35 עדכונים מדהימים לשושבינות

21. לחמנייה נמוכה ואלגנטית

לחמניות נמוכות בעלייה …

לחמנייה אלגנטית נמוכה וגדולה

מָקוֹר: @hairwithlinda

אבל לא פשוטו כמשמעו, כמו אז הם היו נקראים לחמנייה לגובה אבל הם גדולים בעולם תסרוקות החתונה! במקום להחליט לקבל לחמנית בלרינה לגובה, הלחמנייה הנמוכה משתלטת.

22. בוהו אפדו עם צמות ופרחים

אם יש לך חתונה בהשראת בוהו וינטאג ‘, בדוק את העדכון הקלוע הזה עם פרחים.

בוהו קלוע Updo עם פרחים

מָקוֹר: @maggiehancock

זה מושלם בהרבה מובנים. הוא יתאים לכל מקום, כנסיה, אסם, חוף ובכל מקום בחוץ. אם זה לא צורח שיער לחתונה, אנחנו לא יודעים מה כן!

23. Updo צמה הולנדית

מכיוון שמגמות החתונה משתנות לעתים קרובות, יש תסרוקת אחת שלא – צמות.

Updo צמה הולנדית לשושבינות

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

סגנון מסוג זה היה פופולרי במשך שנים רבות בשל תחכום וגימור מסוגנן. נסה צמה הולנדית השונה מעט מהצמות הצרפתיות וזנב הדגים. זה נראה נהדר תוך מסגרת הפנים שלך אז אין צורך באביזרי שיער.

24. Updo מבולגן עם תסרוקת יפה

שיער מבולגן כמו התמונה למעלה נראה ללא מאמץ ויפה.

Updo מבולגן עם תסרוקת

מָקוֹר: @ulyana.aster

עם שיער מבולגן, אין לך כללים אז אם אתה מתכנן שזה ייראה קצת שונה, אל תדאג. פשוט ללכת עם זה. סיבוב החלק התחתון של השיער שלך ייצור גבול לשער השיער היפה שלך.

25. שיער מתולתל + צמות רופפות Updo

בעל שיער מתולתל באופן טבעי נראה יפה וקלאסי.

Updo קלוע מתולתל משוחרר

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

זה הופך את הסגנון לקל לביצוע ומגדיר את הסגנון המושלם לכל חתונה. הצמות הרופפות יוסיפו אווירה מורכבת ופשוטה להגדרה. זה עובד היטב עם שיער כהה או בהיר.

26. לחמנייה גבוהה מבולגנת עם סרט ראש

ג’אז את הלחמנייה הגבוהה והמבולגנת שלך.

לחמנייה גבוהה מבולגנת עם סרט ראש

מָקוֹר: @heidimariegarrett

לחמנייה בסיסית גבוהה יכולה להיראות מעט משעממת ולא כל כך אטרקטיבית לחתונה. אתה הולך במעבר כך שאתה צריך להיראות מיוחד. על ידי הוספת סרט יגדיר את מצב הרוח. לא כל כך משעמם ומשעמם עכשיו אתה לחמנייה? פינו מקום ללחמנייה המעניינת והמסוגננת לגובה.

27. צמת זנב דג ללחמנייה נמוכה רופפת

אנו יודעים שכולם אוהבים לחמנייה נמוכה ורפויה.

צמת זנב דג לתוך לחמניה נמוכה Updo

מָקוֹר: @missysueblog

זה מהיר, קל ומסוגנן. מכניסים לתערובת צמת זנב דגים והתוצאה מדהימה. הנוף מהצדדים הוא באמת אל כמו ואנחנו בטוחים שכל האורחים יסכימו. רוב הבנות אוהדות את לחמנית הבלרינה הקלאסית וזו גרסה רופפת יותר עם טוויסט.

28. לחמניה קלאסית Updo

שים את הרף גבוה, עם סגנון זה.

עדכון לחמניה קלאסי ואלגנטי לשושבינות

מָקוֹר: @תסרוקת מאת Mehtap

כאשר השושבינות ילכו במעבר, הן ייראו מהממות עם הלחמנייה המעודנת הזו של wow factor. כמות הפירוט והמאמץ שהושקעו במראה הזה היא מעולה. זה מעל אלגנטי ושיקי, זה ברמה שלו.

29. צמה הולנדית גדולה לתוך לחמניה מבולגנת

אתה רוצה את המראה המבולגן, הנה.

צמה הולנדית גדולה לתוך לחמניה מבולגנת

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

יש האומרים, כמה שיותר מבולגן, יותר טוב ולהפך, יש שאומרים שאתה לא רוצה להיראות כאילו נגררת בגדר חזרה ובחזרה. תסתכל על זה ותראה אם ​​זה מתאים לנושא שלך. אתה לא יכול להיות מבולגן יותר מהסגנון הזה. צמה הולנדית גדולה ללחמניה מבולגנת. מה שעושה את המראה הזה מבולגן נובע מהעובדה שהצמה מבולגנת כמו גם הלחמנייה. כדי ליצור צמה הולנדית מבולגנת, התחל ביצירת גרסה הדוקה, ולאחר מכן לאחר סיום, התחל למשוך בקצוות כדי לשחרר אותה. לפחות אתה לא צריך לדאוג שכאשר קווצות שיער נושרות, לא תשימי לב!

30. מלוטש, פשוט & אֵלֶגַנטִי

תחזור לסגנונות הנצחיים והקלאסיים עם התסרוקת הפשוטה והנהדרת הזו.

Updo אלגנטי ומלוטש לשושבינות

מָקוֹר: @hairandmakeupbysteph

זה מלוטש ונראה ללא רבב. זהו סגנון פנטסטי שישלים כל כלה ותלבושת.

31. זנב דג חלב צמה Updo

זה מגיע לעונת החתונות וזה אומר שמזג האוויר יהיה חם למדי.

עדכון צמות חלב חלב זנב דגים

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

העדכון הטוב ביותר שיכול להיות לשושבינה הוא כל מהפנים והצוואר שלה, כך שלא תהיה חם מדי ומבולבל במהלך היום. צמות תמיד מתקדמות במגמה ועל ידי שילוב של שתי צמות, זנב הדגים וצמות החלב, אתה סופר מגניב ושמך האמצעי צריך להיות-נהדר!

32. Updo חמוד עם צמה

זה מקסים וחמוד.

Updo חמוד לשושבינות עם צמות

מָקוֹר: @אמנות

יש לה גישה מתוקה ותמימה לשושבינות במשך מספר שנים. הוספת פרחים תוסיף לתמימות, במיוחד אם הם לבנים. קח קצת השראה מהעדכון הזה והקפד שהשושבינות שלך ילכו במעבר כשהוא מתהלך בסגנון הילדות והיפות שלהן.

33. Updo קלוע

אם אתה אוהב צמות, יכול להיות שיש לך הרבה מהן.

עדכון צמה מעוות לשושבינות

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

צמות יוצרות אווירה וסגנון משלהן. צילום זה מצייר תמונה של רומנטיקה, אהבה וחיבה. לעולם לא תוכל לקבל מספיק צמות, אז אל תרגיש שיש לך OTT’d, ככל שיותר, יותר טוב מכיוון שזה הופך אותו לסגנון ייחודי עבורך. הם חביבים, מהנים ונראים מהממים. אם את לובשת שמלת שושבינה ללא גב, היא תשלים את גוון העור שלך ותוסיף נופך של קסם.

34. פשוט Chignon Updo

עדכון צ’יגנון פשוט קל ומהיר לביצוע.

Chignon Updo פשוט

מָקוֹר: @montannaraehair

העצה הטובה ביותר בעת עיצוב צ’יניון תהיה לוודא שיש לך הרבה סיכות בובי. זהו סגנון מסודר וצריך להיות כל תחוב מתחת כך שלא יהיו שערות רופפות! ספריי שיער יהיה החבר הכי טוב שלך אז שמור אותו בקרבת מקום. אם השושבינות רוצות לאכזב את השיער שלהן בקבלה, עם סגנון זה, השיער שלהן ייראה מדהים שמור בתוך הלחמנייה או יאכזב. הם רק תוחבים את השיער שמתחתיהם ויהיה להם כתר הקניט למעלית.

35. עדכון גדול ומתפתל

לך בגדול.

מתולתל לחמנייה גבוהה מתולתלת

מָקוֹר: @lenabogucharskaya

אתה מתכוון להתחתן רק פעם אחת נכון? אז למה שלא תלך בגדול. אני בטוח שעיצבת את המקום ואת קבלת הפנים לטעמך ואם זה גדול וזוהר, המשך את הנושא עם השושבינות שלך. שיער גדול יכול לגרום לנו להרגיש זוהר ומיוחד. נערות רבות רגילות לקבל לחמניה בחיי היומיום שלנו, אך כשמוסיפים תלתלים ופיתולים, הדבר הופך להיות ייחודי ויוצא דופן. אנחנו יודעים שזה יום הכלות, אבל השושבינות צריכות להיראות ולהרגיש גם בנוח ומהמם. הם ידבקו לך כמו דבק אז וודא שהם נראים טוב אחרת, התמונות שלך יסבלו!