61 תסרוקות בוב הפוכות הטובות ביותר לשנת 2019

31. ישר, נקי חתוך בוב

לא יכולנו לא לכלול קלאסיקה. לפעמים פשוט עדיף. ותוכלו להבין מדוע. צבעים אחידים נראים הכי טוב למראה הזה. זה סגנון כל כך אלגנטי. שגיאות בגזרה זו יהיו ממש קשות להסתיר, לכן תרצה לוודא שתקבל מישהו שאתה סומך עליו לגזור את שיערך, או איש מקצוע מוסמך כמובן. כמו כן, השתמש במוצר שיער שיעזור לשיערך לשמור על הברק שלו ולהישאר חלק לאורך זמן.

תספורת בוב הפוכה ישר

מָקוֹר: @scotchbonnethairstudio

32. גזרת בוב ארוכה לשיער עבה

בובס עם תואר ארוך מתאימים לשיער עבה. בעל שיער סמיך הוא יתרון, אז תנצל אותו היטב. אם קיבלת אותו, התהדר בו. תחשוב על זה. לא תצטרך לסרק גב במשך שנים ולהשתמש בהמון ספריי שיער כדי שהכול יישאר במקום. זהו מראה די טבעי, עם רק כמה דגשים ליצירת מעט ממד. אבל זה פשוט יפה.

תספורת בוב הפוכה ארוכה לשיער עבה

מָקוֹר: @hairbykatlin

33. בוב חתוך עם וויספים ארוכים בחזית

לגזרה זו יש שילוב מושלם של כהה ובהיר. סיביות ברונטיות כהות זורמות לבלונדיניות בהירות. יש כמה חתיכות מטורפות בחזית, המסגרות את הפנים. זה מרכך את המראה וגורם לו להיראות הרבה יותר ילדותי. אם כי לא בצורה של ילדים. אישה-ילדה, אם יש דבר כזה. תוכל לשחזר את הגזרה הזו ולשמור על שיערך הטבעי ללא בעיה. הוספת קצת צבע אכן מעלה את המראה.

תספורת בוב הפוכה עם וויספס ארוך בחזית

מָקוֹר: @steviescissorhands_

34. תסרוקת בוב מלוטשת וארוכה

מלוטש ומתוחכם. הנה עוד אחת עבורך ליופי הטבעי בחוץ. בוגר הבוב הזה עדין למדי. לא עדין מדי שאתה לא שם לב לזה. זהו סגנון כל כך נהדר. בלי שכבות, בלי תלתלים, בלי שוליים – רק אלגנטיות פשוטה. אל תחשוב שאתה צריך שיער שחור כדי להסיר את המראה הזה. כל צבע שיער ייראה מקסים. פשוט עזוב את הסלסולים כדי שזה יהיה אופנתי.

תסרוקת בוב ארוכה והפוכה

מָקוֹר: @beautiiedtina

35. בוב קצר, מרקם + צבע מודגש

להשתגע! בחר כל צבע פראי ונועז שאתה אוהב את המראה שלו. הסגול שבו השתמשו נראה כמעט מתכתי, לא? אנחנו לגמרי אוהבים את זה. גם הברק מדהים. יש גם כל כך הרבה מרקם בסגנון הזה. תלתלים רופפים במראה סחוף רוח. הגדרת התלתלים בחזית באמת עוזרת למסגר את הפנים. לגרום לסגנון הרוק-שיק הזה לקבל תחושה ומראה נשי יותר.

מרקם פסטל הפוך בעל מרקם קצר

מָקוֹר: @thejesjewel

36. תספורת בוב אלגנטית

הצבעים בבוב ההפוך הזה הם סנסציוניים. הם פשוט נדלקים כשהשמש מגיעה אליהם. בדיוק הדרך שבה הבוב זורם מקצר מאחור לארוך מלפנים. אופנתי ומלוטש. אנחנו אוהבים את הדרך שבה הבלונדינית הכהה מופיעה דרך הבלונדינית הבהירה. ניגוד כה גדול. אתה יכול לנסות את הסגנון הזה עם כל שני גוונים. זה ייראה נהדר עם צבעי פסטל.

תספורת בוב הפוכה קצרה והפוכה

מָקוֹר: @hairbyedwin

37. קצר מאחור, ארוך מלפנים

אתה חייב לאהוב איך הסגנון הזה מכופף פנימה מאחור ומצביע על החלק הקדמי. רק תראה כמה הטיפים נקודיים. יש גם קלילות עדינה בתחתית, וזה מגע ממש נחמד. אתה יכול לקבל את הסגנון הזה בכל צבע מכיוון שהוא כזה גזרה פשוטה. אפילו יצירת אפקט דו -גוני ייראה מדהים גם כן.

תספורת בוב ישר זווית

מָקוֹר: @kathynunezhair

38. קיצור דרך + דגשי Balayage

עוד מראה של balayage. הדגשים המוגדרים האלה באמת לוקחים את הסגנון הזה לרמה אחרת לגמרי. אתה חייב לאהוב את זה לא פחות מאיתנו. הסיום הדרמטי של חתך זה הוא סנסציוני. בנוסף כל הגוונים המעורבים ממש מושכים את כל התסרוקת יחד. אה, ומי יכול לשכוח את התלתלים האלה. הגלים הרופפים מוסיפים כל כך הרבה נפח ל- ‘do’. אבל אנחנו בטוחים שזה ייראה נהדר גם עם שיער חלק.

בוב הפוך קצר עם דגשים של Balayage

מָקוֹר: @gina.devine

39. ישר, נקי ומדהים

תראה כמה הבוב הזה דרמטי. הזווית מקצר לארוך מרהיבה. וזה גם כל כך מבריק. שלא לדבר על פריז. טיפ עליון: הכל קשור למוצרי השיער. לא משנה באיזו תסרוקת יש לך מוצר שיער שתוכל להשתמש בו כדי להפוך אותו לטוב פי עשרה. רק תסתכל על הדגם להלן. אתה יודע שהיא תשתמש במוצר או במוצרים כלשהם כדי לשמור על המראה הזה.

תספורת בוב ישר זווית

מָקוֹר: @hairbytashalouisec

40. אופנתי באלייג ‘בוב סטייל

בדוק את מגמת הטרנדים הזו. המראה אינו מושלם במראה זה. אנחנו אוהבים במיוחד איך הבלונדינית לא מוגבלת רק לתחתית השיער. הוא זורם לאורך כל הלוק. שוב הברונטית שמצפה דרך הבלונדינית נראית נהדר ובאמת מוסיפה ממד נוסף. זה גורם לתסרוקת הזאת להראות ממש מוגדרת. אנו בהחלט ממליצים לנסות את זה. במיוחד אם אתה חובב balayage.

תסרוקת בוב אופנתית באלאייג '

מָקוֹר: @jesstheebesttcolor