41 מסמרים יצירתיים של יום פטריק הקדוש שתאהבו

21. ציפורניים חמודות להפליא של יום פטריק הקדוש

הבא ברשימה שלנו הוא עיצוב הציפורניים של סנט פטריק הוורוד והיפה הזה. כמה מסמרים צבועים בנצנצים ירוקים, אחד בוורוד עם תפר ירוק ויש גם ציפורן עם נקודות. רעיון זה מושלם לכל מי שרוצה מניקור תוסס ומהנה לחגיגות. תוכל לשחזר מראה דומה עם צבע אחר במקום ורוד.

ציפורניים חמודות להפליא של יום פטריק הקדוש

מָקוֹר: @armstrongnails

22. זהב וקשתות

לאחר מכן, יש לנו רעיון חמוד לציפורן הכולל עיצוב קשת וזהב. אז בשביל זה כל ציפורן צבועה בפסי קשת והשתמשו בפייטים מזהב ליצירת מראה של מטבע זהב. אנחנו אוהבים את זה וזה מושלם ליום פטריק הקדוש. אתה יכול לשחזר את זה עם סטנסיל או שאתה יכול לצייר את הפסים ביד. אתה יכול להשתמש בפייטים זהב או לק גם לזהב.

ציפורני זהב וקשת

מָקוֹר: @superflynails

23. עיצוב שמרוק בהיר

רעיון הציפורן הבא הוא נועז ומהנה. למראה זה, הציפורניים צהובות בהירות עם עיצוב שמרוק ירוק. רעיון הציפורן הזה כל כך קל ללבישה וצבעו התוסס מבטא אמירה. מני כזה מושלם לכל חגיגת יום פטריק הקדוש. מראה זה נוצר עם פלורם אמייל הציפורן בצבע מלא FC21 מקור האנרגיה, פולנית הטבעה של נירוונה נאה ועם לוחית חותמת ומעיל עליון מלק ציפורניים של Moyra והחתמה..

עיצוב ציפורניים בהיר של שמרוק

מָקוֹר: @nbnailart

24. מסמרים של Rainbow Gradient St Patrick’s Day

אם הטרפות והעיצובים הירוקים הם לא באמת הדבר שלך, אז למה שלא תבחר במראה קשת אופנתי כזה? קשתות וזהב פופולריות לאירוע זה כך שהמאני הזה יהיה מושלם. כאן יש לנו שיפוע קשת. לכן, הציפורניים מתחילות סגולות ומסתיימות בוורוד עם כל צבעי הקשת שביניהן. זה מראה כל כך מהנה ומוכן למסיבה. מאני זה היה ארגז עם אוסף China Glaze Nights Electric.

ציפורני שיפוע קשת

מָקוֹר: @nailsbycambria

25. עיצוב מזל נייל

לאחר מכן, יש לנו עוד מאני של יום פטריק הקדוש בהשראת המזל. לשם כך כל הציפורניים ירוקות וכל אחת מעוטרת במפרץ, סיר זהב או במילה מזל. זהו עיצוב מסמר ייחודי ורדיד הזהב נראה מדהים על סיר הזהב. אתה יכול לקנות רדיד זהב באינטרנט, אלה המשמשים לאמנות הציפורניים הזו זמינים בחנות Born Pretty. רשימה מלאה של לכות הציפורניים בהן נעשה שימוש זמינה גם בדף שלהלן.

עיצוב מזל נייל

מָקוֹר: @thenailartspot

26. ציפורניים ירוקות עם פסים וקשתות תלושים

אומנות הציפורן הזו משלבת כמה מהנושאים האירים הפופולריים ביותר. חלק מהציפורניים ירוקות, מסמר אחד בעל דפוס תלתן ירוק, לשני פסים של קשת ולבסוף מסמר אחד מכוסה בזהב. מני כזה מושלם למי שרוצה ציפורניים ייחודיות, נועזות ומהנות. שחזור את כל הלוק או פשוט נסה אחד או משני העיצובים. לקים של סאלי הנסן שימשו ליצירת המאני הזה.

ציפורניים ירוקות עם פסים וקשתות תלושים

מָקוֹר: @nagelsanatomy

27. עיצוב נייל גלאם ליום פטריק הקדוש

אולי אתה מחפש מאני גלאם יותר ליום פטריק הקדוש? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. לכל הציפורניים הללו עיצוב שונה, רובן נוצצות ומסמר אחד ירוק כהה עם אומנות כסף. אנחנו אוהבים את זה בגלל כל הגוונים הירוקים השונים וגם הניצוץ נראה מדהים. ציפורניים כאלה נהדרות אם אתה יוצא לילה בעיר לחגוג.

עיצוב ציפורניים ירוק גלאם ליום פטריק הקדוש

מָקוֹר: @nicolepollockbeauty

28. רעיון כיף לציפורניים של Leprechaun

Leprechauns הם עיצוב פופולרי נוסף ליום פטריק הקדוש. המאני הזה כולל כמה ציפורניים ירוקות רגילות, מסמר אחד נוצץ ולשניים האחרים יש אומנות ציפורניים של Leprechaun. האחד הוא התלבושת ואילו לשני יש פנים. זהו עיצוב מהנה וחמוד. אתה יכול למצוא קל לעקוב אחר שיעורי הציפורניים של Leprechaun באינטרנט.

רעיון כיף לציפורניים של Leprechaun

מָקוֹר: @the_nail_lounge_miramar

29. ציפורני גליטר ירוקות וחמודות

רוצה לחגוג את יום פטריק הקדוש אבל לא רוצה מסמרים יותר מדי מוגזמים? אז אתה צריך לבדוק את המאני הזה. למראה זה, מסמרים קצרים כולם צבועים בצבע ירוק נוצץ. מסמרים אלה קלים ללבוש וקלים ליצור. כל מה שתצטרך הוא לק ירוק נוצץ ותוכל להשתמש בו על כל אורך וצורה.

ציפורני גליטר ירוקות וחמודות

מָקוֹר: @karenlovespolish

30. זהב נצנצים ותלתן

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר חמוד ומסוגנן להראות לכם. חלק מהציפורניים פשוט ירוקות, ציפורן אחת לבנה עם כתיר ירוק והציפורן האחרונה נוצצת. אנחנו אוהבים את הצבעים ואת התלתן העדין. אתה יכול אפילו ללבוש את המאני הזה לאחר סיום האירוע מכיוון שהצבעים ייראו נהדר אחרי יום פטריק הקדוש. המאני הזה נוצר עם Essie First Timer ו- Coconut Cove, באנג’ו בלינג ממד שונה וחמניות תלתן בסיס.

נצנצים זהובים ומסמרי תלתן

מָקוֹר: @nailsuponatime