63 דרכים שונות ללבוש ציפורניים בעירום השנה

31. ציפורניים ייחודיות לעירום

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר עירום שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל! רוב הציפורניים בגוון עירום בהיר אך ישנן שתי מסמרות מבטא. ציפורני המבטא שקופות עם אמנות ציפורניים מגניבה. זהו מראה מדהים וייחודי שיתאים לכולם. מניקור כזה יהיה מושלם למסיבה או לילה בחוץ.

ציפורניים ייחודיות לארונית

מָקוֹר: @beaunailss

32. ציפורניים חמודות עם עיצוב לב

אוהבים ציפורניים חמודות ונוצצות? אם כן, עליך לבדוק את הציפורניים האלה! כל הציפורניים בגוון בהיר ולשניים מהן יש אומנות נצנצים. לציפורן אחת פס באמצע ולשנייה לב יפה. אתה יכול ליצור את המראה הזה בבית עם לקים נוצצים עירומים וכסופים. צבע ביד את הפס והלב או שאתה יכול להשתמש בשבלונה.

ציפורניים מאטות חמודות עם עיצוב לב

מָקוֹר: @gabbysnailart

33. ציפורניים בעירום עם ציפורני קריסטל מבטא

הרעיון הבא שלנו הוא עוד רעיון נוצץ! כאן יש לנו מסמרים עירומים עם שני עיצובים מבטא קריסטל בכל יד. שניים ממסמרי המבטא זהים ושניים שונים. זהו מניקור אלגנטי וזוהר שיהיה מושלם לחתונה או לכל אירוע אחר בו תרצו להתרשם! אבני חן בגודל כזה ניתן לרכוש באינטרנט ותוכלו להדביק אותן בכל תבנית. אז, צור מחדש את זה או נסה את עיצוב הגביש שלך.

ציפורניים בעירום עם ציפורני קריסטל מבטא

מָקוֹר: @_allured

34. ציפורני נצנצים בעירום וזהב

שילוב צבעים אופנתי שכדאי לך לשקול לנסות על הציפורניים הוא עירום וזהב. להלן דוגמה יפה ללבוש שני הצבעים! לכל מסמר עיצוב שונה הכולל נצנצים, אבני חן ועוד. אנחנו מאוד אוהבים את הציפורן העירומה עם קווי הזהב האופנתיים. מניקור כזה מושלם לנשים הזוהרות. שחזור את כל הלוק או רק אחת או שתיים מהציפורניים שאתה אוהב.

מסמרי עירום מאט וזהובי נצנצים

מָקוֹר: @naildby_j

35. ציפורניים אלגנטיות נוצצות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב יפה ואלגנטי להראות לך. ציפורניים אלו הן בצורת שקד וצבועות בגוון בהיר. לכל הציפורניים יש טאטא עדין של נצנצים ולציפורן אחת יש גם עיצוב פנינה. למרות שהציפורניים נוצצות, הן עדיין עדינות למדי. זה פשוט רעיון קלאסי ומסוגנן שיתאים לכולם.

ציפורניים אלגנטיות

מָקוֹר: @_allured

36. ציפורני עירום אופנתיות עם קריסטלים ופסים

אם אתה אוהב ציפורניים המצהירות הצהרה אז זה בשבילך! כל הציפורניים ארוכות וצבועות בגוון עירום כהה ומבריק. לשני מסמרים בכל יד יש גם עיצוב מבטא. לאחד הציפורניים יש גבישים בקצות ובסביבת הציפורן בעוד הציפורן השנייה כוללת אבני חן ופס זהב. זהו עיצוב זוהר מאוד והוא אחד האהובים עלינו.

ציפורני שיק עירום עם קריסטלים ופסים

מָקוֹר: @loveeffectnails

37. מסמרים מאטיים אופנתיים

מוקדם יותר בפוסט חלקנו עיצוב ציפורניים שבו נעשה שימוש ביותר מגוון עירום אחד. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות את המניקור הזה. כל מסמר צבוע בגוון אחר ושניים מהציפורניים כהים למדי. גם כולם מט. אנחנו אוהבים את הצבעים המשמשים והמאט פשוט מעניק למניקור יתרון אופנתי. אתה יכול לשחזר את המראה עם כל חמישה צבעי ציפורניים עירומים ופשוט להשתמש במעיל עליון מט.

ציפורניים מאטות אופנתיות

מָקוֹר: @nadiaa_o

38. רעיון לציפורני גלאם עירום ושיש

אחד מעיצובי הציפורן החייבים הוא שיש והנה איך ללבוש אמנות ציפורן משי בסטייל. שלושה מסמרים עירומים, אחד מכוסה נצנצים ואחד כולל אמנות שיש. כפי שאתה יכול לראות, השיש נראה מהמם עם הצבע העירום. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי מסמר מבטא הנוצץ ויש הרבה הדרכות מקוונות שיכולות לעזור לך ליצור אמנות שיש יפה..

רעיון Glam Nude and Marble Nail

מָקוֹר: @loveeffectnails

39. ציפורני קריסטל מהממות

אתה יכול ליצור כל כך הרבה עיצובים שונים עם קריסטלים והנה דוגמה מדהימה. למראה זה, כל הציפורניים כהות, אך לכל אחת יש עיצוב קריסטל אחר. נעשה שימוש בכל אבני החן בגדלים שונים ובחלקן צורות שונות. אנחנו אוהבים את זה כי זה יוצר מראה כל כך ייחודי וזוהר. אתה יכול לנסות ליצור משהו דומה בעצמך. פשוט קנה הרבה אבני חן והדבק אותן בעזרת דבק ציפורניים בכל תבנית שאתה אוהב.

ציפורני קריסטל עירום מהממות

מָקוֹר: @loveeffectnails

40. ציפורניים בעירום עם טיפים מכסף נוצץ

לאחר מכן, יש לנו רעיון יפה, מסוגנן ומנצנץ. כל הציפורניים צבועות בגוון עירום בהיר. בכל מסמר יש גם טאטא של נצנצים כסופים על הקצוות. נצנוץ הכסף מחמיא להפליא לצבע העירום. עיצוב ציפורניים כמו זה מושלם לאירוע מיוחד או לימים שבהם אתה רוצה להרגיש קצת זוהר. זה יהיה נהדר גם לעונת החגים.

ציפורניים בעירום עם טיפים מכסף נוצץ

מָקוֹר: @badgirlnails