43 רעיונות לצבע שיער בלונדיני מלוכלך לשינוי

21. שיער חום כהה עד בלונדיני

אוהבים את המראה הבלונדיני הגוון? אז זה בשבילך. כאן יש לנו שיער כהה שמשתנה לצבע בלונדיני בהיר. זהו גוון עדין יותר בהשוואה לגוונים הבהירים, אך הוא אכן אומר אמירה. זהו עוד מראה קל ללבוש שיכול לצמוח בקלות אם תחליט שבלונדינית לא מתאימה לך.

שיער חום כהה עד בלונדיני

מָקוֹר: @hairbysharmichele

22. בוב בלונדיני פשוט ומסוגנן

הרעיון הבא שלנו כולל בוב פשוט ומסוגנן. הגוון הבלונדיני המלוכלך המשמש את הבוב יפה ואופנתי. זה ממש מגביר את הגזרה. בוב כזה יהיה קל לעיצוב ולכן הוא מושלם עבור הנשים שלא צריכות שיער מהומה כדי ללבוש כל יום. שחזור את הלוק הזה או שאתה יכול לנסות להוסיף גם גווני בלונדיניות אחרים, אולי כמה צבעים חמים יותר.

בוב בלונדיני כהה פשוט ומסוגנן

מָקוֹר: @candelahairstudio

23. בלייאג ‘בלונדינית מלוכלכת וקרח

רעיון השיער הבא שעלינו להראות לכם הוא בלייאז ‘בלונדיני מלוכלך. השיער שוב כהה בשורש ומתווסף גוון בלונדיני. מכיוון שהשיער balayage, שינוי הצבע מעורבב יותר מאשר עם אומברה. אם משעמם לך את השיער, אז בלונדינית כזו בהחלט תערבב את המראה שלך. נסה גוון דומה לזה או שאתה יכול להתחמם או קריר יותר.

בלייאז 'בלונדיני מלוכלך וקרח

מָקוֹר: @aaashleee

24. שיער בלונדיני מלוכלך קיצי

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת בלונדינית קייצית. למראה זה, השיער שחור בשורש ולאחר מכן מתווספים גוונים שונים של בלונדינית. חלק מהבלונדינית כהה יותר מה שמעניק לה את המראה הבלונדיני המלוכלך והשאר בהיר. אנחנו אוהבים את הגל הקל בשיער מכיוון שזה נותן לסגנון הכללי אווירה חוף. זהו רעיון שיער יפה והוא מושלם לאביב ולקיץ.

שיער בלונדיני מלוכלך קיצי

מָקוֹר: @ביילי עיג ‘

25. שיער בלונדיני כהה לברונטיות

רעיון השיער הבא מושלם לבעלי שיער שחור או חום כהה. כפי שאתה יכול לראות, שיער זה מתחיל להיות כהה מאוד עם הוספת בלוני בלונדינים מלוכלכים בערך באמצע הדרך. שילוב הצבעים מהמם והבלונד הכהה באמת מתאים לצבע השורש. זוהי דרך מצוינת לנשים לנסות בלונדינית בפעם הראשונה מכיוון שהיא תצמח בקלות. בלונדינית מלוכלכת היא בחירה טובה מכיוון שהיא לא בהירה מדי ובולטת בהשוואה לבלונדיניות הקרירות והקפואות יותר.

שיער בלונדיני כהה לברונטיות

מָקוֹר: @brushedwithlove

26. בלונדינית מלוכלכת לוב

תסרוקת זו היא עוד אחת האהובות עלינו מכיוון שאנחנו אוהבים את הסגנון ואת הצבע בפועל. כאן יש לנו בוב ארוך שהוא בצבע בלונדיני מלוכלך. לשם כך ישנם גוונים שונים של חום ובלונדיני המשמשים בעוד שהסגנון בפועל מרקם וגלי. שיער כזה יהווה שינוי גדול לעונת הקיץ החדשה. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול לקחת את אורך השיער אפילו יותר קצר עבור בוב קלאסי יותר.

בלונדינית מלוכלכת בוב ארוך

מָקוֹר: @romeufelipe

27. שיער אופנתי ומרקם

מחפשים תסרוקת חדשה ואופנתית? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. למראה זה יש לנו שיער ארוך וכהה ורוב הצבע הבלונדיני מתווסף לחלקים הקדמיים של השיער. אנו חושבים שזה רעיון מצוין מכיוון שהוא מסגר את הפנים ויוצר סגנון מודרני וייחודי. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הבלונדינית הזו במראה מרקם כמו התמונה או לנסות את הצבע הבלונדיני על כל תסרוקת.

שיער אופנתי ומרקם

מָקוֹר: @charlie_edwardsandco

28. שיער בלונדיני מלוכלך עם הדגשות פלטינה

אתה יכול להוסיף כמה גוונים שונים של בלונדינית לשיער שלך, אתה לא מוגבל לאחד. על ידי הוספת גוונים שונים, תיצור מראה טבעי יותר. תסרוקת זו היא דוגמה מצוינת. השיער כולל חום כהה ובהיר יותר עם בלונד מלוכלך ובלונדיני פלטינה. הגוונים השונים מחושך לאור בהירים נראים מדהים. זהו סגנון אופנתי וקל ללבוש שיתאים לכולם.

שיער בלונדיני מלוכלך עם דגשים מפלטינה

מָקוֹר: @thefaithfulblonde

29. שיער חום כהה עם צבע בלונדיני מלוכלך

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער נוסף שבו הצבע הבלונדיני מתווסף בעיקר לחזית השיער. רוב השיער חום כהה מאוד בעוד החזית בלונדינית מלוכלכת. זוהי תסרוקת אופנתית וזו דרך ייחודית ללבוש צבע נועז. אתה יכול להוסיף בלונדינית רק לחלקים הקדמיים בכל צבע שיער, לא רק חום כהה.

שיער חום כהה עם צבע בלונדיני מלוכלך

מָקוֹר: @הבלונדולוג

30. גלאם שיער בלונדיני

אם השיער שלך זקוק למהפך גלאם, אז הרעיון הוא בשבילך. כאן יש לנו תסרוקת מהממת הכוללת צבע בלונדיני מלוכלך כהה כמו גם בלונדינית זהובה וגוון פלטינה קפוא מדי. הגוונים הבלונדיניים נראים מהממים עם התלתלים. גזרה, סגנון וצבע כזה יעצרו את השיער שלך מעייף ומעוות ויגרום לו להיראות מסוגנן ומעולה.

שיער בלונדיני גלאם

מָקוֹר: @hairby.ashleypac