45 תסרוקות קופסת האלה הטרנדיות

31. שיער בלונדיני חוף

בלונדינית היא בחירת צבע שיער פופולרית מאוד. הנה דרך יפה ללבוש את הצבע הבהיר. אז כאן יש לנו צמות קופסת האלה באורך בינוני. הצמות מרובות גוונים עם צבעים חומים ושחורים, ואילו התלתלים בלונדיניים בהירים. יש גם כמה פגזים. זהו רעיון שיער מהמם ויש לו מראה חוף.

שיער בלונדיני חוף

מָקוֹר: @דידורריך

32. צמות האלה השמנמנות

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת אופנתית להראות לך. צמות האלה האלה שמנמנות וארוכות, בעוד שהתלתלים רופפים. השיער כולל גם אביזרי זהב מסוגננים. זוהי תסרוקת יפה שתראה מדהים על כולם. שחזור זה או נסה את הסגנון ללא אביזרים למראה פשוט יותר.

צמות האלה השמנמנות

מָקוֹר: @dequillagennay

33. תסרוקת קלועת סופר ארוכה

אם אתה רוצה שיער שיהיה וואו, בחר משהו כזה! כאן יש לנו צמות ארוכות שנלבשות בצד. יש כמה תלתלים רופפים וכמה קסמי זהב משתלשלים. זהו רעיון מדהים לשיער והוא ייראה כה זוהר עם תלבושת מסיבה. אז, אם אתה רוצה שיער שירשים, זו הדרך ללכת.

תסרוקת קלועת סופר ארוכה

מָקוֹר: @braidsasyoulikeit

34. צמות אלות אופנתיות ופשוטות

התסרוקת הבאה היא אופנתית, פשוטה ומדהימה. סגנון זה כולל צמות ארוכות עם תלתלים צמודים. שיער כזה קל ללבוש והסגנון יתאים לכולם. שמור על זה פשוט או הוסף אביזרים. אנו חושבים שאזיקי זהב ייראו מדהים. צבע שיער שונה כמו אדום ובלונדיני ייראה נהדר, אולי אומבר?

צמות האלה טרנדיות ופשוטות

מָקוֹר: @brittnaydidit

35. צמות קופסאות מסוגנן צמות עם תלתלים

אתה יכול להתנסות בכמה צמות שאתה מוסיף או בכמה תלתלים אתה משתמש. תסרוקת זו כוללת יותר תלתלים מצמות. כפי שאתה יכול לראות, התסרוקת המסוגננת כוללת צמות ארוכות עם הרבה תלתלים מדהימים. רעיון השיער הזה ייראה מדהים על כולם וזה סגנון אופנתי ונצחי.

צמות קופסאות מסוגנן צמות עם תלתלים

מָקוֹר: @spheremetisse

36. צמות בלונדיניות בהירות

אוהבים את התסרוקות הבלונדיניות הבהירות? אם כן, בדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו צמות אלילה סופר ארוכות. כל השיער בלונדיני בהיר להפליא. שיער כזה מושלם לקיץ וזה באמת יצהיר. שחזור זה או שאתה יכול לנסות גוון אחר של בלונדינית. בלונד קרמל ייראה מהמם.

צמות בלונדיניות בהירות

מָקוֹר: @iam_cynthe_braidslayer

37. קוקו קלוע יפה

רעיון השיער הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו כי הוא מהמם! הסגנון כולל צמות אלילה ארוכות המעוצבות בקוקו. התלתלים האלה נראים כל כך יפים והקוקו הגבוה כל כך אופנתי. זהו סגנון רב תכליתי וניתן לחצות אותו כלפי מעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע. נסה סגנון דומה או נסה קוקו חצי למעלה וחצי למטה.

קוקו קלוע יפה

מָקוֹר: @whitneynhawkins

38. צמות אלת צד

לבישת השיער בצד באמת משנה את האופן שבו תסרוקת יכולה להיראות. הנה דוגמא מצוינת. כפי שאתה יכול לראות, צמות האלה הארוכות האלה נלבשות בצד. החלק הצדדי הזה באמת מציג את התלתלים והצמות המדהימים האלה. זה פשוט גורם לסגנון להיראות זוהר באופן מיידי. נסה מראה דומה או שאתה יכול לנסות את הסגנון ללא האביזרים.

צמות אלת צד

מָקוֹר: @celiaa.k

39. סגנון קלוע אלת גלאם

אם אתם מחפשים סגנון גלאם, אז זה מושלם. למראה זה, השיער מעוצב לצמות האלה מדהימות. שוב, הצמות נלבשות בצד והתלתלים המשמשים כאן רופפים ולא צמודים. זהו מראה מסוגנן אך קל ללבוש. שיער כזה יתאים לכל אירוע ולנשים בכל הגילאים.

סגנון קלוע של אלם גלאם

מָקוֹר: @tamara_ldn

40. צמות האלה ארוכות במיוחד

רוצה תסרוקת חדשה שבאמת אומרת אמירה? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו צמות אלילה סופר ארוכות עם הרבה תלתלים יפים. זה רעיון שיער מדהים וזה כל כך זוהר ופשוט. זה סגנון כה נועז בגלל הצמות והתלתלים הארוכים, אבל אתה יכול לנסות גרסה קצרה יותר אם אתה רוצה שיער שקל יותר לנהל..

צמות אלילה סופר ארוכות

מָקוֹר: @iam_cynthe_braidslayer

41. צמות האלה הכחולה ג’מבו

אוהבים צבעי שיער נועזים? אם כן, בדוק את רעיון השיער הזה. סגנון זה כולל צמות אלות שמנמנות. הצמות הן בגוון כחול עז. אנחנו אוהבים את הצבע הכחול כי הוא כל כך אמירה. צבע עז כזה מושלם למי שרוצה להתבלט מהקהל בסטייל. צבע זה יהיה נהדר לקיץ.

צמות האלה הכחולה ג'מבו

מָקוֹר: @afrolaytina

42. צמות האלה טרנדיות

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת אופנתית להראות לך. למראה זה, לצמות ולתלתלים יש חלק צד והסגנון הכללי נראה מדהים. זהו עוד סגנון קל ללבוש שיתאים לכולם. הוא גם רב תכליתי כך שהוא יכול להיראות עצבני או אופנתי בהתאם לאופן שבו אתה לובש אותו.

צמות האלה טרנדיות

מָקוֹר: @iam_cynthe_braidslayer

43. תסרוקת חצי למעלה

רעיון השיער הבא כולל עוד מבט של חצי למעלה וחצי למטה. כפי שאתה יכול לראות, חלק מהצמות הארוכות רופפות והחצי השני נמצא בלחמנייה בשמיים. זהו סגנון חמוד וטרנדי שיהיה מושלם לקיץ. נסה את הגירסה הפשוטה הזו או הג’אז עם אביזרי אומברה או שיער.

תסרוקת חצי למעלה

מָקוֹר: @ikealooks_

44. צמות ג’מבו שחורות ואדומות

אם אתה אוהב את רעיונות הצבעים הנועזים, אז תסתכל על זה. כאן יש לנו צמות ותלתלים מהממים. רוב השיער שחור אבל יש לו צבע אדום כהה נוסף. שילוב הצבעים מדהים והאדום הכהה כל כך מסוגנן. שחזור זה או נסה אדום בהיר יותר. הסגנון בפועל מדהים.

צמות ג'מבו שחורות ואדומות

מָקוֹר: @euhellencarvalho

45. צמות ארוכות להפליא

לאחר מכן, יש לנו צמות אלילה ארוכות להפליא. הצמות האלה די דקות, כך שתוכל לראות כיצד עובי הצמה ישנה את מראה שיערך. זהו סגנון סופר גלאם והתלתלים נראים מדהים. אם אתה רוצה שיער שידהים לכל אירוע, אז זהו. שחזור זה או שאתה יכול לבחור בגרסה קצרה יותר של הסגנון.

צמות מתולתלות ארוכות להפליא

מָקוֹר: @hairbybherra

אנו מקווים שקיבלת השראה מצמות קופסת האלה האלה!