43 רעיונות וסגנונות צבע שיער בורגונדי לשנת 2019

31. שיער בורדו עד ורוד אומברה

הרעיון הבא שיש לנו להראות לכם הוא אחד האהובים עלינו. עבור סגנון זה השיער מתחיל בצבע סגול, אחר כך משתנה לבורדו ולאחר מכן קצות השיער ורודים בהירים. תסרוקת זו מראה כיצד ניתן לשים בורדו בצבעים אחרים ליצירת מראה נועז וייחודי. שיער כזה יהיה מדהים לקיץ.

שיער בורדו עד ורוד אומברה

מָקוֹר: @xostylistxo

32. אומברה בורגונדי

אוהבים אומברה? ואז בדוק את הרעיון הבא. לתסרוקת זו יש צבע כהה בשורש ואז באמצע הדרך השיער משתנה לצבע בורדו עדין. הבורגול די קליל ורך מה שנותן לו מראה נינוח יותר. זה מושלם לנשים שלא רוצות תסרוקת חיה ועזה. אתה יכול ליצור מחדש את האומברה או לנסות צבע ראש מלא.

שיער אומברה בצבע בורדו

מָקוֹר: @styled_by_carolynn

33. בורגונדי עד בוב כתום בהיר

לאחר מכן, יש לנו שילוב צבעים ייחודי נוסף לחלוק איתך. כאן יש לנו בוב קצר באורך הסנטר. צבע השורש שחור, ואז השיער משתנה לבורדו ולאחר מכן לכיוון הקצות השיער כתום בהיר. אנחנו אוהבים את הצבעים האלה כי הם מזכירים לנו שקיעה. צבעים דומים יהיו בחירה מצוינת לכל מי שרוצה ששיערו יבלוט.

בורגונדי עד בוב כתום בהיר

מָקוֹר: @anthonyvincenttt

34. בורגונדי עדין

רעיון השיער הבא שלנו הוא כל כך אופנתי ושיקי! השיער צבוע בגוון כהה בעל גווני בורדו עדינים. ואז השיער משתנה ומתמזג בהדרגה עד שקצות השיער כמעט נראים שחורים. זהו רעיון שיער בורדו מהמם והוא יתאים לכולם. זהו רעיון נוסף המושלם למי שמעדיף צבעים נמוכים.

רעיון שיער עדין בורגונדי

מָקוֹר: @shaz_wishhairstudio

35. בורגונדי עם גוונים סגולים

עוד צבע יפה שאתה יכול לנסות הוא בורדו עם גוונים סגולים. לפניכם דוגמה מהממת. בשורש, השיער הוא בגוון בורדו כהה ואז השיער משתנה לצבע בורדו בהיר בתוספת סגול. הצבע הסגול מדהים וזה בהחלט ייקח את השיער שלך ממעופש להפליא. צבע כזה ייראה מדהים על כל אורך שיער ובכל סגנון.

שיער בורדו עם גוונים סגולים

מָקוֹר: @styled_by_carolynn

36. בורגונדי עד כתום לוהטת

מוקדם יותר בפוסט הצגנו סגנון בורדו בו השיער הופך לאדום. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. לשם כך השיער מתחיל בורגונדי ואז משתנה לגוון כתום לוהט בערך באמצע הדרך. הצבעים נראים מהממים יחד והם יוצרים אמירה מסוגננת.

בורגונדי עד שיער אומברה כתום לוהט

מָקוֹר: @k.s. צבעים

37. רעיון שיער כהה בורגונדי

אם אתה רוצה לתת לשיער שלך להרים מבלי להיות מודגש מדי, שקול צבע כזה. זהו צבע ראש מלא שהוא בגוון בורדו כהה. זה כמעט נראה חום אבל עם גוונים בורדו. זהו מראה עדין וסופר מסוגנן שיתאים לכולם. נסה צבע דומה עם סגנון גלי כזה או על תסרוקת לבחירתך. זה ייראה מדהים עם חתך בוב.

רעיון שיער בורדו כהה

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

38. בורגונדי אומברה בוב

התסרוקת הבאה הזו כוללת עוד מראה אופנתי אופנתי. השיער נחתך לבוב. הוא שחור בשורש ואז משתנה לבורדו כהה. זה כל כך מסוגנן ועצבני. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות את הצבעים בסגנון ארוך יותר. אבל חיתוך הבוב הוא חובה, אז עכשיו זה הזמן לנסות את זה!

תסרוקת Ombre Bob בורגונדי

מָקוֹר: @styled_by_carolynn

39. בורגונדי קיצי

מעדיפים צבעים בהירים יותר? אז למה שלא תנסה תסרוקת כזאת ?! רעיון שיער זה כולל צבע בורדו יפה עם תוספות ורודות וכתומות. הוורוד והכתום באמת מאירים את הבורגול וגם הוא נראה ייחודי. תסרוקת תוססת כמו זו מושלמת לקיץ.

שיער בורדו בצבע קיץ

מָקוֹר: @she_runs_with מספריים

40. גלי בורגונדי מסוגננים

רק מחפש תסרוקת חדשה שהיא מסוגננת וקל ללבוש? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו סגנון בורדו פשוט ושיקי. השיער באורך בינוני עם גלים והוא צבוע בצבע בורדו יפה עם גוונים אדומים. תסרוקת כזו תתאים לכולם והיא תעניק חיים חדשים לשיער העייף שלך.

גלי בורגונדי מסוגננים

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

41. סגול, בורגונדי עד כחול

הרעיון הבא שלנו כולל שילוב צבעים מדהים נוסף. למראה זה, השיער מתחיל לסגול ואז משתנה לבורדו ואז לבסוף השיער הופך לכחול. זוהי תסרוקת כל כך מגניבה ואופנתית שיש לה מראה שיפוע. צור מחדש את כל שלושת הצבעים או שאתה יכול לנסות רק סגול ובורדו או כחול ובורדו. כך או כך, זה יהיה וואו.

רעיון צבע שיער סגול, בורדו עד כחול

מָקוֹר: @קריסטאלצ’או

42. אדום ובורגונדי

לאחר מכן, יש לנו סגנון אדום ובורגול מהמם להראות לך. השיער נחתך בוב וזה גוון בורדו כהה ליד השורש ואז הוא משתנה לצבע אדום יותר. זהו אחד המראות האהובים עלינו מכיוון שהשיער כה חי ותוסס. אתה בהחלט תבלוט בסגנון עם שיער כזה.

שיער אומברה אדום ובורגונדי

מָקוֹר: @adlydesign

43. בורגונדי עד פסטל תפוז

עוד רעיון צבע מגניב שאתה יכול לנסות הוא גווני בורדו ופסטל. להלן דוגמא מסוגננת. השיער בצבע בורדו בחלקו העליון ואז הוא הופך לכתום בהיר ופסטלי. אנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה מכיוון שהוא בהיר, נועז וייחודי. כתום הפסטל הטון ממש גורם לבולט גם בצבע הבורגול. צור זאת מחדש או נסה כל גוון פסטל אחר.

שיער בורדו עד פסטל כתום

מָקוֹר: @lo.rean

אנו מקווים שמצאת תסרוקת בורדו יפה לנסות!