללית אכן כוללת תערובת גוון תכשיט מהממת. איפור כזה הוא הדרך המושלמת להאיר את המראה שלך לאחר עונות הסתיו והחורף החשוכות.

עיני אושן עם שפתיים עירום

מָקוֹר: @stephie.b_

מוצרים בשימוש: Lime Crime Prelude פלטת צלליות של Chroma בגוונים שבתאי, ג’נסיס, קצף ים ווירג ‘ולבטין, Violet Voss Eye Scream You Scream You Scream, Joah Beauty Blur Activation Primer, Wet N Wild Dewy PhotoFocus Foundation, BH Cosmetics Illuminating באירלנד גוון לוח הדגשים באירלנד סומק יערה יופי טבעוני של דבלין ו- KVD טבעוני / שפתון נוזלי בלוסום.

28. זוהר וינטאג ‘

אוהבים אופנה ויופי וינטג ‘? אם כן, איפור זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו איפור זוהר וינטאג ‘לאביב. העיניים בעלות תערובת של גוונים אפורים וחומים עם צהוב. בעוד השפתיים נייטרליות. זהו מראה איפור מהמם והוא יהיה נהדר לחתונות ועוד.

זוהר וינטאג '

מָקוֹר: @sameeraxmakeup

מוצרים בשימוש: Drunk Elephant C-Firma day serum, Glowlixir Super hydrating mask, אנסטסיה בוורלי הילס קרן זוהרת, Huda Beauty NYMPH ‘Luna’, גוון Tantour ‘Light’, Elf Cosmetics 16h camo concealer, אבקת הגדרת ABH, סימון רופף ‘So Hollywood מעורבב ‘ו’פתית שלג’, ברונזר חולה Benefitcosmetics, תרסיס הגדרת ערפל זוהר של Pixi Beauty, פריימר עיניים ABH, פלטת צלליות גלאם רכות, אייליינר נוזלי ABH, Glitter Ghastly, Look Beyond Lashes, עיפרון גבות Benefitcosmetics ו- ג’ימי גבות ג’ל ושפתון נוזלי ABH. ‘כּוֹכַב יָם’.

29. עיני גלאם עם אייליינר מודגש

תזהר את מראה האביב שלך עם איפור כזה. כאן יש לנו עיניים עם תערובת זהב. איפור העיניים מסתיים עם אניה שחורה וריסים עזים. איפור כזה יכול להתלבש ביום או בלילה. ללבוש עם צבע שפתיים ניטרלי במשך היום וצבע שפתיים אדום או כהה לערב. תוכל לצפות בתמונה לאיפור זה בדף האינסטגרם שלהלן.

עיני גלאם עם אייליינר מודגש

מָקוֹר: @makeupby.esca

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס דיפברו, פלטת זהב ורדים של קראונברושוק, מסקרה של מייבלין, אייליינר של Essence Cosmetics, ריסים רשמיים של Eylure ו- Foundation Vichy Nordic.

30. איפור אביבי מינימלי

עונת האביב היא הזמן המושלם להפשיט את האיפור שלך ולבחור מראה פנים רענן יותר. איפור זה מראה כיצד לעשות זאת בצורה יפה. בעיניה יש טאטא רך של אייליינר, שפתיה בהירות ומבריקות ועורה זוהר. זהו מראה איפור אביבי מהמם והוא מושלם לקיץ.

איפור אביבי מינימלי

מָקוֹר: @stephie.b_

מוצרים בשימוש: לורה מרסייר פריימר יסוד לחות, גוון ABH Foundation 310C ואבקת הגדרה רופפת בננה, כיסוי ילדה Trublend קונסילר גוונים L300 & M100, BH Cosmetics קח אותי לפלטת הצלליות של איביזה, ברונזה בייב ברונזה ושפתון נוזלי שלבי, Color Pop Cosmetics לחי הלוק סופר פלקסיטרית, Benefit Cosmetics Precisely My Brow Pencil צל 4.5 ומסקרה NYX On The Rise.