41 תסרוקות צמה דיוקות בחצי מעלה ובחצי למטה עד DIY

31. צלב קרס קרוס

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה! כאן יש לנו תסרוקת קלועה ייחודית. אז, השיער קלוע לצמה צרפתית עם טוויסט ויש לה חתכים אופנתיים. זוהי הצהרה כזו שעושה רעיון לשיער וזה עוד אחד שיכול להתאים לכל אירוע. שמור על כך פשוט או הוסף אבני חן או פרחים לזוהר סופר ותסרוקת מאובזרת.

קרייס קרוס חצי צמה

מָקוֹר: @thegoodhairday

32. צמה רופפת אופנתית

מחפשים צמה אופנתית וקלה ללבוש? אם כן, זה מושלם. השיער חצי למעלה, חצי למטה עם צמה רופפת ומזדמנת. זה מראה כל כך יפה ושיקי שיתאים לכולם. סגנון כזה ייראה נהדר באורכים ארוכים עד בינוניים. סגנון זה ייראה נהדר גם עם תלתלים.

צמה אופנתית חצי רופפת

מָקוֹר: סלון @haven.hair.hair

33. תסרוקת חצי חמודה

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו. השיער מעוצב לצמה אחת בחלקו העליון של השיער והצמה מסתיימת בלחמנייה. זהו רעיון שיער חמוד וקיצי. אתה יכול ללבוש את זה לימים מזדמנים, חופשות ואפילו פסטיבלים. אולי אפילו להוסיף קצת נצנצים, זה ייראה מדהים.

תסרוקת חמה קלועה וחמודה

מָקוֹר: @megslayshair

34. צמות מורכבות

אם אתה רוצה צמות שבאמת וואו, אז זה בשבילך! כאן יש לנו צמת מפל חצי למעלה. זה מראה כל כך מהמם וזה באמת אומר אמירה. תסרוקת זו תהיה מושלמת לנשפים ולשושבינות. אם אתה רוצה לנסות משהו קצת אחר, אז זה נהדר בשבילך.

צמות חצי מורכבות

מָקוֹר: @annie_blubb

35. צמת קשת ייחודית

אנחנו אוהבים את הצמה הזו! זה פשוט כל כך חמוד ומדהים! מבט זה חצי למעלה וחצי למטה כולל קשת עם צמת לולאה של חמישה גדילים. זה רעיון כל כך מסובך לשיער ובאמת וואו. אתה יכול למצוא הדרכות לקשת שיער גם באינטרנט וגם לצמות. הקפד לבדוק את דף מעצב השיער כי יש שם צמות כל כך מדהימות.

צמת קשת ייחודית

מָקוֹר: @jakobowww

36. לחמנייה צמודה למחצה

התסרוקת הבאה יפה והיא נהדרת למי שאוהב פרחים. למראה זה חצי השיער רופף והשאר קלוע לצורת פרח. נעשה שימוש גם באביזרים יפים. זהו רעיון שיער חמוד והוא נהדר לחתונות ולעונת הקיץ. תוכלו למצוא הדרכות ללחמניות צמות פרחים באינטרנט, כך שתוכלו לשחזר משהו דומה.

לחמנייה צמודה למחצה

מָקוֹר: @שיער נאה

37. קוקו חצי עם צמות

כמו תסרוקות קוקו? אם כן, זה מושלם עבורך. התכונה כוללת חמש צמות בקטע העליון שכולן נפגשות בקוקו. בעוד החלק התחתון רופף. זהו מראה מסוגנן שיתאים לכולם. סגנון קלוע כזה יהיה נהדר לקיץ ולחופשות. אתה יכול גם לנסות לחמניה במקום קוקו.

חצי קוקו עם צמות

מָקוֹר: @headkase_

38. צמה רופפת עם סרט

לא כל סגנונות הצמה מסובכים מאוד, אתה יכול לנסות משהו פשוט יותר כמו זה. כאן יש לנו צמה יחידה עד חצי. קצה הצמה כולל גם סרט מסוגנן. כפי שאתה יכול לראות, הסגנון הפשוט מתגבר על ידי הסרט. אתה יכול להשתמש בכל סרט לסגנון דומה, כך שתוכל ליצור הרבה מראה שונה.

צמה רופפת עם סרט

מָקוֹר: @xenia.greber

39. צמה חצי אפורה מאובזרת

התסרוקת הבאה פשוט מדהימה! אז החלק העליון של השיער כולל פיתולים עם צמת משיכה. בעוד החלק התחתון ארוך ומתולתל. אביזרים כמו דג כוכבים ופנינים נמצאים גם בשיער. זהו רעיון שיער מהמם וניתן לשחזר אותו עם כל אביזרים. יש הדרכות מקוונות לצלילת דרכים.

צמה חצי למעלה מאובזרת

מָקוֹר: @hairby.damien

40. הרבה צמות חצי למעלה

אם אינך יכול להחליט באיזה סוג צמה להשתמש, אז אל תעשה זאת! כאן יש לנו מראה רב צמות. לתסרוקת יש מראה קלאסי של חצי למעלה, חצי למטה, המשלים עם סוגים שונים של צמות. זהו רעיון שיער מדהים וייחודי. צור זאת מחדש או השתמש בסוגי צמות שונים. אתה יכול להשתמש בעד חמש צמות שונות לסגנון כמו זה.

הרבה צמות חצי למעלה

מָקוֹר: @jakobowww

41. חצי סיבוב למעלה ולמשוך דרך הצמה

כמו הצמת משיכה? אז זה בשבילך! סגנון חצי למטה זה כולל טוויסטים עם צמת משיכה רגועה. זהו רעיון שיער מהמם וניתן להלביש אותו כלפי מטה או למטה כך שיתאים לכל אירוע. אתה יכול אפילו להאיר אותו עם כמה פרחים או אבני חן לחתונה או לנשף.

חצי סיבוב ועבר דרך הצמה

מָקוֹר: @jakobowww

אנו מקווים שמצאת תסרוקת יפה למחצה עד למטה שתנסה!