43 דרכים מגניבות ללבוש הזנה ב- Cornrows

31. צמות חצי למעלה, חצי למטה

בעת בחירת תסרוקת חדשה זה יכול להיות קשה להחליט אם יש לך updo או לא. עם התסרוקת הבאה שלנו אתה לא צריך לבחור! אתה יכול לקבל את שניהם. כאן יש לנו סגנון לחמנייה לחצי. מחצית מהצמות מעוצבות ללחמנייה והחצי השני נשאר רופף. ללחמנייה יש גם צבע סגול יפה. זוהי תסרוקת מדהימה שתתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה הסגול או לקבל לחמנייה פשוטה ופשוטה.

צמות חצי למעלה, חצי למטה

מָקוֹר: @myieshadenise

32. להאכיל ב- Cornrows לקוקו

עוד מראה מדהים שאתה יכול לנסות הוא קוקו. כאן יש לנו קוקו מהמם עם תירס מסוגנן. כפי שאתה יכול לראות, זוהי תסרוקת אופנתית שניתן להתלבש כלפי מטה או למטה כדי להתאים לכל אירוע. נסה קוקו כזה או שאתה יכול לקבל דפוס קלוע אחר. אתה יכול גם לקבל אורך קוקו אחר.

להאכיל ב- Cornrows לתוך קוקו

מָקוֹר: @nandii_m

33. קורנרוסים שמנמנים עם דפוס מסוגנן

אם כבר מדברים על צמות עם דוגמאות, להלן יש לנו קבוצה יצירתית וייחודית להראות לכם. צמות אלה כוללות cornrows שמנמנים עם צמות קטנות יותר היוצרות תבנית מגניבה. זהו מראה סופר מסוגנן ויגרום לכם להתבלט מההמון. נסה צמות רופפות כמו אלה או סגנון הצמות לחמנייה או קוקו.

Cornrows שמנמן עם דפוס מסוגנן

מָקוֹר: @קָלוּעַ__

34. חצי למעלה קוקו

תחדד את הלוק שלך עם הסגנון הבא שלנו. זהו רעיון נוסף למחצה, אך במקום לחמניה, חצי הצמות מעוצבות בקוקו גבוה. כפי שאתה יכול לראות, זה יוצר מראה מדהים שייתן לכולם קנאה בשיער. זה תסרוקת שקל ללבוש ואתה יכול לשחזר אותה או לנסות צמות קצרות יותר.

להאכיל בזנב קוקו חצי למעלה

מָקוֹר: @pearlthestylist_

35. לחמנייה צמה גבוהה

לאחר מכן, יש לנו לחמנייה קלועה נוספת. סגנון זה כולל דגנים שמנמנים עם דפוס קלוע קטן יותר בין לבין. ואז כל הצמות נפגשות בלחמנייה מהממת וגבוהה. תסרוקת כזו מתאימה לנשים שרוצות להצהיר. אם הלחמנייה נועזת מדי, תוכל לנסות צמות דקות יותר שיצרו לחמנייה קטנה יותר.

צמות שמנמנות ללחמנייה צמה גבוהה

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

36. קורנרוז אופנתיים דקים ועבים

מחפשים תסרוקת קצת שונה מזו שניסית בעבר? אז זה יכול להיות בשבילך. כאן יש לנו cornrows יפהפיים אשר קלועים בעוביים שונים היוצרים תבנית. זהו מראה כה עצבני וטרנדי. אנו חושבים שסגנון זה ייראה מדהים גם בצבע אחר, אולי אדום או בלונדיני.

טרנדים חומים דקים ועבים

מָקוֹר: @allthingsvirtuous

37. צמות זיג זג קורנו

מוקדם יותר בפוסט הציגנו מראה קלוע בזיג זג. אם אהבת את הסגנון הזה, אז גם אתה תאהב את הסגנון הזה. זה דומה אבל התירס דק יותר ויש זיג זג בין כל צמה. זהו אחד המראות האהובים בכל הרשימה, הוא פשוט כל כך מסוגנן. זה מושלם עבור מי שרוצה צמות מגניבות המציגות את חוש הסגנון האופנתי שלהן.

צמות זיג זג קורנו

מָקוֹר: @braids_by_twosisters

38. פיד יפה בסגנון קורנו

הרעיון הבא שלנו כולל יותר צמות עם דפוס מדהים. רוב הצמות שמנמנות אבל יש גם כמה צמות קטנות יותר. זהו רק דפוס עצבני ואופנתי שיערבב את הלוק שלך. אתה יכול ללבוש דפוס דומה עם צמות רופפות כמו בהשתתפות או שאתה יכול לעצב את הצמות לקוקו, שייראה כל כך מסוגנן.

פיד יפה בסגנון קורנו

מָקוֹר: @temilondon

39. הזנה אדומה מהממת בצמות

לאחר מכן, יש לנו מבט נועז נוסף. תירס אלה ארוכים והם בצבע אדום מסוגנן. חלק מהצמות מאובזרות גם עם חרוזים. זוהי תסרוקת תוססת ומסוגננת שתאיר את המראה שלך. נסה את הסגנון הזה או שאתה יכול לקבל צמות אדומות באורך קצר יותר. אנחנו אוהבים את הצמות האדומות האלה.

הזנה אדומה מהממת בצמות

מָקוֹר: @nnescorner

40. הזנה שמנמנה בקורנרוז

רוצה שיער שמצהיר? אז זה בשבילך! כאן יש לנו תירס שמנמן בדפוס פשוט. למרות שאין עיצובים מורכבים או צבעים עזים, תסרוקת זו עדיין משפיעה בגלל גודל הצמות. זהו סגנון אופנתי ועצבני ומתאים לכל אחד.

הזנה שמנמנה בקורנרוז

מָקוֹר: @unique_dandridge

41. צמות שבטיות לקוקו חצי למעלה

התסרוקת הבאה שעלינו להראות לך היא חמודה ומסוגננת. זהו עוד סגנון חצי-למעלה שבו מחצית הצמות נמצאות בקוקו והשאר רופפות. יש שתי צמות בחזית ויש גם אביזרי זהב. זוהי תסרוקת יפה והיא תשאיר אותך נראה אופנתי כל יום.

צמות שבטיות לקוקו חצי למעלה

מָקוֹר: @sakahairstudio

42. קורנרוז מסוגננים

זקוקים להשראה כיצד לעצב את התירס שלכם? לאחר מכן בדוק את התמונה למטה. זה מראה שתי דרכים יפות שאתה יכול ללבוש את הצמות שלך. האחד הוא עדכון אלגנטי ומאובזר והשני מראה צמות רופפות. אתה יכול להשיג את שני הסגנונות בקלות והם ייראו מדהימים על כולם.

קורנרוז מסוגננים עם חפתים לשיער

מָקוֹר: @kersti.pitre

43. צמות קורנו עם דוגמת גל

לאחר מכן, יש לנו מבט מעוצב נוסף. חלק מהקרנות עבות ויש צמות דקות יותר בדוגמת גלי. זוהי רק עוד דוגמה לאופן בו תוכל להוסיף דפוסים לצמות שלך ליצירת מראה ייחודי. סגנון זה אופנתי ואתה יכול לשחזר אותו או לנסות עיצוב אחר. תסרוקת כזו תיראה מגניבה גם בצבע פאנקי.

צמות קורנו עם דוגמת גל

מָקוֹר: @nisaraye

אנו מקווים שמצאת את ההזנה המושלמת בתסרוקת קורנו!