63 דרכים שונות ללבוש ציפורניים בעירום השנה

21. הדפס בעלי חיים

צא לטיול בצד הפראי ללא רעיון הציפורן הבא. ציפורניים אלה עירומות עם מסמר מבטא בהדפס בעלי חיים. מסמר המבטא נראה כמו הדפס נחש אופנתי. אתה יכול לנסות ליצור מחדש הדפס נחש דומה או לבחור כל הדפס של בעלי חיים. נמר, ברדלס, נמר … נסה כל מה שאתה אוהב!

ציפורניים בעירום והדפס בעלי חיים

מָקוֹר: @zlobina_nails_studio_

22. עיצוב ציפורניים יפה עם נצנצים ואבני חן

הרעיון הבא שלנו הוא עוד מראה נוצץ ואבן ריינסטון. לעיצוב זה הציפורניים הן גוון עירום אופנתי עם שני ציפורני מבטא בכל יד. שתיים מהציפורניים נוצצות מצד אחד ואילו השנייה יש ציפורניים נוצצות ו rhinestone. זהו מראה זוהר ונוצץ שיהיה מדהים לאירוע מיוחד.

ציפורניים בעירום עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

23. ציפורניים ארוכות בעירום עם נצנצים עדינים

הרעיון הבא לציפורן שעלינו לשתף אתכם הוא המראה הנוצץ הדק הזה. עיצוב זה כולל מסמרים עירומים עם אומברה בהירה ומסמרי מבטא נוצצים. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה מכיוון שהנצנצים רכים ונוצצים. זהו סט הציפורניים המושלם לכל מי שרוצה מראה זוהר ואלגנטי.

ציפורניים ארוכות בעירום עם נצנצים עדינים

מָקוֹר: @philglamournails

24. רעיון ציפורניים בעירום

רעיון הציפורניים הבא שלנו הוא כל כך אופנתי ומסוגנן. חלק מהציפורניים עירומות וחלקן לבנות. יש גם מסמר מבטא אחד עם שני הצבעים. אחת הציפורניים מעוטרת גם באבני חן לבנות. זה מראה מדהים והוא מושלם למי שאוהב ציפורניים ייחודיות. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט וליישם אותן בעזרת דבק לציפורניים.

רעיון שיק של עירום לציפורניים לציפורניים אקריליות קצרות

מָקוֹר: @amur_nails

25. ציפורניים ארוכות עירום כהות עם פופ של נצנצים

בדיוק כמו בכל צבע אחר, ישנם גוונים שונים של עירום. אתה יכול להשתמש ביותר מאחד על הציפורניים שלך והנה דרך מסוגננת לעשות זאת. אחד הציפורניים הוא עירום בהיר, השני הוא גוון כהה יותר ואחד בעיצוב אומבר עם שני הגוונים. יש גם מסמר מבטא נוצץ. כפי שאתה יכול לראות, אתה יכול ליצור ציפורניים מסוגננות וייחודיות עם שני גוונים עירומים. שחזור את כל הלוק או נסה בלי הנצנצים למניקור עדין יותר.

מסמרים ארוכים של עירום כהה

מָקוֹר: @beaunailss

26. גלאם ציפורניים עירום עם אבני חן

הוסף קצת זוהר למראה שלך עם עיצוב ציפורניים כמו זה. כל הציפורניים ארוכות, בצורת ארונית וצבועות בגוון עירום יפהפה. שני מסמרים בכל יד מעוטרים גם הם בגבישים אל. אנחנו אוהבים את המניקור הזה כי הצבע העירום הוא אופנתי והאבני החן משמיעות אותו מעט. צורת הציפורן גם מעניקה לציפורניים מראה אופנתי ועצבני. אתה יכול לשחזר מראה דומה עם כל גוון עירום ועם כל גבישים.

ציפורני גלאם עירום עם אבני חן

מָקוֹר: @_allured

27. זהב נצנצים אומברה

לאחר מכן, יש לנו מראה אומברי נוצץ להראות לך. כל הציפורניים עירומות אך ישנן שתי ציפורני מבטא. לציפורני המבטא יש טאטא של נצנצים זהובים ליצירת אפקט אומברה. זה רעיון יפה וציפורניים נוצצות כמו אלה יהיו מושלמות לאירוע מיוחד יותר. צור מחדש את הציפורניים הללו או שאתה יכול להשתמש בכל צבע נצנצים כדי להפוך את המניקור לייחודי יותר.

עיצוב נייל זהב נצנצים אומבר

מָקוֹר: @nailsbyjuni

28. ציפורניים בעירום עם ציפורניים אופנתיות לציפורן

הרעיון הבא לציפורן בעירום שיש לנו להראות לכם הוא אופנתי ומנצנץ. מסמרים אלה הם גוון בהיר ובהיר. כל אחת מעוטרת גם בגבישים מסביב לציפורן. אנחנו אוהבים את אמנות הציפורן הזו כיוון שהצבת הגבישים בתחתית הציפורן פשוט מעניקה למניקור הכללי מראה ייחודי. זהו עיצוב מודרני ומסוגנן שיתאים לכולם. נסה את כל המראה או שאתה יכול פשוט לשים קריסטלים על מסמר אחד כמבטא.

ציפורניים מאט עירום בהיר עם אבני חן

מָקוֹר: @nagelsbydon239

29. ציפורניים אלגנטיות עם נוצץ וכרום

המניקור הבא הוא אחד האהובים עלינו! לכל מסמר עיצוב שונה ואלו כוללים כרום, אומברה והרבה ניצוצות. הצבעים המשמשים כל כך אלגנטיים ומכיוון שהגוונים שבהם הם בהירים, אתה יכול לנסות כמה עיצובים שונים של ציפורניים מבלי להיות מוגזם מדי. מראה של מסמר כזה מושלם למי שרוצה מניקור אלגנטי וטרנדי אבל רוצה לשמור גם על זה.

ציפורניים אלגנטיות עם נוצץ וכרום

מָקוֹר: @getbuffednails

30. ציפורניים פשוטות עירום

אם כל עיצובי הציפורניים הנועזים עם קריסטלים ונצנצים אינם בשבילך ואתה רוצה לשמור על זה פשוט, אז הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו מסמרים עירומים שרק צבועים בגוון מבריק אחד. למרות שהציפורניים ארוכות, המראה הכללי עדיין עדין למדי. ציפורניים כאלו נהדרות לנשים הזקוקות למניקור אופנתי וקל ללבוש לכל אירוע. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בכל אורך וצורה. בדוק איזה לק שימש בעמוד למטה.

ציפורניים פשוטות ומסוגננות

מָקוֹר: @victoriaoliviaxo