43 תספורות בוב מוערמות שלעולם לא ייצאו מהאופנה

31. תספורת בוב מוערמת בחום כהה

רעיון השיער הבא הוא שיק אחר. למראה זה, השיער הוא בגוון כהה מדהים עם גזרה מוערמת קלאסית ומסוגננת. התספורת הזו כל כך קלה ללבוש והיא תזהר גם את התלבושות היומיומיות שלך. זה עוד אחד עם ויברציות של ויקטוריה בקהאם והוא יתאים לנשים בכל הגילאים.

תספורת בוב מוערמת בחום כהה

מָקוֹר: @heidimariahair

32. בוב מוערם בורגונדי

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! השיער נחתך לבוב מוערם. בחלק הקדמי השיער באורך בוב ארוך והשיער מתקצר בהדרגה. השיער הוא גם גוון בורדו מדהים ועשיר. אנחנו אוהבים את הצבע הזה, הוא מהמם. צבעי אדום לוהטים כמו אלה הם דרך מצוינת לתבל את מראה הסתיו והחורף שלך.

תסרוקת בוב מוערמת בורגונדי

מָקוֹר: @oohlalahairaz

33. שיער בלונדיני דבש

אם אתה אוהב שיער בלונדיני, אז זה מושלם בשבילך. כאן יש לנו גזרה מוערמת אלגנטית עם גלים. השיער הוא גם רב בלונדיני עם גוונים חמים וקרירים. הבלונד הדבש הכהה והעשיר יותר נראה כל כך יפה. זוהי תסרוקת נוספת שהיא קיצית ונוחה ללבישה. שחזור זאת או נסה את המראה הבלונדיני עם גזרה מוערמת מלוטשת.

שיער בוב בלונדיני דבש

מָקוֹר: @studio757salon

34. דגשים אדומים מודגשים

מחפשים תסרוקת נועזת יותר? אז זה יכול להיות מושלם עבורך. סגנון זה כולל חיתוך מוערם חד. הזווית של החיתוך היא די הצהרה כי השיער מלפנים ארוך לא מעט מהקטע מאחור. אם כל זה לא הספיק, השיער גם כהה עם הדגשות אדומות בוהקות בשכבות העליונות. תסרוקת אדומה מודגשת זו נראית מדהים והיא תשנה את שיערך.

תסרוקת אדומה נועזת

מָקוֹר: @headrushdesigns

35. תספורת בוב מוערמת ארוכה

אולי כל הגזרות הקצרות יותר אינן הדבר שלך ואתה רוצה לנסות בוב מבלי שהשיער יהיה קצר מדי? אם זה המצב, אתה יכול לנסות משהו כזה. כאן יש לנו גזרה מוערמת עם אורך שיער בוב ארוך. במקום שהחתך יהיה סביב אורך הסנטר, הוא קצת יותר ארוך. עם זה אתה מקבל את הטוב משני העולמות – אתה יכול לשמור על אורך אבל גם לחתוך בוב.

תספורת בוב מוערמת ארוכה

מָקוֹר: @crystalann.styles

36. רעיון של בוב אדום וסגול

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער אדום וסגול. למראה זה, שכבות השיער התחתונות סגולות והשיער בחלקו העליון הוא בגוון אדום. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה כי הוא כל כך אופנתי ונועז. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות גוונים שונים של סגול ואדום. גוונים בהירים וחיים יותר ייראו מדהים!

רעיון של בוב אדום וסגול

מָקוֹר: @headrushdesigns

37. בוב מוערם קצר בבלונד

רעיון השיער הבא כולל צבע וגזרה אופנתיים. תספורת זו כוללת שיער בלונדיני בשכבות העליונות ושיער שחור מתחת. שילוב הצבעים השחור והבלונדיני נראה מדהים, במיוחד עם הגזרה המוערמת. רעיון השיער הזה מאוד מסוגנן, קל ללבוש והוא יתאים לכולם.

בוב מוערם קצר בלונדינית

מָקוֹר: @kristin.karl.salon

38. בוב מוערם אסימטרי

רעיון מסוגנן נוסף לשיער הוא גזרה אסימטרית. זה כרוך בצד אחד של השיער להיות קצת יותר ארוך מהצד השני. כפי שאתה יכול לראות על תסרוקת זו, צד אחד נמצא מעל הסנטר וצד אחד למטה. יש גם אותו חיתוך מוערם מאחור. זוהי גרסה מודרנית ואופנתית של הגזרה המוערמת והיא מושלמת אם אתה רוצה לנסות משהו אחר.

תספורת בוב מוערמת אסימטרית

מָקוֹר: @danreal.hairdesign

39. חיתוך שחור וורוד חמוד

אם אתה אוהב את רעיונות הצבעים הנועזים, אז אתה צריך לראות את זה. כאן יש לנו בוב שחור עם חתך מוערם. קצות השיער צבועים גם הם בצבע ורוד כהה. זהו שילוב צבעים כה יפה והצהרתי. שחזור זה או שאתה יכול לנסות כל צבע תוסס במקום ורוד. כחול או אדום ייראה מדהים.

חיתוך בוב שחור וחום ורוד

מָקוֹר: @styled_by_carolynn

40. בוב לוהט

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב לוהט להראות לך. לצבע זה יש יותר צבע חיטוב אבל עדיין יש לו את הגוון החריף הזה. הגזרה והצבע סופר מסוגננים וקלים ללבישה. צבע אדום עשיר כמו זה ייראה נהדר בכל עונות השנה אך במיוחד בסתיו ובחורף. אם אתה רוצה צבע נועז יותר, נסה להוסיף גוון נחושת עז ובוהק יותר.

תספורת בוב מוערמת אדום לוהט

מָקוֹר: @youarebecoming

41. תסרוקת בלונדינית בהירה

חושבים להפוך לבלונדינית? אם כן, אתה צריך לראות את התסרוקת הזו. כאן יש לנו בוב מוערם קלאסי וקצר. השיער הוא גם גוון בלונדיני בהיר להפליא. אנחנו אוהבים את הבלונדינית הבהירה הזו כי היא באמת מרימה את השיער וגורמת לתספורת להתבלט. סגנון זה מושלם לקיץ. נסה משהו דומה או השתמש בכל גוון בלונדיני, כולם ייראו נפלאים עם הגזרה הזו.

רעיון תספורת בלוב מוערמת בלונדינית

מָקוֹר: @kendra_colorroomsalon

42. גזרת שכבות עם אומברה סגולה

אם אתה רוצה לנסות צבע חדש מבלי להיות מוגזם, זו הדרך לעשות זאת. רעיון שיער זה כולל בוב מוערם בצבע כהה. בערך באמצע הדרך השיער משתנה לגוון סגול עדין וכהה. זוהי דרך יפה ללבוש צבע נועז יותר וזה גם די עדין. משהו כזה נהדר אם אתה מנסה צבע נועז בפעם הראשונה.

גזרת בוב מרובדת עם אומברה סגולה

מָקוֹר: @styled_by_carolynn

43. שיער כחול וסגול

אוהבים צבעים עזים? אם כן, תסתכל על זה. לבוב מוערם זה יש שילוב צבעים מדהים של סגול וכחול. הטונים הכהים יותר נראים מהממים והשילוב הכחול והסגול באמת אומר אמירה. תוכל לשחזר זאת או לנסות גרסאות קלילות יותר של הצבעים. גרסאות פסטל ייראו מהממות!

שיער כחול וסגול

מָקוֹר: @elyserox00

אנו מקווים שקיבלת השראה מהתסרוקות הללו ועכשיו תנסה בוב מוערם אופנתי!