51 תספורות בוב אופנתיות להשראת הגזרה הבאה שלך

41. אונה בוטה +בלייאז ‘מעורבב עם דגשים עדינים

אינסטגרם / hairbyayd

מָקוֹר: @hairbyayd

בדרך כלל היית משייך את מראה הבלייאז ‘עם פחות מבנה ממה שהיית רואה כאן, אבל סגנון השיער הזה רק מראה לך כמה דרכים שונות לשחק איתו, במיוחד כשאין לך את האורך לעבוד עליו. הצד שלך.

למזג את הצבעים במקום להשאיר אותם פזורים ולא ממוקדים, וסיים את המראה בקצה בוטה כפי שאתה מעז.!

42. בוב זבל אפור מבולגן

אינסטגרם / 1hairbygina

מָקוֹר: @1hairbygina

אם יש לך מצח גדול יותר ואתה מודאג מסגנון ממש קצר, אל תדאג. העיצוב האפור והיפה הזה מראה לך כיצד קפיצה מהצד של הפוני שלך (או המפץ המפוקפק) יכולה לחדש את התמונה באופן מיידי, ולהפוך אותה ליותר סקסית. שמור על החלק הקדמי יחסית חלק ומלוטש לתלייה מפתה על עין אחת ולהיות מסודר כמו שאתה אוהב את הגב והצדדים. לשפשף עם האצבעות או להפוך את התלתלים קצת יותר הדוקים עם מגהץ מסתלסל. ההזדמנויות שלך הן ממש בלתי מוגבלות.

43. גזרה מעט מדורגת ושכבה

אינסטגרם / פליפר

מָקוֹר: @felipefhr

זהו בוב בוגר למרות שלא היית יודע זאת מיד להביט בו. הבוגר הקל עוזר לשמור על בוב במראה טבעי מודרני ורענן, והאורכים הארוכים יותר בחזית עוזרים שוב להאריך את הפנים אם אתה חושש שהמנעולים הקצרים יראו אותו רחב יותר..

44. תספורת בוב בוטה קצרה

אינסטגרם / altinhairartist

מָקוֹר: @altinhairartist

אם אתה הולך על בוב באורך אחד, הקפד לא להשאיר אותו מובנה מדי או סיים או שאתה עלול למצוא את עצמך עם שחזור סופר מלוטש של הבוב של כריסטינה ריצ’י שאף אחד לא באמת התעניין בו …

כשיש לך בוב רפוי וחסר חיים, הוסף מוס (ולעולם אל תזלזל בחשיבותו של שמפו יבש) ותגרום לג’אז עם האצבעות כדי להוסיף קצת ‘אומף’. אם יש לך עוד קצת זמן, הוציא את הברזל המתפתל שלך וסובב את השיער לתוך הגלים הרופפים האלה. זה יעזור לשפץ את המראה וזה אפילו לא משנה אם לא הספקת לשטוף אותו באותו יום!

45. מרקם & בוב מרובד

אינסטגרם / פרפרloftsalon

מָקוֹר: @butterflyloftsalon

מרקמים ושכבות משתלבים ממש טוב וזה טריק מאוד מסודר אם יש לך שיער דק או דק. כאשר אתה מוסיף את השכבות, יש תפיסת עומק חדשה, וגם השכבות מרובות הגוונים עוזרות בכך. כשאתה מוסיף את המרקם – הגלים שאתה יכול לראות כאן, שיער דק כבר לא נראה דק. זה נראה חי ומלא חיים!

46. ​​האונה במרקם עם דגשים צבועים ביד

אינסטגרם / פרפרloftsalon

מָקוֹר: @butterflyloftsalon

רענן מעט יותר להסתכל על הדגשים, הדגשים מצוירים ביד הם דרך חדשה להחיות את שיערך. גזרו ועיצבו את השיער ואז חשבו לאן צריך להבליט את הדגשים על מנת לשכלל את המראה ולגרום לו להיראות כמוגמר בצורה מושלמת. זה הרבה עבודה אבל כשאתה מבין נכון, המראה מושלם. ואתה תאהב את זה!

47. בוב בוטה מרקם

אינסטגרם / hairbykas

מָקוֹר: @hairbykas

מגישת הטלוויזיה הבריטית קרוליין פלאק נראית לעתים קרובות עם מראה דומה מאוד לזה ובגלל הגימור העצבני, זה אומר שיש לך גם אפשרות לשחק עם צבעים עצבניים. החל מהצבע הבלונדיני היפה הזה כמעט תותי, ניתן היה להחיות את הבוב המרקם והבוטה בכל מספר צבעי שיער או גוונים למחצה קבועים כדי להחיות אותו..

48. מרקם & סגנון אוניית A-Lined

אינסטגרם / iamtinamorelli

מָקוֹר: @beautybytinamorelli

למרות שאתה רוצה מרקם, אתה לא רוצה יותר מדי שיער סביב הפנים, במיוחד אם יש לך פנים בצורת לב. אם יש לך צורת פנים הדומה לקרי וושינגטון, אווה לונגוריה או כריסטינה ריצ’י, אתה צריך לשאוף למראה חלק יותר אך עם מספיק הקפצה כדי לעצור את הפיכתו לחיים. הגלים המבולבלים במסגרת הקלה של קו A עובדים מצוין אם אתה בצורת לב עם שיער רזה בכתפיים. אורכים ארוכים אלה בחזית עוזרים לאזן את הדברים גם יפה.

49. הבהרה מרכזית באונה ובבלייאז ‘

Instagram / jamiedanahairstylist

מָקוֹר: @jamiedanahairstylist

אם יש לך צורת פנים ארוכה, סגנון קצר זה הוא מתאים לך. יש הרבה ניפוח סביב השיער עם הגלים הטקסטורתיים האלה אבל המראה עדיין באורך אחד כדי לעזור לאזן את החלקים שאתה לא אוהב. שרה ג’סיקה פארקר טלטלה את הלוק הזה זמן רב, וכך גם מילה ז’ובוביץ ‘.

50. בובים מרובי + מסגרות פנים

אינסטגרם / styledbykate_

מָקוֹר: @styledbykate_

כשאתה מוסיף את הצבעים המנוגדים של הדגשים שלך מסביב לפנים שלך, אך מבלי להתרכז יותר בשאר שיערך, אתה קוצר את כל היתרונות מבלי לדאוג מהפגיעה שהוא עלול לגרום. זוהי עבודה קשה בהירה יותר מצבע השיער הטבעי שלך וטיפולי ההבהרה יכולים להיות קשים למדי. על ידי שמירה על דברים פשוטים והגבלת תערובות הצבעים רק סביב הפנים שלך, אתה מגביל את הנזק אך עדיין מקבל את המראה הרצוי לך.

51. בוב קאט בוגר מתולתל +דגשים

אינסטגרם / פליפר

מָקוֹר: @felipefhr

פעם, תלתלים היו קלים רק על שיער ארוך יותר, אבל כפי שרבים מהסגנונות הקצרים האלה מראים לך, אין נכון ורע כשזה מגיע לתלתלים. בוב זה בעל תואר קצר מאוד אך עם הברזל המתאים, התלתלים הללו נוצרים בקלות. רק תנסה לא לבלבל אותם עם האצבעות שלך יותר מדי אחרת אתה עלול לגלות שזה יראה קצת מטושטש.

אז הנה לכם – 51 ממראות שיער הבוב הקצרים והטרנדיים ביותר שכדאי לכם לנסות בפעם הבאה שתגיעו למספרה. יש כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול ללבוש שיער קצר, עם גם מספר אפשרויות עיצוב שונות ואפשרויות צבע. איזה מהם אתה הולך לנסות אחר כך?