45 ציפורניים ועיצובים שחורים עצבניים שתאהבו

31. רעיון לציפורניים פרחוניות

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מסמרים תחרה פרחוניים. העיצוב כולל מראה שחור חלב עם תחרה שחורה ודוגמאות פרחוניות. זה מראה כל כך אופנתי ומדהים. אתה יכול לנסות משהו דומה או להשתמש בכל צורת פרח לעיצוב שלך. המאני הזה נוצר עם שובב חצות של פולין צבוע, תערובת של פוליש שקוף ושחור לשקוף, מעיל סשה ניילס סשה ויט טופ, מעיל עלי אופטי מאטי, צלחת Born BPL-030 ו- Whats Up Nails Creative Shop Stamper.

רעיון לציפורניים בצבע שחור

מָקוֹר: @mypolishworld

32. ציפורניים בעירום עם עצות וכוכבים שחורים

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא כי הוא כל כך אופנתי ומהנה! הציפורניים עירומות עם קצוות שחורים. שורת כוכבים צבעוניים נוספו בין שני הצבעים. הכוכבים נראים מדהימים כי הם מוסיפים גוון של צבע לעיצוב האופנתי. אתה יכול לקנות כוכבים באינטרנט. שחזור זה או שתוכל לקבל את הטיפים היוקרתיים ללא הכוכבים.

ציפורניים בעירום עם עצות וכוכבים שחורים

מָקוֹר: @superflynails

33. עיצוב מסמר יהלום

לזרוח בהיר כמו יהלום עם עיצוב מסמר כמו זה! כאן יש לנו עיצוב מסמר שחור מדהים עם נצנצים כסופים ויהלום כסוף נוצץ. זה מראה כל כך כיפי ויפה. ניתן להלביש או למטה ציפורניים אלו לכל אירוע. המאני הזה נוצר עם OPI שחור אוניקס, מנורות יום Holo Serendipity, מדבקות מים של חנות Keeki Diamond וצבע ארילי שחור. יש מדריך קצר בדף של הציפורן.

עיצוב מסמר יהלום

מָקוֹר: @nailsbycambria

34. ציפורניים שחורות עם טיפות נצנצים

לאחר מכן, יש לנו עוד מאני מדהים וזוהר להראות לך. למראה זה יש לנו ציפורניים שחורות מט. קצה כל מסמר מעוטר גם בטפטופי נצנצים. זהו עיצוב מהנה ומסוגנן. אתה יכול לשחזר משהו דומה או להפוך את הטפטופים ליותר הצהרות וכמו טיפות צבע. יש הדרכות לאומנות הציפורן הזו באינטרנט.

ציפורניים שחורות עם טיפות נצנצים

מָקוֹר: @nailsbyeffi

35. מסמרי ארונות שחורים וכסופים

אוהבים ציפורניים אומברה? אם כן, אתה צריך לראות את המאני הזה. כאן יש לנו מסמרים לארונות. חלקם פשוט שחורים ונוצצים ולשני ציפורניים יש אפקט אומבר. האומברה היא נצנצים שחורים וכסופים. אנחנו אוהבים את אומנות האומברה והיא נראית כל כך אופנתית. שחזור זה או שאתה יכול לנסות זהב במקום כסף.

מסמרי ארונות שחורים וכסופים

מָקוֹר: @nailsbybano

36. מסמרי ארונות שחורים נוצצים

רעיון הציפורן הבא הוא נוצץ ומאוד זוהר. לרוב הציפורניים עיצוב שונה הכולל צבע בלוק, טיפים צרפתיים שחורים נוצצים ובכלל נצנצים. אנחנו אוהבים את הטיפים הצרפתיים הנוצצים, זו דרך כל כך יוקרתית ללבוש נצנצים. נסה מאני דומה או שאתה יכול להשתמש באחד העיצובים על כל הציפורניים, היינו בוחרים את הטיפים.

ציפורניים ארוכות נוצצות שחורות

מָקוֹר: @nailsbyeffi

37. ציפורניים שחורות מאט עם פרחים ואבני חן

אם אתה אוהב אומנות ציפורניים פרחוניות, כדאי שתסתכל על המאני הזה. כאן יש לנו ציפורניים שחורות וארוכות. חלקם פשוטים וחלקם מעוטרים באבני חן ואפילו פרח לבן. הפרח הלבן נראה מהמם והוא נראה כל כך אופנתי עם השחור. נסה את כל המאני או פשוט השתמש בעיצוב הפרחים על כל הציפורניים. אתה יכול לצייר את הפרח ביד או לקנות מדבקות לציפורניים באינטרנט.

ציפורניים שחורות מאט עם פרחים ואבני חן

מָקוֹר: @מסמרים

38. עיצוב נייל גליטר אדג’י

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר אופנתי, עצבני ונוצץ להראות לך. לכן, לרוב הציפורניים עיצוב שונה כולל מדבקות ציפורניים מעוצבות, אומברה, נצנצים ואמנות ריינסטון שחורה. זה פשוט מראה מהמם ומצהיר אמירות. אתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים מעוצבות עם כל לוגו של מותג, כך שתוכל לשחזר את הלוק עם האהוב עליך.

עיצוב ציפורניים נוצץ נוצץ

מָקוֹר: @riyathai87

39. ציפורניים ייחודיות ומסוגננות

שחור יכול להיות צבע נועז מאוד אך העיצוב הבא מראה כיצד ללבוש אותו בצורה עדינה. כאן יש לנו מסמרים של שברון. אומנות השברון כוללת צבעים ירוקים כהים, שחור נוצץ ושחור טהור. אנחנו אוהבים את השחור הצרוף מכיוון שזו דרך בהירה יותר ונעימה יותר ללבוש שחור. אתה יכול למצוא הדרכות רבות באינטרנט לאמנות שברון, אך אתה יכול לקנות שבלונות וסרט קלטת באינטרנט. מראה זה נוצר עם ערעור 4 מס ‘151 Encastered Star, מס’ 161 חורף וודלנד & מעיל עליון מהיר ויבש, סרטים של Whats Up Nails רגיל של שברון והשחור השקוף הוא תערובת של פוליש שחור וצלול..

ציפורניים ייחודיות ומסוגננות

מָקוֹר: @mypolishworld

40. ציפורניים שחורות מאט עם טיפים אופנתיים

רעיון הציפורן הבא כולל טיפים אופנתיים יותר. לכן, הציפורניים הן בצורת ארונית והן שחורות מט. כל ציפורן מעוטרת גם בקצוות שחורים מבריקים וקו דק היוצר מראה קצה שברון מסוגנן. זהו מניקור מהנה, עצבני והצהרתי שיתאים לכולם. שחזור זה או החלף את המרקמים כך שיהיו לך עצות מט במקום.

ציפורניים שחורות מאט עם עצות אופנתיות

מָקוֹר: @philglamournails

41. מני שחור וזהב

שחור וזהב הוא שילוב צבעים כה מהמם והנה איך ללבוש אותו בסטייל! חלק מהציפורניים הן בצבע בלוק, אחת זהובה לגמרי והאחרות בעלות עיצוב קו אופנתי. זהו מני מהנה וייחודי שייתן הצהרה. אתה יכול ליצור אמנות כזו בעזרת סרט ציפורן. נסה מראה דומה או שאתה יכול להשתמש בנצנצים כסופים במקום בזהב.

מני -שחור וזהב

מָקוֹר: @mypolishworld

42. עיצוב ציפורניים קצרות בשחור וזהב

אם אתה אוהב את השחור והזהב, אז זה בשבילך. הפעם יש לנו ציפורניים קצרות יותר. חלקם בשחור מט והאחרים כוללים אמנות נצנצים בשחור וזהב מסוגננת. זה רעיון כל כך זוהר ונוצץ. המאני הזה קל ללבוש והוא מושלם ללילות בחוץ, למסיבות ואפילו לערב ראש השנה. העיצוב ייראה מדהים על כל אורכי הציפורניים והצורות.

עיצוב מסמר קצר בשחור וזהב

מָקוֹר: @kt_tk1

43. עיצוב ציפורניים שחור נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עיצוב נוצץ נוסף. למראה זה, כל מסמר שונה והעיצובים כוללים אבני חן, כרום, צבע שחור מבריק ועוד. זהו רעיון מדהים לציפורניים והוא מושלם עבור אלה שאוהבים את הציפורניים שלהם יש הרבה בלינג. צור מחדש את כל הלוק או השתמש בעיצוב אחד או שניים על כל הציפורניים.

עיצוב ציפורניים שחורות נוצצות

מָקוֹר: @merlin_nails

44. ציפורניים שחורות עם ציפורן מבט נצנץ כחול

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה! כאן יש לנו מסמרים שחורים מבריקים עם מסמר מבטא נוצץ אחד. מסמר המבטא הוא כחול נוצץ להפליא. הצבע הכחול הזה מהמם והוא מחמיא יפה לשחור. צבע תוסס כזה באמת יעלה את המני השחור הקלאסי. מראה זה נוצר עם Essie Licricice ו- Fun Lacquer Secret.

ציפורניים שחורות עם ציפורן מבט נצנץ כחול

מָקוֹר: @mypolishworld

45. עיצוב אופנתי של מסמר שחור

רעיון הציפורן הבא הוא אופנתי וייחודי. שני ציפורניים שחורות מט, אחת שחורה נוצצת והמסמר האחרון עירום עם אמנות שחורה מורכבת. אנו אוהבים את השימוש במרקמים וסגנונות שונים מכיוון שהם יוצרים הצהרה כזו שעושה מני. אתה יכול ליצור דפוס מסובך דומה עם שבלונות ציפורניים שניתן לקנות באינטרנט. המאני הזה נוצר עם OPI Top Coat, Sally Hansen Black Heart ו- Ella+Mila Black Magic.

עיצוב אופנתי לציפורניים שחורות

מָקוֹר: @kt_tk1