23 רעיונות ייחודיים לצבע שיער לשנת 2018

11. צבע שיער בתולת הים

שיער בתולת ים הוא טרנד פופולרי מאוד. צבעי השיער המעורבים הם בדרך כלל שילוב של כחולים, ורודים וסגולים. רעיון השיער הבא שלנו כולל מראה בת ים סופר מגניב אבל הצבעים רכים יותר. צבע שיער כזה מושלם לנשים שרוצות לשנות לגמרי את השיער.

רעיון לשיער בת ים פסטל

מָקוֹר: @hairbykacie1

12. בלייאז ‘בלונדיני

אחד המראות החמים של השנה הוא balayage. הרעיון הבא של צבע השיער מראה עד כמה balayage יכול להיות מדהים. השיער מתחיל כחום ואז מתמזג בהדרגה לגוונים בלונדיניים בהירים יותר. שילוב הצבעים הזה מהמם. Balayage כזה יתאים לכולם.

תסרוקת בלוב Balayage Lob

מָקוֹר: @askforamy

13. אדום נחושת

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לצבע שיער לנשים עם שיער אדום. זוהי דוגמה לאיך שיער אדום יפה יכול להיראות בטכניקת balayage. השיער מתחיל כאדום כהה ואז מתמזג לגוון נחושת בהיר. זהו רעיון הצבעים תוסס ומושלם לחודשי הקיץ.

רעיון צבע שיער אדום נחושת

מָקוֹר: @balayage_by.b

14. על טרנד בלו בוב

אם אתה מחפש תסרוקת שתוציא הצהרה, אז זה יכול להיות בשבילך. השיער מתחיל להיות כהה מאוד ואז משתלב בגוונים אפורים וכחולים. הטכניקה הכהה עד בהירה תעבוד עם צבעים אחרים לאהוב סגול. רעיון צבע זה יתאים לכל אורכי השיער.

על טרנד בלו בוב

מָקוֹר: @_edwardsandco

15. בלונדינית פלטינה

בלונדינית פלטינה היא בחירת צבע אופנתית לשנת 2018. הבלונדינית הבהירה מאוד תעניק לשיער נופש ותעניק לך טרנספורמציה מסוגננת. לפאשניסטה הזו תערובת הבלונדינית הפלטינה שלה חתוכה לבוב. בובס הם הגזרה המושלמת לנשים שרוצות מראה עצבני.

הבהרה בלונדינית פלטינה ותספורת בוב

מָקוֹר: @mallorymeganhair

16. באלאייג ‘חום

אתה יכול להוסיף צבע לשיער שלך שקרוב לגוון שלך. זה משאיר את השיער נראה טבעי. הרעיון הבא שלנו מראה לך עד כמה הטכניקה הזו נראית אופנתית. שערה חום כהה מאוד עם חום בהיר נוסף לקצותיו. רעיון זה עובד עם כל צבעי השיער למעט שחור.

הדגשות חום עדינות של Balayage לברונטיות

מָקוֹר: @mikaatbhc

17. גוונים כתומים ואדומים חמים

רוצה תסרוקת חדשה שתדהים? אז הרעיון הבא שלנו יכול להיות בשבילך. השיער המוצג כולל שילוב של לא מעט צבעים מרהיבים. בשורש השיער הצבע סגול, ואז הוא עובר לגוון כתום ואז בהיר בתחתית. שיער כזה נהדר לכל מי שרוצה שינוי מלא.

שיער אפרסק וגוונים אדומים

מָקוֹר: @off7thsalon

18. הבהרה בלונדינית

דרך קלה לשנות את המראה שלך היא עם הדגשות בלונדיניות. לא רק הדגשים מתאימים לכולם, אלא מתחזקים בקלות. אם אתה רוצה שמדגיש את ההדגשות שאפשר לעשות ואם אתה לא יכול פשוט לתת להם לצמוח. אתה יכול לקבל הדגשות מדהימות גם בצבעים אחרים.

הבהרה בלונדינית ותספורת האונה

מָקוֹר: @הבלונדולוג

19. גלי חמים

אתה לא רק צריך ללכת על הבלונדיניות הבהירות מאוד, אתה יכול לבחור גם גוונים חמים יותר. הרעיון הבא שלנו כולל ברונטית עם צבע קרמל חם שנוסף לקצוות. זהו שילוב צבעים מדהים והוא יעניק לשיער מתיחה מוכנה לאביב ולקיץ.

גלי קרמל חמים

מָקוֹר: @yuliyahairstylist

20. בוב אדום אופנתי

אדומים כהים היו במגמה באופנה וביופי, אז למה לא גם שיער? הבוב האופנתי הבא צבוע בגוון אדום כהה. הצבע העשיר הזה יצהיר אבל יתאים לכולם. אם אינך רוצה לצבוע את כל השיער שלך תוכל להשתמש באדום בעזרת טכניקת balayage או אומברה.

תספורת בוב אדומה אופנתית עם פוני

מָקוֹר: @lupescuevas

21. ברונטה Balayage

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון balayage עבור ברונטיות. זה מדגיש כיצד ניתן לצבוע חום כהה עם חום בהיר ובלונדיני. שילוב הצבעים המוצג יפה. צבע שיער כזה יתאים לכל אורכי השיער. תוכל לקחת השראה מכך ולהשתמש בגוונים בהירים או כהים יותר כדי ליצור תערובת ייחודית משלך.

תסרוקת Lob brunage balayage

מָקוֹר: @askforamy

22. כהה לאור

טכניקת צבע אופנתית שתוכל לנסות היא תערובת של שיער כהה לשיער בהיר. בתסרוקת הבאה שלנו השיער כהה מאוד בחלקו העליון ובהדרגה מתבהר עד שהוא בלונדיני. שינוי הצבע בשיער נועז אך יפה. תוכל להשתמש בטכניקת שינוי צבע זו בכל צבע.

רעיון צבע שיער כהה עד בהיר

מָקוֹר: @yuliyahairstylist_france

23. באלאייג ‘מסוגנן

אחרון ברשימת בחירות הצבעים שלנו הוא מראה הבלאז ‘המסוגנן הזה. רעיון זה מראה כיצד נשים עם שיער כהה או שחור יכולות להשתמש בטכניקה להוספת גוונים בהירים יותר לשיער. אתה יכול לראות את הצבעים משתנים משחור לחום לבלונדיני. אנחנו אוהבים את רעיון השיער האופנתי הזה.

Balayage מסוגנן בעל ניגודיות גבוהה

מָקוֹר: @hairbynicolereyns

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות צבע השיער הייחודיים שלנו!