43 תסרוקות שתי צמות מושלמות לימי הקיץ החמים

31. שני קוקו קלועים

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לצמה הולנדית להראות לך. מוקדם יותר בפוסט הראינו גרסה של סגנון זה על שיער ארוך יותר עם תלתלים מוגדרים יותר. זה מראה כיצד לובשים סגנון הולנדי דומה עם שיער קצר יותר. לא רק זה, אלא שהתלתלים נינוחים ומרקמים יותר שנראים חופים יותר מהאלגנטי שראינו קודם. זהו סגנון חמוד וקל ללבוש והוא נהדר לימי הקיץ והחופשות.

שתי צמות הולנדיות לקוקו

מָקוֹר: @hairbyemilydami_miranda

32. תסרוקת צמה עם שתי צמות

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! כאן יש לנו שתי הזנות קלאסיות ומלוטשות בצמות. אנחנו באמת אוהבים את זה כי הצמות כל כך מסודרות וקטעי השיער יוצרים דוגמא כזאת שמציגה אמירות. שיער כמו זה מסוגנן, קל ללבוש והוא ייראה מדהים על כולם. צור זאת מחדש או הוסף צבע נועז לצמות. אתה יכול אפילו לנסות את הסגנון הזה עם אורך שיער קצר יותר.

שני קנוניות מלוטשות וארוכות

מקור: @1naebraids

33. צמות ורודות וכחולות

אם את רוצה שיער מהנה וייחודי לקיץ, אז זה בשבילך. סגנון זה כולל שתי צמות ארוכות עם דוגמה קלועה בחלק האחורי של הראש. צבע ורוד וכחול קלוע לתוך השיער. הצבעים נראים כל כך חמודים והצמות יפות, מסובכות ונועזות. שיער כזה יגרום לך להתבלט מההמון בסגנון. ניתן לשחזר צמות אלה בכל צבע.

הזנה ורודה וכחולה בצמות

מָקוֹר: @mishairstyle

34. שתי צמות צד הולנדיות

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה! רעיון שיער זה כולל עיצוב נוסף של חצי למעלה, חצי למטה. במקום שהצמות יורדות בחלק האחורי של הראש כמו הסגנונות הקלאסיים יותר, הצמות האלה שחוקים בצד. אז, השיער פשוט ורפוי בצד אחד עם צמות מבולגנות בצד השני. זהו רעיון שיער חמוד וייחודי. ניתן להשתמש בסוגי צמות שונים, זנב דגים יראה גם מדהים!

שתי צמות צד הולנדיות לקיץ

מָקוֹר: @michaelgrayhair

35. צמות צבעוניות לקיץ

הקיץ הוא הזמן המושלם להוסיף צבעים עזים יותר לשיער שלך. אם אתה אוהב מראה צבעוני, אז תאהב את הסגנון הזה. לשם כך מעוצב השיער לשתי צמות ארוכות. צבע שיער כחול וצהוב עז וזוהר נשזרו בשיער. כפי שאתה יכול לראות, הצבעים נראים כל כך יפים, מהנים והצהרות. אתה יכול ליצור זאת מחדש או להוסיף צבע תוסס אחר לשיער. סוג צמה אחר יעבוד גם הוא בסגנון זה.

הזנה צבעונית בצמות לקיץ

מָקוֹר: @esponjamagic

36. שתי צמות עם לחמניות

לאחר מכן, יש לנו עוד עדכון קלוע וחמוד. למראה זה, השיער מעוצב לשתי צמות גדולות ורפויות. קצה כל צמה נקשר גם הוא ליצירת שתי לחמניות נמוכות, קלועות. סגנון זה מסתיים באביזרי זהב גלאם. לשיער כזה יש אווירת בוהו מסוגננת. זה ייראה מדהים במשך ימים וערבים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה באמצעות חרוזים ואביזרים בצבעים שונים. חרוזי עץ ייצרו סגנון חופי יותר.

שתי צמות עם לחמניות

מָקוֹר: @michaelgrayhair

37. צמות משיכת אומברה

מוקדם יותר בפוסט חלקנו רעיון של צמה. אם אהבת את סוג הצמה הזה, תסתכל גם על זה. כאן יש לנו משיכת אומברה דרך הצמות. צבע השיער מתחיל להיות כהה והשינויים בלונדינית בהירה. צבע אומברה מסוג צמה זה נראה מדהים! אתה יכול לנסות את המראה הבלונדיני הזה או לנסות צבע אומבר אחר.

Ombre צמות דרך

מָקוֹר: @boskiesploty

38. שני צמות צמות

התסרוקת הבאה כוללת שתי זנבות צמות. לזנבות אלה יש שני חלקים קלועים המופרדים בעטיפות שיער. זוהי גרסה מודרנית ומשונה של סגנון הזנב הקלאסי והחמוד. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בסוג צמה שונה עבור הקטעים השונים. אתה יכול אפילו להשתמש בסוג צמה אחד בחלקים העליונים ובסוג אחר בחלקים התחתונים.

שני צמות צמות

מָקוֹר: @michaelgrayhair

39. שתי צמות עם תלתלים טבעיים

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה! כאן יש לנו שיער מתולתל ארוך וטבעי המעוצב לשתי זנבות צמות. זהו סגנון כל כך יפה וזה רעיון שיער אופנתי וקז’ואל לנשים עם שיער מתולתל מאוד. זוהי דרך מצוינת לאלף את התלתלים בימי שמש חמים. צמות כאלה גם ייראו נהדר עם שיער קצר יותר.

שתי צמות עם תלתלים טבעיים

מָקוֹר: @thereallialovee

40. תסרוקת צמה של ניאון

עונת הקיץ היא הזמן המושלם לנסות צבעי שיער חדשים נועזים ונועזים. הם תואמים את העונה הכיפית והצבעונית. להלן רעיון תוסס לשיער שתוכל לנסות. סגנון זה כולל שתי צמות קורנו קלאסיות בצבע ירוק וכחול ניאון ארוגים בהן. צבע הניאון הוא חובה לקיץ, כך שזה יהיה מראה אופנתי ועושה אמירות. שחזור זה או נסה להשתמש בצבע ניאון אחר. ורוד גם היה נראה מדהים.

שני Cornrows עם צבע נוסף

מָקוֹר: @ezbeautified

41. תסרוקת אופנתית עם עיצוב צמת צד

מוקדם יותר בפוסט חלקנו שתי צמות עם צמה קטנה יותר מכל צד. אם אהבת את הרעיון הזה, תסתכל על זה. במקום צמה אחת בסגנון זה יש שתי צמות צד. זוהי דרך אחרת ללבוש את הסגנון וזה מראה שאתה יכול לג’אז את התספורת הקלאסית של שתי הצמות. אתה יכול אפילו ליצור צמות קטנות יותר ולהיות בעל שלוש צמות צד.

תסרוקת אופנתית עם עיצוב צמת צד

מָקוֹר: @braidsbypreshess

42. גלאם וצמות יפות

ניתן ללבוש שתי תסרוקות צמות לאירועים מיוחדים. זה יהיה מושלם. כאן יש לנו שיער ארוך ומתולתל בעל שתי צמות קטנות בחלקו העליון של הראש. זוהי תסרוקת מהממת וזה יהיה נהדר לנשף ולשושבינות. תוכל אפילו להוסיף לצמות פרחים קטנים או אבני חן לשיער. את שניהם ניתן לרכוש באינטרנט.

גלאם ודי שתי צמות

מָקוֹר: @stylistlaurainthemix

43. רעיון שיער אדום תוסס

צבע עז נוסף שאתה יכול לנסות הוא אדום. הנה איך ללבוש צמות אדומות בסגנון. רעיון השיער הזה כולל שתי צמות ארוכות ומלוטשות שהן בגוון אדום תוסס. כפי שאתה יכול לראות, האדום נראה כל כך אמירותי ומדהים. שיער אדום הוא צבע מהנה ונועז המושלם לקיץ. סגנון כזה ייראה נהדר בכל צבע חי. אם זה מוגזם מדי, נסה אומברה אדומה.

שתי צמות קורנו אדום

מָקוֹר: @melaninhairstyles

אנו מקווים שקיבלת השראה משתי תסרוקות הצמות שלנו!