43 רעיונות ומגמות צבע שיער כסוף לשנת 2020

21. כסף עד בלונדינית לבנה

אם את כן רוצה שינוי דרמטי, אז רעיון השיער הזה הוא בשבילך. הכסף המשמש בתסרוקת זו משתלב בהדרגה ללבן. זו הצהרה כזו שעושה רעיון לשיער. זה ייראה מדהים על כל אורך שיער. אתה יכול אפילו להוסיף כמה צלילים אחרים כמו הוורוד המעודן שהוזכר קודם לכן.

צבע שיער בלונדיני עד לבן

מָקוֹר: @אמריקאי_סלון

22. כסף חורפי בהיר

הרעיון הבא שלנו כולל כסף מתכתי בוהק המעניק לשיער מראה חורפי. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי השיער נראה מושלג וקרח. אתה יכול לקחת השראה מזה ולהיות בעל מראה דומה או שאתה יכול אפילו להוסיף כמה גוונים כחולים כפי שיתאים לגוון הכסף בצורה מושלמת.

רעיון צבע שיער כסף מתכתי בהיר

מָקוֹר: @supvalerie

23. אומברה אפור וכסף

הבא ברשימה שלנו הוא המראה הכסוף והאפור הזה. השיער אינו כסוף מבריק כמו חלק מהאחרים, הוא כמעט בעל מראה מאט והשיער אפור כהה בשורש. כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים במראה הזה: ככל שהשיער שלכם נקבובי יותר כך הוא יתפוגג מהר יותר; השתמשו בטיפולי לחות שיסייעו ללחות את השיער שלכם, ובקשו מהמעצב שלכם להשתמש בונה איגרות חוב להארכת חיי צבע השיער שלכם (מראה זה נוצר באמצעות בונד בונד ברזילאי).

שיער אומברה אפור וכסוף

מָקוֹר: @glamiris

24. שיער אומברה כסף אופנתי

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער אופנתי ואופנתי להראות לכם. למראה זה, השיער מתחיל להיות כהה ובהדרגה הופך בהיר יותר עד שהחלק התחתון של השיער הופך לכסוף. אנו אוהבים את שינוי הצבע וכפי שאתה יכול לראות, הוא אכן מסר הצהרה מסוגננת. צבע כסף כזה עובד הכי טוב על שיער ארוך, כך שאתה באמת יכול להשוויץ בגוונים השונים.

שיער אומברה שיק

מָקוֹר: @קריסטאלצ’או

25. שורשים סגולים

עוד רעיון מגניב שתוכל לנסות הוא שורשי הצהרות. עכשיו בדרך כלל בעלות שורשים בצבע שונה לצבע יכולה להיות בעיה, אבל לא עם תסרוקת זו! כאן יש לנו שיער כסוף עם שורשים סגולים כהים. צבע השורש נראה מדהים וזו דרך ייחודית ונועזת מאוד ללבוש צבע. אם לשחזר את המראה הזה, נסה לבחור גוון פאנקי מכיוון שצבע טבעי יותר רק ייראה כאילו השורשים שלך זקוקים לצביעה מחדש..

תסרוקת כסף חמודה עם שורשים סגולים

מָקוֹר: @supvalerie

26. שיער כסף ובלונדיני

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת כסופה ובלונדינית. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. כאן יש לנו עוד מראה בלונדיני וכסוף. הפעם השיער כהה בשורש עם בלונדינים יפהפיים וכסופים. אנחנו אוהבים עד כמה הכסף נראה עדין וזו תהיה תסרוקת מצוינת למי שמנסה צבע נועז יותר כמו כסף בפעם הראשונה.

שיער כסף ובלונדיני

מָקוֹר: @supvalerie

27. רעיון שיער חום וכסוף

רעיון השיער הבא הוא חמוד וקל ללבוש. כאן יש לנו שיער חום יפה עם צבע כסף נוסף. צבעי השיער החום והכסף מחמיאים לכל אחד להפליא. אנחנו גם אוהבים את הצמה היפה! צור מחדש רק את הצבע או נסה גם את הצמה המסוגננת. שילוב הצבעים ייראה מדהים גם על שיער קצר יותר. אז זה יתאים לכולם.

רעיון שיער חום וכסף

מָקוֹר: @nealmhair

28. נקודות פסטל

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת נוספת עם אווירה קסומה ומיסטית. שיער מתולתל להפליא זה בצבע כסף בתוספת הבהרות בצבע פסטל. שילוב הצבעים מהמם והשיער נראה מושלם עבור בת ים או חד קרן! אם אתה רוצה שיער יפה, ייחודי ונותן אמירות, שקול לשחזר את המראה הזה. הצבעים ייראו מדהימים גם על סוגי שיער אחרים.

צבעי כסף ופסטל

מָקוֹר: @thairairgodmotherr

29. שיער שחור וכסף

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו שיער שחור ארוך ומבריק עם צבע כסף נוסף. שילוב הצבעים השחור והכסף מהמם ונועז. שיער כזה מושלם למי שרוצה להתבלט מההמון. אנחנו גם חושבים שזו תהיה תסרוקת מדהימה לעונת הסתיו ולאלווין מכיוון שיש לה אווירה מפחידה.

הצהרה שעושה שיער שחור וכסף

מָקוֹר: @glamiris

30. רעיון צבע שיער חורפי

אוהבים צבעים קפואים וחורפיים? אם כן, הרעיון הזה מושלם עבורך. שיער זה נצבע בגוון כסוף בהיר מאוד שכמעט נראה כמו שלג או קרח. זהו צבע מדהים והוא יהיה מושלם לעונות הסתיו והחורף. גוון כסוף בהיר כזה יתאים לכולם והוא מעולה למי שרוצה לשנות את השיער לגמרי.

רעיון צבע שיער חורפי כסף

מָקוֹר: @tomica.hairskinbrowco