45 הדרכים הטובות ביותר להאכיל רוק בצמות העונה

31. חצי למעלה, חצי למטה קוקו קלוע

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא סופר מסוגננת! רוב הצמות נותרו רופפות עם קטע קטן שעוצב לקוקו גבוה. יש גם קטע של צמות שגם הן בצבע אחר. זה רעיון כל כך אופנתי ומגניב לשיער! ניתן ליצור מחדש עם או בלי שני הצבעים. זה מראה חמוד שיתאים לכולם.

חצי למעלה, חצי למטה קוקו קלוע

מָקוֹר: @stellahairstyles

32. הזנה ארוכה ובלונדינית בצמות

רוצה לשנות לגמרי את המראה שלך? אז אתה צריך לבדוק את ההזנה הזו בצמות. הצמות ארוכות מאוד והן בצבע בלונדיני בהיר. אנחנו אוהבים צמות בלונדיניות כי הן אומרות הצהרה כל כך מסוגננת! אתה יכול לגרום לך לצמות בכל גוון בלונדיני, אבל הגוונים הבהירים מושלמים לאביב ולקיץ. נסה צמות ארוכות כמו אלה או צמות קצרות, השיער שלך ייראה מדהים בכל מקרה.

הזנה ארוכה ובלונדינית בצמות

מָקוֹר: @פומקין

33. צמות באורך בינוני עם חרוזים

גרמו לצמות שלכם להתבלט מההמון באמצעות חרוזים! אתה יכול לגזום את התסרוקות הפשוטות ביותר עם חרוזים והנה דוגמה מצוינת. צמות קצרות אלה עוצבו חצי למעלה, חצי למטה וסיימו עם חרוזים שקופים. כפי שאתה יכול לראות, החרוזים גורמים לתסרוקת להיראות כל כך אופנתית. השתמש בחרוזים שקופים כמו אלה או בחר בחרוזים בצבע נועז יותר. בחר כמה שמראים את חוש הסגנון שלך.

צמות באורך בינוני עם חרוזים

מָקוֹר: @fancy_claws

34. הזנה אופנתית בסגנון צמה

לאחר מכן, יש לנו גרסה נוספת של התסרוקות החצי למעלה. זה כולל הזנה ארוכה בצמות בעיצוב ייחודי. שתי צמות מכל צד הובאו לגב כדי ליצור את המראה החצי למעלה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא כל כך אלגנטי ושיקי. אתה יכול לשחזר את הרעיון הזה עם עובי הצמה השונים או לבחור משהו פשוט יותר.

פיד טרנדי בסגנון צמה לקיץ

מָקוֹר: @thebraidstudiohtx

35. קלוע חצי-למעלה, חצי למטה קוקו

מחפשים סגנון אופנתי ועצבני? אז זה בשבילך. כאן יש לנו קוקו חצי למעלה. רוב הצמות נותרו רופפות אך חלק קטן בחלקו העליון עוצב לקוקו בשמיים. מה שאנחנו באמת אוהבים בסגנון הזה הוא הדפוס הקלוע במיוחד. זה כל כך מדויק ונראה מדהים.

קוקו חצי-למעלה וחצי למטה

מָקוֹר: @prettylibby_

36. הזנה קטנה בצמות לגב

הבחירה הבאה שלנו כוללת רעיון לשיער צמות זוהר. ההזנה בצמות קלועה לאחור ונלבשת בצד אחד. על ידי לובש את הצמות בצד אחד, אתה יוצר תסרוקת יפה ושיקית. תסרוקת מסוג זה עובדת בצורה הטובה ביותר עם צמות ארוכות יותר. כפי שאתה יכול לראות, שיער כזה מציג גם את העגילים המדהימים שלך.

הזנה קטנה בצמות לגב

מָקוֹר: @queenbeautylounge

37. צמות שבטיות חומות בהירות

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון קלוע יפה הכולל צמה מרכזית. אנחנו אוהבים את תסרוקות הצמה המרכזית מכיוון שהם נראים כל כך מסוגננים. צמות כמו אלה יראו נפלא על כל אחת והן ייראו מדהים בכל צבע ובכל אורך. התסרוקת למטה קלה ללבישה, אופנתית ומתאימה לכל אירוע.

צמות שבטיות בצבע חום בהיר

מָקוֹר: @slayedbyqueenbenz

38. צמות ארוכות וצבעוניות

משעמם לך את השיער ורוצה לנסות משהו חדש? אז למה שלא תנסה תסרוקת כזאת. לשיער יש פרידה קרירה ונקלע לשני חלקים. כל הצמות מתחילות בשחור ואז מתמזגות לגוון אדום ויפה. בלונדינית נוספה גם לקצות. זהו רעיון שיער ייחודי ואופנתי שייתן לך מראה רענן ומודרני.

הזנה ארוכה וצבעונית בצמות

מָקוֹר: @touchedbytb_

39. פיד שבטי חמוד בסגנון

צמות הן מאוד תכליתיות. אתה יכול ליצור כל כך הרבה מראה שונה. להלן אחד הסגנונות המגניבים שתוכלו ליצור. צמות אלה נמצאות בצד העבה יותר והן שכבו. זה רעיון כל כך אופנתי והוא יראה יפה על כולם, במיוחד בקיץ.

פיד שבטי חמוד בסגנון

מָקוֹר: @stitchedbyshari

40. הזנה עבה בצמות בקוקו

אוהבים את הקוקו הקלוע? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא. השיער על הראש קלוע לצמות דקות ועבות, יש גם שתי צמות רופפות בחלק הקדמי. הצמות נפגשות כדי ליצור קוקו יפהפה. זהו רעיון שיער אופנתי וקל ללבוש. אתה יכול לנסות קוקו ארוך או קצר יותר.

הזנה עבה בצמות בקוקו

מָקוֹר: @shellyafrikhair

41. הזנת צמות עם צבע

במקום פשוט לשנות את התסרוקת שלך, למה שלא תנסה גם צבע שיער אחר? צבע אופנתי שכדאי לקחת בחשבון הוא אדום כהה. אל תקבלו את המילה שלנו עד כמה היא נראית נהדר, עיינו בצמות האלה. הצמות הן בגוון אדום כהה מדהים. אנחנו אוהבים את הצמות האלה וחושבות שהן יראו מדהים על כל אחד. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות את הצבע על צמות שונות.

הזנת צמות עם צבע

מָקוֹר: @braids_by_msnelly

42. קוקו קלוע ארוך עם צמות דקות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון פשוט ואופנתי. כאן יש לנו הזנה ארוכה בקוקו צמה. כל הצמות בעלות אותו עובי ואין להן דוגמאות מורכבות מה שהופך את השיער למראה מסוגנן ללא מאמץ. זוהי תסרוקת מגניבה ועצבנית שתתאים לכולם. זה ייראה נהדר בצבע אחר לאהוב בלונדינית או אדומה.

קוקו קלוע ארוך עם צמות דקות

מָקוֹר: @kiakhameleon

43. צמות אומברה שחורות עד סגולות

עוד רעיון צבע מגניב שאתה יכול לנסות הוא אומברה. הנה דרך מצוינת ללבוש אומברה. הצמות האלה כולן שחורות ואז הופכות לגוון סגול מהמם. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות צבע לבחירתך. Ombre עובד הכי טוב על צמות ארוכות יותר וזו דרך מצוינת לנסות צבע מודגש חדש.

צמות צד Ombre משחור עד סגול

מָקוֹר: @kiaharperbraids

44. סגנון חצי אפ קלוע

מוקדם יותר בפוסט הצגנו לחמנייה חצי-למעלה. זו עוד דרך מהממת ללבוש את הסגנון. הצמות הן בגוון חום יפה וכוללות דפוס קלוע מסוגנן. תסרוקת זו מסתיימת בלחמנייה. אנחנו אוהבים את המראה הזה, הוא כל כך אופנתי ויגרום לכם להתבלט מההמון.

סגנון חצי-קלוע קלוע

מָקוֹר: @shellyafrikhair

45. הזנת שכבות בצמות

במקום שיהיה לך דוגמה קלועה בחלק הקדמי של השיער שלך, למה שלא תנסה אחת מאחור בדיוק כמו תסרוקת זו. הצמות יפות ומסודרות מלפנים ואילו הצמות מאחור משנות כיוון. על ידי שינוי הצמות מאחור, אתה יוצר תסרוקת מגמתית.

הזנה בשכבות בצמות

מָקוֹר: @hairbynicks

אנו מקווים שמצאת השראה מהפיד שלנו ברעיונות צמות!