41 דרכים יפות ללבוש ציפורניים אדומות

31. ציפורניים אדומות ייחודיות עם עצות ברורות

אוהבים ללבוש עיצובים ייחודיים ומגמת ציפורניים? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו ציפורניים מבריקות אדומות עם טיפים ברורים. כפי שאתה יכול לראות, הטיפים הברורים נראים כל כך אופנתיים עם האדום והעיצוב הכולל הוא מאוד אמירה. זהו מני מדהים שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את זה עם כל אורך וצורה של ציפורניים, ציפורניים ארוכות יותר ייראו מהממות.

ציפורניים אדומות ייחודיות עם עצות ברורות

מָקוֹר: @nailsrnd

32. אמנות שיש מאט

אומנות שיש היא עוד מראה פופולרי והרעיון הבא מראה כיצד ללבוש אותו בסטייל. כאן יש לנו מסמרים בצבע אדום כהה עם שני ציפורני מבטא בכל יד. שני ציפורני המבטא שחורות בעיצוב שיש אופנתי. זהו עיצוב מסמר אופנתי ותוכלו לבדוק הדרכות מקוונות שיכולות להראות לכם כיצד ליצור אמנות שיש משלכם.

ציפורניים אדומות כהות עם אמנות משי

מָקוֹר: @מסמרים

33. ציפורניים אדומות מקושטות

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר נועז ויפה. כאן יש לנו מסמרים מאט וכל אחד מעוצב ליצירת עיצוב שונה. בחלק מהציפורניים יש אבני חן מזהב ובחלקן יש אומנות ציפורניים פשוטות מזהב. על ידי קישוט הציפורניים שלך, אתה יכול ליצור מניקור ייחודי אחד. ניתן לרכוש אבני חן וקישוטי ציפורניים אחרים באינטרנט.

מסמרי ארון אדומים מאט עם זהב

מָקוֹר: @naildby_j

34. נקודות חמודות

נקודות פולקה חמודות ומתאימות לכל אירוע. לאחר מכן, יש לנו רעיון יפה לציפורניים עם נקודות פולקה. למראה זה, רוב הציפורניים פשוט אדומות. על כל יד יש מסמר מבטא אחד שהוא עירום ואדום עם דוגמת נקודות שחורות. אנחנו אוהבים את זה כי זו דרך אופנתית וטרנדית ללבוש נקודות. אתה יכול לצייר את הנקודות ביד או להשתמש בכלי נקודה או בשבלונה.

ציפורניים אדומות ונקודות

מָקוֹר: @nailsrnd

35. ציפורניים מאט אדום וחום

אי אפשר להחליט בין שני צבעים? אם כן, תוכל ליצור מניקור כזה. למראה זה, כל הציפורניים בהישג יד צבועות באדום והציפורניים מנגד צבועות בחום. שני הצבעים נראים מהממים יחד וזהו שילוב הצבעים המושלם לסתיו. אתה יכול ליצור מחדש ציפורניים כאלה או לבחור באדום ובצבע אחר. אדום וורוד או אדום וכתום יהיה מהמם.

ציפורני ארונות מאט אדומים וחומים

מָקוֹר: @riyathai87

36. ציפורניים מאט אדומות עמוקות עם טיפים מבריקים

רעיון הציפורן הבא כולל עיצוב נוסף המשתמש בגוון אדום עמוק וכהה. הפעם הציפורניים אדומות מט עם קצוות אדומים מבריקים. אתה יכול ליצור את המראה הזה בשיטת נייר טייפ שהזכרנו קודם ותוכל להשתמש בכל לק אדום שכן ניתן למרוח עליונית מט. זהו מראה אופנתי ואלגנטי שיתאים לכולם.

ציפורניים מאט אדומות עמוקות עם טיפים מבריקים

מָקוֹר: @מסמרים

37. אדום מאט עם ציפורני מבטא גלאם זהב

כמו הציפורניים שלך להיות זוהרות ונוצצות? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו מסמרים אדומים מט עם שני עיצובים מבטא. שני ציפורני המבטא מכוסים באבני חן זהובות מהממות. אנחנו אוהבים את לוח הצבעים הזהב והאדום ואבני החן גורמות לציפורניים להיראות מסנוורות. מני כזה הוא דבר חובה אם אתה נוסע למסיבה או משתתף באירוע מיוחד.

מסמרי ארון אדומים מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @riyathai87

38. עיצוב ציפורניים בהשראת אהבה

רעיון הציפורן הבא כל כך חמוד! מניקור זה קיבל השראה מאהבה. לחלק מהציפורניים אדום מבריק ולשאר הציפורניים לבבות וסרטים מצוירים. מני כמו זה יהיה מושלם ליום האהבה או לדייט מיוחד. שחזור את המראה הזה או שאתה יכול לנסות רק את האדום עם הלבבות.

עיצוב ציפורניים בהשראת אהבה

מָקוֹר: @nailsrnd

39. ציפורניים מבריקות עם אמנות ציפורניים פירותית

לאחר מכן, יש לנו מניקור עם אומנות ציפורניים חמודה ומשונה. למראה זה, רוב הציפורניים אדומות בוהקות וישנן שתי ציפורני מבטא בעלות אמנות ציפורניים פירותית. הפרי נראה כל כך מסוגנן ויוצא דופן. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות להשתמש בעיצוב פירות אחר. תותים ייראו מדהים, במיוחד לקיץ.

ציפורניים אדומות מבריקות עם ציפורניים אמנותיות

מָקוֹר: @nailsrnd

40. ציפורני ארון אדומות מושלמות

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מראה ציפורניים קל אך מושך את העין. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים של מט, מבריק ואדום נוצץ כי הוא מסוגנן, נועז ומהנה. עיצוב הציפורניים הזה קל במיוחד לשחזור והוא שילוב הצבעים המושלם לעונת החגים.

ציפורניים מושלמות לארון אדום

מָקוֹר: @solinsnaglar

41. ציפורניים בעירום עם טיפים באדום כהה

הצגנו כמה עיצובים של מסמרים עם טיפים מסוגננים, אם אהבת את הרעיונות האלה, אז אתה צריך לראות גם את המניקור הזה. הפעם הציפורניים בהירות עם קצוות אדומים כהים. הקצוות האדומים כהים נראים כל כך מסוגננים ונועזים עם הגוון העירום. מניקור אופנתי כזה יתאים לכולם. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בכל גוון אדום.

ציפורניים בעירום עם טיפים באדום כהה

מָקוֹר: @nailsrnd

אנו מקווים שאהבתם את הרעיונות הללו ומצאתם מראה מסמר אדום ויפה לנסות!