25 תסרוקות צמות קופסות הסרוגה לנשים שחורות

11. צמות ארגז כחול גדול

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת קלועה כחולה. אם אהבתם את הרעיון הזה, אולי תאהבו גם את הרעיון הזה! השיער עוצב לצמות קופסאות עבות בגוון כחול יפה. אנחנו אוהבים את הכחול הכהה יותר וזה מושלם לנשים שרוצות להצהיר. כחול ייראה מדהים על צמות בכל האורך והעובי.

צמות ארגז כחול גדול

מָקוֹר: @piktcha_purfekt

12. צמות ארוכות עם קצוות מתולתלים

לאחר מכן, יש לנו רעיון מהמם הכולל צמות דקות אך סופר ארוכות. צמות הקופסה הדקה יוצרות מראה מורכב עם נפח. לצמות אלו יש גם שיער מתולתל בקצוות מה שמעניק לצמות מראה סופר גלאם. שיער כזה יתאים לכל אחד ויהיה מושלם לאירוע מיוחד.

צמות ארוכות עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @idlelocs

13. ג’מבו שחור & צמות אדומות

מעדיפים צמות עבות יותר? אז תסרוקת זו היא בשבילך. כאן יש לנו צמות ג’מבו יפות. צמות ג’מבו נראות מדהים ובולטות באמת. לצמות אלו יש פרידה בצד וגם רמזים לאדום כהה עוברות דרכן. צור מראה דומה או נסה להוסיף צבעים שונים.

ג'מבו שחור & amp; צמות ארגז אדום

מָקוֹר: @janaysierra

14. צמות קופסת סרוגה מנחושת

גווני נחושת נראים מדהים בשימוש עם צמות. רעיון השיער הבא הוא דוגמה מהממת. השיער הוכנס לצמות קופסאות בינוניות ומעוצב גבוה על הראש. יש גם כמה חפתים צמים זהובים למדי. הטון הנחושת נראה מדהים בתסרוקת זו, והוא מושלם לנשים שרוצות לנסות צבע חדש ומסוגנן. נחושת תעבוד על כל צמות.

צמות קופסאות ארוכות מנחושת

מָקוֹר: @elindasan

15. צמות שמנמנות עם חפתים צמות

הרעיון הבא שלנו כולל צמות שמנמנות שעברו גישה עם חפת צמה בגוון זהב אחד. הצמות השמנמנות נראות אופנתיות והשרוול האחד באמת בולט. אתה יכול לשחזר את זה או להוסיף אביזרים נוספים שיתאימו לסגנון האישי שלך. נסה לשמור על הצמות ארוכות יותר, כיוון שהן מתאימות לתסרוקת זו יותר מאשר קצרות.

צמות תיבת שמנמנות עם חפתים

מָקוֹר: @יופי מהמם

16. צמות ארוכות ודקות

ניתן לעצב צמות בדרכים אינסופיות. אתה יכול לקבל את הצמות ב updo, יש צמות צד ועוד. צמות הסרוגה האלה הותקנו תוך שעה אחת בלבד. Hair is by Urban Beauty Real Box Braids (5 אריזות, צבע 1).

צמות קופסאות ארוכות ודקות

מָקוֹר: @kiitana

להלן מדריך YouTube שלב אחר שלב כיצד לבצע את צמות הקופסה הסרוגה:

17. צמות ארגז בורגונדי בלחמנייה

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער שיצליח! הצמות עוצבו ללחמניה גבוהה מאוד. זוהי תסרוקת מהממת שמתאימה לאירוע מיוחד או בימים שבהם אתה רוצה להרגיש כמו מלכה! צור מחדש תסרוקת דומה או בחר צבע צמה אחר.

צמות ארגז בורגונדי בלחמנייה

מָקוֹר: @אמבר_בלובלי

18. צמות קופסאות בינוניות עם קצוות מתולתלים

מוקדם יותר בפוסט הצגנו צמות קופסאות בעלות שיער מתולתל בקצותיהן. להלן דוגמה מדהימה נוספת למראה, אך על שיער קצר יותר. זה מראה עד כמה השיער המתולתל יכול להיראות בכל אורך צמה. שיער כזה ייראה מהמם בכל גוון. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה!

צמות קופסאות בינוניות עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @markele.dejanae

19. צמות שמנמנות עם חבלי צמה

אביזר הצמות שלך הופך אותן לייחודיות לך. רבים בוחרים לקבל אזיקי צמה אך ניתן לבחור גם בחבלים. כבלים מגיעים במגוון צבעים ואורכים. אתה יכול גם ליצור כמה דפוסים מסוגננים! להלן דוגמא אופנתית. הצמות היו עטופות בכמה חבלים שונים ויש אפילו אביזר בקבוק חמוד. לצמות שלך, קח השראה ונסה הרבה צבעים ודוגמאות חוטים שונים.

צמות קופסאות שמנמנות עם חבלי צמה

מָקוֹר: @pinkvalenciaga_

20. צמות קופסאות חומות בהירות

הרעיון הבא שלנו כולל צמות קופסאות שמנמנות שעוצבו בצד. הפרידה הצדדית מציגה את הקופסאות המסודרות וגורמת לצמות להיראות אופנתיות מאוד. אנחנו אוהבים גם את הצבע המשמש. שיער כזה יתאים לנשים שרוצות מראה חדש ומסוגנן שזוכה לתשומת לב.

צמות קופסא חומות בהירות

מָקוֹר: @fabirodriguez_

21. צמות קופסאות ארוכות וסגולות

אוהבים את צמות הקופסא בצבעים עזים? אם כן, תסרוקת זו היא בשבילך. כאן יש לנו צמות קופסאות ארוכות בגוון סגול כהה מדהים. שיער כזה ייראה מדהים לסתיו ולחורף. אתה יכול לקבל גוון דומה לזה בכל אורך ועובי צמה. אם אתה מעדיף גוונים בהירים יותר, יש גם הרבה גוונים סגולים בהירים.

צמות קופסאות ארוכות וסגולות

מָקוֹר: @fabirodriguez_

22. צמות קופסת הסרוגה האדומה

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת אופנתית הכוללת צמות קופסאות שמנמנות. צמות אלה ארוכות ומעוצבות חצי למעלה וחצי למטה. הצמות הן בגוון אדום כהה. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו והיא תתאים לכל גברת. אתה יכול ליצור מחדש בכל צבע.

צמות ארגז סרוגות אדומות, אדומות

מָקוֹר: @braidedbydee

23. צמות ארוכות הסרוגה

אם אתם מחפשים תסרוקת מסוגננת אך פשוטה, הבחירה הבאה היא בשבילכם. לשיער יש הרבה צמות קופסא יפות שעוצבו בצד. יש גם כמה אזיקי צמה. תסרוקת כזו מתאימה לנשים הזקוקות לצמות המתאימות לכל אירוע, מהמשרד ועד לילה בעיר. שיער המשמש למראה – Dynamite Box Braids by שיער דינמיט.

צמות קופסת סרוגה ארוכה

מָקוֹר: @thatdynamitechick

24. צמות קופסאות נחושת ושחור

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת נחושת מהממת. הנה עוד רעיון נחושת אבל זה מראה איך ללבוש אותו עם צבעים אחרים! צמות הארגז האלה שחורות ואילו חלק מהצמות בצבע נחושת חם. שני הצבעים מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. שילוב צבעים זה יעבוד על צמות בכל אורך.

צמות קופסאות נחושת ושחור

מָקוֹר: @slayedbymeliz

25. בובה צמות קופסת הסרוגה

אחרון ברשימה שלנו הוא בוב הצמה החמוד הזה. הצמות עוביות בינוניות ומעוצבות בצד. יש גם כמה אזיקי צמה. זוהי תסרוקת יפה מאוד שתתאים לכולם. צור מחדש את הבוב הזה או נסה צמות דקות או עבות יותר. כך או כך, יהיה לך מראה סופר מסוגנן.

צמות קופסת הסרוגה בוב

מָקוֹר: @imadamejay

אנו מקווים שמצאת תסרוקת צמה חדשה של קופסת סרוגה לנסות!