61 התסרוקות הטובות ביותר של קופסת ג’מבו

51. צמות קופסת ג’מבו מנחושת

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה! כאן יש לנו צמות קופסת ג’מבו ארוכות. מחציתם נותרו רופפים וחצי אחר קשור לקוקו גבוה. אם הסגנון האמיתי לא היה מספיק מדהים, השיער הוא גם גוון נחושת נועז! אנחנו אוהבים הכל בתסרוקת הזו והיא באמת תצהיר הצהרה. צבע זה מושלם לכל עונות השנה. מוארת לאביב ולקיץ, חמימה וחריפה לסתיו ולחורף.

צמות קופסת ג'מבו מנחושת

מָקוֹר: @braidshub

52. צמות כחולות נועזות

אם אתה מחפש צבע שיער נועז, עליך לראות את רעיון השיער הזה. כאן יש לנו צמות קופסאות ארוכות בגוון כחול וחיות. הצמות מאובזרות גם עם חפתים וזהובים. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה כי הזהב והכחול מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. זהו רעיון תוסס ויפה לשיער שיגרום לך להתבלט מהקהל בסטייל.

צמות קופסת ג'מבו כחולות נועזות

מָקוֹר: @mariapaulamapo

53. ג’מבו קופסת צמה Updo

לאחר מכן, יש לנו עדכון מדהים להראות לך. למראה זה, כל הצמות מעוצבות גבוה על הראש מה שיוצר תסרוקת סופר גלאם. חלק מהצמות מעוטרות גם באזיקים לשיער זהב. זהו גלאם ואמירה שעושה עדכון שיכול להתלבש או למטה כך שיתאים לכל אירוע. שיער כזה יהיה נהדר לקיץ.

ג'מבו קופסת צמה Updo

מָקוֹר: @braidsganghair

54. צמות חלק זיג זג

גם התסרוקת הבאה הזו חמודה במיוחד. השיער מעוצב לצמות ארוכות ושמנמנות. אתה יכול לראות עד כמה הפרידות מסודרות ומלוטשות ויש דפוס זיג זג אופנתי. זהו מבט מהנה והצהרה. צור מחדש משהו דומה או שאתה יכול להיות אפילו נועז ולנסות את אותו סגנון אבל בצבע אחר כמו אדום או כחול.

צמות חלק זיג זג

מָקוֹר: @stylesby.tee

55. צמות אדומות כהות

אם כבר מדברים על אדום, הבא יש לנו תסרוקת אדומה מדהימה להראות לך. הפעם יש לנו את צמות הקופסה ויש להן חלקים פאנקי וייחודי. הצמות בפועל עצמן הן שמנמנות והן בגוון אדום כהה. סגנון זה מסתיים באביזרי זהב. אנחנו אוהבים את הצבע האדום העשיר, הוא מהמם. אם אתה רוצה שהשיער שלך יבלוט מההמון, אז זה מושלם בשבילך.

צמות אדומות כהות צמות ג'מבו

מָקוֹר: @jess_jessy.s

56. רעיון צמות קופסא מסוגנן

לאחר מכן, יש לנו דרך מסוגננת ללבוש צמות. למראה זה, צמות הג’מבו ארוכות עם דפוס פשוט. מה שהופך את השיער הזה למדהים הוא אביזרי הזהב. צד אחד מעוטר בחפתים שמנמנים ובצד השני טבעות עם קליפות משתלשלות. אתה יכול לשחזר את זה או לבחור סגנון אביזר אחד. אנחנו מאוד אוהבים את הקליפות, הם יהיו נהדרים לקיץ.

רעיון צמות קופסא מסוגננות

מָקוֹר: @rafafranco2

57. צמות בלונדיניות בהירות

חושבים לנסות צמות בלונדיניות? אם כן, אתה צריך לראות את התסרוקת הזו. כאן יש לנו צמות בלונדיניות בהירות מאוד. החצי רופף והחצי השני מעוצב בקוקו גבוה. זה רעיון כל כך יפה וקיצי. נסה את הצבע והסגנון או שאתה יכול לנסות מראה קלוע אחר עם הבלונדינית. אתה יכול גם להיות בהיר יותר, בלונדינית פלטינה תראה מדהים.

צמות קופסת ג'מבו בלונדיניות בהירות

מָקוֹר: @miccheckk12

58. צמות ג’מבו עם חפתים וזהובים

רעיון השיער הבא הוא רעיון נוסף המאובזר. הפעם הצמות ארוכות ונלבשות עם חלק צדדי. החלק הקדמי של השיער מעוטר באזיקים וחבלים זהובים אופנתיים. אנחנו אוהבים את האביזרים ותוכלו לקנות כאלה דומים באינטרנט. זהו רק סגנון זוהר וקל ללבוש שיתאים לכולם.

צמות קופסת ג'מבו עם חפתים זהובים

מָקוֹר: @afrolaytina

59. צמות קופסא חומות

עוד צבע שיער יפה שאתה יכול לנסות הוא חום ורעיון השיער הזה מראה איך ללבוש אותו בסטייל. צמות אלה ארוכות עם חלק צדדי. כל צמה היא גם גוון חום עשיר. חום מושלם למי שרוצה שיער כהה יותר אך הוא בצבע רך יותר משחור. זוהי רק תסרוקת אופנתית שתתאים לכל הגילאים.

צמות קופסא חומות

מָקוֹר: @dmv_cgs

60. צמות בלונדינית פלטינה

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה בלונדיני להראות לך. השיער מעוצב לצמות קופסאות שמנמנות וכל אחת מהן היא בגוון בלונדיני פלטינה בהיר עם צבע שורש כהה. הבלונדינית כה בהירה עד שהיא כמעט נראית לבנה. רעיון שיער זה מושלם עבור מי שאוהב צבעי שיער נועזים וסגנונות של אמירה.

צמות בלונדיניות פלטינה

מָקוֹר: @dorely_aliife

61. צמות קופסאות בוהו אדומות

רעיון השיער הבא כולל גם צבע נועז וסגנון חמוד. כאן יש לנו צמות קופסת בוהו. אז חלק מהשיער מתולתל וחלק קלוע. השיער הוא גם בגוון אדום בוהק. אנחנו אוהבים את תערובת הצמות והתלתלים, זה כל כך זוהר. הצבע האמיתי מדהים גם כן. צמות כאלו יהפכו את השיער שלך והן הבחירה המושלמת לקיץ.

צמות ארגז בוהו אדום

מָקוֹר: @afrolaytina

אז מה אתה חושב? האם אתה מספיק אמיץ לנסות את כל אחד מסגנונות הצמה המדהימים שראית ברשימה זו? למה לא לחשוב מחוץ לקופסה (סליחה על משחק המילים … או שלא!) וללכת על משהו אחר אחר? אם משעמם לך ללבוש את הצמות שלך באותן דרכים ישנות, החלף את הצבע או שחק עם הדרך שבה אתה מעצב את ‘עשה’ שלך.

להיות יצירתיים – אנחנו מעיזים אותך! 

(לאחר מכן תייגו אותנו באינסטגרם #StayGlam כדי שנוכל להתפעל מהיצירות שלך!)