35 עיצובים של ציפורני קיץ בהירות

21. עיצוב כתום ניאון – מושלם לחוף!

כתום הוא צבע קיץ נהדר. כתום נוטה להיות אופנתי בכל קיץ, כך שאם אין לך לק כתום ניאון בקולקציית הציפורניים שלך, עליך לצאת ולקבל אחד. כתום הוא אחד הצבעים הקיציים ביותר שיש. כשאתה בוחר גוון כתום, לך על לכה של ציפורני ניאון, זה ייראה בולט על החוף בביקיני שלך.

עיצוב ציפורניים מאט ניאון כתום לחוף

מָקוֹר: @melcisme

22. ורוד & ציפורניים כתומות

ורוד וכתום עובדים כל כך טוב ביחד. מפורסמים רבים בוחרים בתלבושות ורודות וכתומות כך שתוכלו לבחור בציפורניים כתומות וורודות. היו יצירתיים והוסיפו את התפוז לאזור הציפורן שלכם ואת הצבע השני לקצות הציפורניים. מערבבים אותו על ידי החלפת הצבעים תוך כדי תנועה.

עיצוב ציפורני קיץ ורוד וכתום

מָקוֹר: @superflynails

23. ציפורני Polka Dot בהירות

נקודות פולקה תמיד מסוגננות. אם אתה אוהב להוסיף עיצוב נועז ומדהים לציפורניים שלך, אז נקודות פולקה הן בשבילך. הם בהירים ומתאימים לכל אאוטפיט, אפילו חולצות נקודה או ביקיני!

ציפורני פולקה דוט קיץ

מָקוֹר: @melimelr

24. ורוד, לבן & נקודות זהב

אם אינך מרגיש את נקודות הבוהקה והמלאות, הקפד להן נקודות על ציפורני הציפורן בלבד. זה כל כך פשוט עם הבסיס הטבעי אבל עצות הנקודות מפריעות לו. קשט את הציפורניים שלך כך ותראה כמה אנשים בודקים אותן!

ציפורני נקודות קיץ צבעוניות

מָקוֹר: @badgirlnails

25. עיצוב אבטיח קל

לא כולנו מומחים בכל הנוגע לעיצוב אמנותי אבל זה כל כך קל. עיצוב האבטיח הזה מושלם למי שרוצה אמנות ציפורניים אך אין לו זמן לעשות סגנון מסובך. נסה זאת וראה כמה אנשים משלימים אותך!

ציפורני אבטיח ירוקות וזהב

מָקוֹר: @xxlovelauren

26. עיצוב פשוט אך מושך את העין

תמיד לשים לב לציפורניים של מישהו בגלל הסגנון הבהיר והמדהים שלו. אנשים יסתכלו עליך ויחשבו כמה יפה הציפורניים שלך נראות. זה פשוט וקל ליצור אך מושך את העין. הוסף כמה פרחים לציפורן אחת. אלה הם קיציים ונשיים אך שומרים על צבעי פסטל. ניתן להוסיף את הגליטר בעזרת מסמר נוצץ אחד.

עיצוב ציפורניים בהיר וצבעוני לחוף

מָקוֹר: @nailistayco

27. עיצוב בהיר לציפורניים קצרות

אל תדאג אם יש לך מסמרים קצרים, העיצוב הזה נראה נהדר בכל אורכו. צבע עז וציפורניים נוצצות זועקות קיץ. אתה יכול לקבל את המראה הזה על ידי הוספת מסמר אומברה קשת כדי להתבלט או אולי אתה רק רוצה את הברק והנצנצים. לא משנה מה תחליט, זה ייראה נהדר!

עיצוב נייל אלמוגים לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @lettslooks_

28. האם אתה יכול לדעת שיש לנו דבר לפסים?

קורא לכל חובבי הפסים שם בחוץ. זה בשבילך. אנו אוהבים פסים ועל ידי כך שיש לך את הסגנון המפוספס הזה, תראה את הסגנון והצד המהנה שלך. בחר כמה מהצבעים האהובים עליך והציפורניים שלך ייראו אלוהיות!

עיצוב ציפורניים מפוספס קל לקיץ

מָקוֹר: @mkmk1209

29. ורוד & עיצוב שברון עירום כהה

לפינק יש מקום לציפורני קיץ בכל שנה. אם אתה רגיל לקבל ורוד פוקסיה בהיר על הציפורניים, אז למה שלא תשתלב עם צבע עירום כהה לאווירה אחרת. עירום ורוד וכהה בעיצוב שברון בולט ושולח את האווירה המאושרת. כולם יאהבו את הציפורניים שלך וזה מוסיף סגנון נוסף לכל בגד.

עיצוב נייל שברון ורוד לקיץ

מָקוֹר: @freakin_phalanges

30. שיפוע קשת + נצנצים

צא החוצה עם סגנון שיפוע והנצנצים של הקשת. קשתות כל כך צבעוניות ומהנות. אם אומברה הקשת לא מספיקה לך, הוסף שכבה עליונה של נצנצים כדי להזין את תשוקת הנוצץ שלך. כולנו אוהבים קצת נצנצים אז הוסיפו אותו לצבעי הקשת שלכם. כאשר השמש תופסת את הנוצץ, היא תזרח זוהר כמו יהלום.

עיצוב נייל נצנצים של Rainbow Ombre

מָקוֹר: @justagirlandhernails

31. עיצוב ניאון בהיר

עיצובים ניאון צבעוניים ונראים מסוגננים ואנרגטיים. אנו מעריצים את עיצובי הניאון השונים האלה וגם אתה. לגבי נקודות הפולקה, קח בסיס ניאון והוסף את הנקודות בעלות צבע ניאון נוסף. הציפורן המפוספסת נראית פנטסטית ובאמת מוסיפה מראה מיוחד וייחודי. זה מבוסס על בסיס לבן עם שני צבעי ניאון. בתמונה, אתה יכול לראות כי ורוד ניאון וירוק נראים מעולה יחד. נסה לערבב ולהתאים לקים ניאון שונים כך שתלמד מה מתאים לך.

עיצוב ציפורניים מאט ניאון לקיץ

מָקוֹר: @xxlovelauren

32. ציפורני זהב נוצצות עם פופ של צבע

הוסף כתם של צבע לציפורניים הנוצצות המסנוורות שלך. אנשים רבים בוחרים לא להוסיף נצנצים לציפורניים כי זה יכול להיות מכריע ומשתלט אבל אם מוסיפים צבע או שניים אז זה מרכך את המראה. אם מוסיפים צבע לבן ואלמוג, אפשר לראות שהנצנצים עדיין נועזים אך לא חזקים. זה אידיאלי למי שרוצה זילוף של נצנצים, ולא ציפורני נצנצים מלאות.

עיצוב ציפורני זהב נצנצים לקיץ ולציפורניים קצרות

מָקוֹר: @lettslooks

33. ציפורני נצנצים ורודות וחיוורות

את בחורה בצבע כסף? זהב אולי לא עובד בשבילך אבל אנחנו יודעים שכסף וורוד פסטל כן. בעל בסיס ורוד בהיר והוספת נקודות כסף או פיזי כסף נראה מדהים. אתה יכול לשחק עם הצבעים האלה והכל יסתדר.

ציפורני גליטר ורודות חיוורות וכסף

מָקוֹר: @שלי_קטן_מאני

34. עיצוב קל ובהיר

מנטה הוא צבע קיץ נהדר וכאשר תתחיל להוסיף צבעי ניאון לתערובת, תשלח אווירה קיצית וכיפית לכולם. תראה את הציפורניים הסקסיות האלה בחצי צבע. זה אולי נראה קשה ליצור אבל זה לא. התחל עם בסיס מנטה. השאר את זה לייבוש מלא, כך שכאשר אתה מוסיף את הצבע השני, הוא לא יפעל או יידבק. אתה יכול להשתמש בסרט מסמר כדי ליצור את הקו הישר או אם יש לך יד יציבה, הוסף בחופשיות את הצבע השני. זה יבלוט מיד ותופתעו עד כמה זה ישנה את מצב הרוח שלכם ויוסיף את גורם הוואו לאאוטפיט שלכם. מי היה מאמין שהסגנון הקל הזה כל כך יעיל. החלק הקשה ביותר הוא בחירת הצבעים!

עיצוב מסמר פסים אנכי של ניאון

מָקוֹר: @xxlovelauren

35. זהב & ציפורניים מאט כתומות

זהב וכתום משלימים זה את זה. זוהי דרך מאוד מתוחכמת להוסיף את האומף הנוסף הזה לציפורניים שלך. נצנצים מזהב לאורך הציפורניים עם בסיס בצבע כתום בהיר נראה מדהים, נכון? הם יאירו כל תלבושת או אפילו יתאימו לתלבושת שלכם! עיצוב קיץ מושלם שיבריק כשהאורות או השמש יפגעו בנצנצים.

ציפורניים מאט כתומות לקיץ

מָקוֹר: @superflynails