43 תסרוקות שתי צמות מושלמות לימי הקיץ החמים

21. קורנרוז טרנדי

צריכים מראה חדש אופנתי? אז תסרוקת זו היא בשבילך. כאן יש לנו שתי צמות ארונות. כפי שאתה יכול לראות, זהו סגנון פשוט אך הוא באמת משפיע. זהו מראה עצבני ומגניב שיתאים לכולם. צור מחדש את הצמות האלה או שאתה יכול לנסות גם קצרות יותר. אנו חושבים שהצמות האלה יראו מדהים גם בצבע אחר, אולי אדום.

קורנרוז טרנדי

מָקוֹר: @iamshaybrown

22. שתי צמות הולנדיות עם קצוות מתולתלים

הרעיון הבא שלנו כולל צמות הולנדיות גדולות וכפולות. אלה מתחילות כצמות הולנדיות קלאסיות אך מחצית מהשיער נשאר מתולתל ורפוי. זהו רעיון ייחודי ויצירתי המושלם למי שרוצה לנסות משהו חדש.

צמות הולנדיות עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @larinabeauty

23. צמות אדומות נועזות

התסרוקת האחרונה שיש לנו להראות לך מציגה צמות אדומות נועזות. זהו סגנון פשוט של שתי צמות אבל הצבע האדום באמת אומר הצהרה. זהו מראה אופנתי המושלם לכל מי שרוצה שיער בולט. אתה יכול לנסות את הגוון האדום הזה או צבע פאנקי אחר לבחירתך.

צמות קורנו אדומות נועזות

מָקוֹר: @iampaigewoods

24. צמות הולנדיות בלונדיניות אומברה

לאחר מכן, יש לנו אופנה והצהרה שעושה שתי צמות צמה להראות לך. למראה זה, השיער מעוצב לשתי צמות הולנדיות. מה שהופך את השיער לייחודי הוא צבע האומברה. כפי שאתה יכול לראות, השיער מתחיל להיות כהה ואז הופך לבלונד בהיר. אנחנו אוהבים את האומברה הזו עם הצמות, היא כל כך אופנתית וקיצית. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בסוג צמה אחר. כל צבע אומבר ייראה מדהים.

צמות הולנדיות בלונדיניות אומברה

מָקוֹר: @everylittlestrand

25. תסרוקת קלועה חמודה

רעיון השיער הבא הוא חמוד, יפה ומושלם למי שאוהב צמות הולנדיות. כבר הצגנו כמה צמות הולנדיות אך גרסה זו מראה עד כמה הן יכולות להיראות מסוגננות גם על שיער קצר יותר. זוהי תסרוקת קיץ מדהימה והיא יכולה להתלבש למעלה או למטה. אתה יכול לנסות את הסגנון באורך שיער קצר עוד יותר.

תסרוקת קלועה חמודה

מָקוֹר: @__ sweet.and.lo_

26. צמות זנב דגים מוערמות

אנחנו אוהבים את רעיון הצמה הבא וזה עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מה שנקרא צמות זנב דגים מוערמות. אז, השיער מעוצב לשני זנבות דג כאשר צמה קטנה בת שלושה גדילים יורדת במרכז כל אחת. זוהי דרך ייחודית ונועזת כל כך להעלות את הסגנון הקלאסי. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות לצמות זנב דגים מוערמות, כך שתוכל לנסות את תסרוקת זו בעצמך בבית.

צמות זנב דגים מוערמות

מָקוֹר: @letitbraid

27. שני קורנרוז עם תלתלים

אם אהבת את הצמות עם האריגה המתולתלת שהצגנו קודם לכן, עליך לראות גם את רעיון השיער הזה. זוהי גרסה נוספת של הסגנון המהמם. עם השיער הזה, השיער נראה טבעי יותר, לחלק המתולתל יש יותר נפח והתלתלים קטנים יותר. זה רק מראה דרך נוספת ללבוש את הסגנון המדהים. שיער כזה יתאים לכולם ותוכלו ליצור את זה מחדש או להוסיף אביזרים. אביזרי שיער כמו חפתים לזהב ייראו מדהים.

שני קורנו עם תלתלים

מָקוֹר: @theglamplan

28. צמות מרובות טונים מאובזרות

אם מדברים על אזיקי שיער זהב, רעיון השיער הבא מראה דרך יפה ללבוש אותם. כאן יש לנו שתי צמות ארוכות. ההתחלה והסוף של כל צמה מעוטרים בחפתים זהובים מסוגננים וכפי שאתה יכול לראות, הם ממש מבריקים את הסגנון. לא רק זה, אלא שהשיער בגוון רב עם תוספת צבע בלונדיני. אנחנו אוהבים את הבלונדינית כי זה הופך את הצמות עצבניות יותר, ייחודיות וקיציות. אתה יכול לקנות אזיקי שיער באינטרנט ולהשתמש בכל צבעי השיער בעת יצירת המראה מחדש.

צמות מרובות טונים מאובזרות

מָקוֹר: @braidsjoanne_bak

29. מבולגן חצי עד שתי צמות

רעיון השיער הבא הוא חמוד, מסוגנן וקל ללבוש. לשם כך, השיער מעוצב לחצי עדכון בעוד שאר השיער נשאר רופף. החלק החצי למעלה מחולק גם הוא לשתי צמות ארוכות ומשוחררות. זהו סגנון רגוע ויפה מאוד. אתה יכול לשחזר את המראה הפשוט יותר הזה או שאתה יכול לג’אז אותו עם כמה אביזרי שיער. פרחים, חרוזים או נצנצים יהיו מושלמים לקיץ. סגנון זה מאובזר או לא יהיה נהדר לפסטיבלים.

מבולגן חצי עד שתי צמות

מָקוֹר: @michaelgrayhair

30. רעיון שיער אופנתי באפור

מחפשים תסרוקת אופנתית ונועזת לקיץ? אם כן, זה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו שתי צמות ארוכות עם צמות צד קטנות יותר. השיער הוא גם תערובת של צבע טבעי ואפור קריר. אנחנו אוהבים את האפור כי הוא נראה כל כך מסוגנן ועצבני. שיער כזה יתעורר כל הקיץ. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה או לנסות עיצוב צמה פשוט יותר עם צבע אפור דומה. כמובן שניתן להשתמש בגוון אפור אחר. אם אתה אוהב צמות נועזות וצבעוניות, הקפד לבדוק את האינסטה של ​​מעצב השיער.

שתי צמות אפורות

מָקוֹר: @boskiesploty