41 דרכים בטעם ללבוש ציפורניים ארוכות ארונות

21. מסמרים ארוכים וורודים עם קריסטלים

הרעיון הבא שעלינו להראות לכם הוא המאני הוורוד והלבן הזה עם מסמר מבטא פנינה. זהו רעיון יפה, אלגנטי ונועז. הטיפים על הציפורניים הוורודות הם בצבע מעט שונה המקנה להם מראה אומברי עדין. רעיון כזה מושלם לנשים שרוצות סט ציפורניים נוצץ, מהנה ותוסס.

ציפורניים ארוכות וורודות עם קריסטלים

מָקוֹר: @chaunlegend

22. ציפורני ארונות גליטר צבעוניות

לאחר מכן, יש לנו מסמרים ארון צבעוניים עם ניצוץ! כל מסמר צבוע בצבע שונה החל מכחול ועד ורוד ויש גם אפקט שיפוע. זהו מראה מהנה ובהיר והנצנצים מוסיפים נופך של זוהר. אתה יכול לשחזר את המאני הזה או לנסות להשתמש באחד הצבעים המוצגים על הציפורניים שלך. כך או כך, הציפורניים שלך יהיו נהדרות.

מסמרים ארוכים של גליטר צבעוניים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

23. עיצוב ורוד מאט ואומברה

עיצוב הציפורן הבא הוא אחד המועדפים עלינו! כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות עם צבע ורוד מאט ויש גם שני ציפורני מבטא. שני ציפורני המבטא מעוצבות בעיצוב אומבר ורוד מאט ולבן. הצבע הוורוד המשמש מהמם והאומברה הלבנה נראית מדהים. זה מראה מאוד אופנתי, יפה ומסוגנן. יש הדרכות לאומברה באינטרנט ותוכל להשתמש בכל לק ורוד ולבן, אך הקפד להשתמש במעיל עליון מאט אם הצבעים מבריקים..

עיצוב ציפורניים מאט ורוד ואומברה

מָקוֹר: @margaritasnailz

24. ציפורניים בעירום עם ציפורניים סגולות

אם אתה אוהב ללבוש אמנות ציפורניים מסוגננת וייחודית, הרעיון הזה מושלם עבורך. מניקור זה כולל מסמרים ארוכים הצבועים בלק עירום מבריק. יש גם קטע על כל ציפורן שהוא בגוון סגול בהיר ורך. העירום והסגול נראים מהממים יחד ואמנות הציפורן האלכסונית כל כך אופנתית. זוהי דרך עדינה ללבוש צבעים בהירים יותר. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות את העירום עם צבע אחר.

ציפורניים בעירום עם ציפורניים סגולות

מָקוֹר: @sheadbeauty

25. ציפורניים מאט בורגונדי

בורגונדי הוא אחד מצבעי הציפורן הפופולריים ביותר ועם מניקור כזה, אנו יכולים לראות מדוע! כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים שהם בגוון בורדו מאט. צבע הבורדו עשיר, כהה ויפה. זה יהיה מושלם לסתיו. אתה יכול, כמובן, לבחור בורדו מבריק ואתה יכול לשמור על המאני פשוט או לג’אז עם אבני חן או נצנצים.

ציפורניים בורגונדיות מאט די

מָקוֹר: @chaunlegend

26. ציפורני גלאם מאט עם נצנצים ואבני חן

אם הציפורניים שלך היו קצת משעממות לאחרונה, אז אתה יכול להאיר אותן עם עיצוב כמו זה. רוב הציפורניים כוללות עיצוב שונה הכולל צבע מאט, נצנצים, אומברה ועוד. אנו אוהבים את המראה הזה מכיוון שהוא משלב מספר מגמות ציפורניים במאני אחד. ניתן לשחזר מסמרים לארונות כאלה בכל צבע והם יהיו מושלמים לאירוע מיוחד.

ציפורני מאט גלאם עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

27. ציפורניים ברורות מהממות עם פרחים

ציפורניים שקופות הן עוד מראה חובה והמני הזה מראה איך ללבוש את הטרנד בסטייל! ציפורניים אלה ארוכות וצלולות עם אמנות ציפורניים פרחונית. הפרחים הוורודים הרכים נראים מדהים עם הציפורניים הצלולות. זהו עיצוב מהמם, אופנתי וייחודי שיהיה מושלם לכל אירוע ואפילו לאירועים מיוחדים כמו חתונות. ניתן להשתמש בכל סוג וצבע של פרחים על הציפורניים הצלולות.

ציפורניים ברורות מהממות עם פרחים

מָקוֹר: @vanity_nailsss

28. ציפורני כרום ורודות למדי

אוהבים צבעי ציפורניים רכים ויפים? אם כן, עליך לבדוק את המאני הבא! כאן יש לנו מסמרים ארוכים שהם בגוון ורוד בהיר מהמם. הצבע כל כך אלגנטי ויפה. זה יהיה מושלם לאביב ולקיץ וזה יהיה נהדר גם לחתונות. זהו מאני נוסף שבו תוכלו לשחזר את המראה הפשוט הזה או לנסות להוסיף נצנצים או אבני חן לקצת זוהר וזוהר.

ציפורני כרום ורודות למדי

מָקוֹר: @laquenailbar

29. ציפורניים בעירום עם מסמר מבטא ריינסטון

לאחר מכן, יש לנו ציפורניים עירומות יותר. הפעם, רוב הציפורניים בגוון עירום בהיר ויש גם שני עיצובים עם מבטא. לאחד יש אמנות ציפורן כסופה עם קריסטלים והשנייה מכוסה לחלוטין באבני חן ואבני חן. אנחנו אוהבים את מסמר המבטא ריינסטון כי הוא כל כך זוהר והצהרות. אתה יכול לקנות אבני חן ברשת ולהדביק אותן בעזרת דבק לציפורניים, כך שהמראה יהיה די פשוט לשחזור. נסה את שני עיצובים המבטא או רק אחד. כך או כך הציפורניים החדשות שלך ייראו מדהים.

ציפורניים בעירום עם מסמר מבטא ריינסטון

מָקוֹר: @riyathai87

30. ציפורניים שקופות שיק עם טיפים לבנים

עיצוב הציפורן הבא הזה כל כך אופנתי ומסוגנן. מחצית הציפורניים עירומות והחצי השני לכיוון העצות צבוע בצבע לבן רך. יש גם קו לבן בוהק המפריד בין שני הצבעים. זה רעיון מהמם וזה כמו גרסה מודרנית וייחודית של מניקור צרפתי. זה מושלם עבור הנשים שרוצות לנסות עיצוב ציפורניים חדש תוך שמירה על המראה שלהן יוקרתי וקל ללבוש.

ציפורניים ברורות שיק עם טיפים לבנים

מָקוֹר: @philglamournails