45 איפור הטוב ביותר מאינסטגרם

11. אנסטסיה בוורלי הילס Amrezy Highlighter Dupe

סימונים משמשים כדי לגרום לפנים שלך להיראות בהירות ולמתאר קווי מתאר. יש הרבה סימונים שניתן לרכוש ואנסטסיה בוורלי הילס אמרזי היא אחת הטובות ביותר. עם זאת, אתה לא צריך להוציא הרבה כדי לקבל את המראה ABH, אתה יכול במקום זאת לרכוש סימון ביו -פצצה של Looxie Beauty..

אנסטסיה בוורלי הילס Amrezy Highlighter Dupe

מָקוֹר: @dupeboss

12. אנסטסיה בוורלי הילס דופה מודרנית של הרנסנס

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון דפוק של אנסטסיה בוורלי הילס. הפעם הוא מיועד ללוח הרנסנס המודרני. אתה יכול לקבל צבעים מדהימים דומים ללוח ה- ABH עם לוח N Wet Beauty Wild in the Air. אתה יכול לחסוך בסביבות 37 $!

ABH דופה מודרנית של רנסנס

מָקוֹר: @vanedb

13. MAC Fix Plus Spray Dupe

אחד החובה לתיק האיפור שלך הוא תרסיס תיקון. זה יוריד את העור שלך ויסיים וירענן את האיפור שלך. אחד מתרסיסי התיקון הפופולריים הוא מ- MAC, אבל אתה יכול להשיג אחלה כסף בחצי המחיר. עם מי הוורדים של מריו בדסקו אתה עדיין יכול לקבל את כל היתרונות עם התוספת הנוספת של חיסכון במזומן.

Mac Fix Plus Dupe

מָקוֹר: @dupejournal

14. Nars Blush Orgasm Dupe

סומק הוא חיוני ליופי. זהו עוד מוצר שבו האפשרויות הן אינסופיות. סומק פופולרי הוא נארס. נרס הוא האהוב על רוב חובבי האיפור, אולם יש שם בחור נהדר. במקום לשלם כמעט 30 $ עבור פריט אחד בלבד אתה יכול לקבל Pixi Glow-y Powder בסביבות מחצית המחיר. אז, אתה יכול לפנק את עצמך במשהו אחר.

נרס אורגזמה דופ

מָקוֹר: @vanedb

15. Palet Dupe של Huda Beauty Smokey Obsessions

כולם צריכים לוח צלליות מעושן בתיק האיפור שלהם. להודה ביוטי יש לוח מדהים שנקרא סמוקי אובססיות. אתה יכול לקבל צבעים דומים מאוד בלוח היופי של Bad Habit After After Party. אתה יכול ליצור עין מעושנת יפה מבלי לבזבז הרבה כסף.

Huda Beauty Smokey Obsessions Palette Dupe

מָקוֹר: @dupeboss

16. JSC Celebrity Skin Dupe

לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי שפתונים. לאחר מכן, יש לנו חביבת איפור שאסור לכם לחיות בלעדיה. ה- JSC Celebrity Skin הוא שפתון יפה שיתאים לכל אירוע ולכל איפור עיניים. עם זאת, אתה יכול להוציא 10 $ פחות ולקבל צבע כמעט זהה עם Milani Loved. אנחנו אוהבים את שניהם!

ג'פרי סטאר דופה

מָקוֹר: @dupeboss

17. קיילי קוסמטיקס The Bronze Palette Dupe

לוח הצבעים של Kylie Cosmetics Bronze מלא בצבעי צלליות יפים שתשתמש בהם כל הזמן. אם תג המחיר של 42 $ גבוה מדי אתה יכול לבחור את לוח BH Cosmetics Shaaanxo במקום זאת. אתה עדיין יכול ליצור את כל מראות איפור העיניים המדהימים מרגיעים ועד סופר גלאם.

קיילי קוסמטיקס לוח הברונזה

מָקוֹר: @kyliecosmetics & @bhcosmetics

18. בקה שמפניה פופ היילייטר דופי

לאחר מכן, אנו חובב סימון שיחסוך לך $ 35! היילייטר פופולרי הוא פופ בקה שמפניה שיחזיר לך $ 38. אתה יכול לבחור את ההיילייטר Enchanted ELF שעולה 3 $ בלבד! לא רק שמדובר במציאה אלא תקבלו גם היילייטר מדהים.

בקה שמפו פופ

מָקוֹר: @beauddiction

19. לוח Eyeshadow Morphe Jaclyn Hill

לוח הצלליות של Morphe Jaclyn Hill הפך להיות אחד מצביעות החובה. יש לו כל צבע שתצטרך אי פעם כדי ליצור איפור עיניים מהמם. אתה לא צריך להתיז החוצה כדי לקבל את הצבעים היפים. אתה יכול לחסוך יותר מ -10 $ באמצעות לוח הצבעים ביופי מזוגג.

Morphe Jaclyn Hill Palette Dupe

מָקוֹר: @dupeboss

20. קיילי קוסמטיקה יורשת דופה

מחפשים שפתון חדש? אז אתה צריך לבדוק את הצבעים האלה. אתה יכול ללכת על האפשרות היקרה ביותר שהיא שפתון המתכת של קיילי קוסמטיקה ביורש או שאתה יכול לבחור באחת החלופות. עם Colorpop יש לך את האפשרות לבחור בין שני dupes Flitter ו- Tight Fit.

קיילי קוסמטיקה יורשת דופה

מָקוֹר: @lapetitechicmommy

21. פלטת Huda Beauty Rose Gold Gold Angelic Dupe

לפעמים אתה יכול לראות צבע בלוח ואתה רוצה את הצבע האחד הזה במקום את כל העניין. דוגמה לכך היא חובבת היופי של Huda. הצבע אנג’ליק כמעט זהה לגוון Colorpop Come & תשיג את זה. אתה יכול למצוא זיופים גם לצלליות אחרות.

הדא ביוטי פלטת ורדים מזהב אנג'לי

מָקוֹר: @אריאללוסה

22. פרסאלי ורד זהב אליקסיר דופה

האלקסיר של רוז גולד יכול לשמש כקרם לחות, לחות לשפתיים, אפשר לערבב עם קרן וניתן להשתמש בו להחייאת קרמים ישנים. מה שהופך אותו ליופי חובה. כפי שאתה יכול לראות יש לו תג מחיר גדול אבל יש חלופה. תערובת השמן של Pixi Rose תעניק לחות וזוהר בכמחצית מהמחיר.

Farsali Rose Gold Elixir Dupe

מָקוֹר: @יופי_טיפסטר

23. Nars Gloss Orgasm Dupe

לאחר מכן, יש לנו עוד חובב לאוהבי נרס. אתה יכול לחסוך 21 $ על ידי החלפת הגלגלוס של Nars עבור גוון השפתיים ELF “Cheers to Champagne”. שניהם יתנו לך שפתיים יפות ושניהם צבעים מדהימים. צבע כזה נהדר שיש בתיק האיפור כי תלבשי אותו שוב ושוב.

Nars Gloss Orgasm Dupe

מָקוֹר: @vanedb

24. Fenty Beauty Trophy Wife Dupe

אם אתה אוהב היילייטרים, רעיון ההטבות הבא הוא בשבילך. כאן יש לנו את אשת הגביע Trophy האהובה מאוד מ- Fenty Beauty. כפי שאתה יכול לראות זהו צבע זהוב ויפה. אם אתה רוצה לשלם פחות אתה יכול גם לקבל את שיזוף הזהב עם סימון המהדורה של Gold Revolution Ingot. שניהם מוצרים מדהימים!

אשת גביע אשתו דופי

מָקוֹר: @abeautxyz

25. הדודה ביוטי רוז גולד פלטת דופה

הבא ברשימה שלנו הוא חובב יופי של Huda. לוח הצבעים של ורד זהב הוא בעל גוונים יפים אך יש מוצר חלופי. אתה יכול לחסוך סכום עצום של 50 $ על ידי בחירת לוח הצבעים של זהב השוקולד רוז זהב. אתה יכול להשיג את אותם מראה איפור עיניים יפה עם שתי הצבעים, אחת עולה הרבה פחות.

הדודה ביוטי ורד זהב פלטה

מָקוֹר: @hudabeauty & @ohxmakeup

26. ABH Foundation Dupe

לאחר מכן, יש לנו עוד קרן בסיס. קרן אנסטסיה בוורלי הילס Luminous Foundation יכולה להחזיר אותך בסביבות $ 38 בעוד NYX Born to Glow הוא רק כ $ 13. אז, אתה חוסך קצת כסף ולקרן NYX יש ביקורות מצוינות באינטרנט ויתנו לך כיסוי נהדר. NYX הוא מותג שנותן לך איפור נהדר ללא תג המחיר היקר.

ABH Foundation Dupe

מָקוֹר: @dupebossmx

27. Dior שפתיים מבריקות שפתיים

לכל אחד יש את מותג היוקרה האהוב עליו ועבור רבים הוא דיור. בעוד דיור יהיה פינוק נחמד צבעי השפתיים שלהם יקרים. ובכן, הנה קמצוץ לגלוס המנזר של דיור מכור לשפתיים. הסרום השמנמן של Hard Candy הוא חלק קטן מהמחיר של 6 $ בלבד ויש חמישה גוונים נוספים לבחירה. עם זה, תקבל שפתיים שמנמנות ומבריקות, אך תוכל לקנות חמש שזה כמעט עלותו של אחת מאת דיור.

דיור מבריק שפתיים של דיור

מָקוֹר: @itsglambeautyxo

28. טאצ’ה סאטן עור ערפל דופי

השיכוך הבא הוא תרסיס הגדרה. עכשיו רבים מאיתנו ניסו תרסיסי הגדרה רבים ויש לנו את המועדפים עלינו. אחד הפופולריים שבהם הוא Tatcha Satin Skin Mist. ספריי זה עולה בסביבות 48 $ ומעניק לך עור רענן וחלק. כחלופה תוכל לנסות את סמית & Cult Instant Recall. זה קצת יותר ממחצית המחיר של השני ב -26 דולר, אבל אתה עדיין מקבל גימור רך על העור שלך.

Tatcha Satin Mist Dupe

מָקוֹר: @itsglambeautyxo

29. Dupe Remastered Dupe של Huda Beauty

אם אתה אוהב את לוח הצבעים המחודש של הוזה ביוטי, אתה צריך לראות את החבוט הזה. לוח הצלליות היפהפה הזה כולל גוונים מדהימים אך הוא עולה $ 65. זה המקום שבו נכנסת יופי איקוני. יש להם לוח דומה מאוד אבל זה גניבה במחיר של 18 $. אז, אתה עדיין יכול ליצור את הקמטים החיתוכים המדהימים האלה, אבל נשאר לך גם קצת כסף.

דופה רוז זהב של הודה ביוטי

מָקוֹר: @k.eastman00

30. Fenty Beauty Gloss Dupe

אוהבים את Fenty Glosses Glosses אבל לא רוצים לשלם 19 $ עבור צבע אחד? אם כן, זה החבוט בשבילך. ColorPop Cosmetics Tied Up Lux Gloss היא אלטרנטיבה של 8 $ ל- Fenty Beauty Fu $$ Y. הצבעים דומים כל כך ותוכלו להיראות כמו גלאם אך תוכלו לפנק את עצמכם בשני הגהות חדשות במקום אחד.

Fenty Beauty Gloss Dupe

מָקוֹר: @itsglambeautyxo