23 התסרוקות והרעיונות הטובים ביותר לקופסה ארוכה

11. קוקו צמה ארוכה

הרעיון הבא שלנו כולל צמות קופסא מאוד אופנתיות. הצמות ארוכות, מלוטשות והוכנסו לסגנון גבוה וחצי למטה. שמור על הצמות פשוטות כך למראה קלאסי ומסוגנן. אם את מחפשת משהו אופנתי וייחודי, הוסיפי כמה אביזרי שיער.

קוקו צמה ארוכה

מָקוֹר: @iamlindaelaine

12. צמות בלונדיניות אופנתיות

כמו הצמות הבלונדיניות? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו צמות קופסאות בלונדיניות בהירות. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי הקופסאות באמת בולטות היוצרות מראה מגמתי. אתה יכול לשחזר צמות כאלה בכל גוון בלונדיני, החל מבלונדיניות חמות לקרירות.

צמות בלונדיניות ארוכות ואופנתיות

מָקוֹר: @justbraidsbyjasmine

13. צמות חצי קופסה, חצי למטה

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת למחצה. זה משתמש בצמות קופסה עבות וארוכות ונראה סופר אופנתי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות צמות בצבע אחר. אדום היה נראה מדהים וגם אומברה. תסרוקת קלה ללבוש שתתאים לכולם.

חצי למעלה, חצי למטה צמות ארוכות

מָקוֹר: @chanairaskye

14. צמות קופסא סופר ארוכות

רוצה תסרוקת שתהיה וואו? אז אתה צריך לראות את הצמות האלה! הצמות המוצגות כאן הן ארוכות במיוחד, מסודרות ומלוטשות. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו בגלל אורך הצמות, הם נראים מדהים. אינך צריך להוסיף אביזרים מכיוון שהשיער מסוגנן כפי שהוא, אך גם כמה חפתים לשיער ייראו מהממים.

צמות תיבת סופר ארוכות

מָקוֹר: @jessohno_shedid

15. צמות קופסאות ארוכות וכחולות בהירות

הרעיון הבא שלנו הוא עוד מראה אומברה כחול. במקום הגוונים הבהירים שהצגנו קודם לכן, לזה יש גוונים כהים יותר. הצמות המשמשות כאן הן חיל הים ולאחר מכן משתלבות בכחול מלכותי. המראה הכחול הזה מהמם והוא מושלם לנשים שרוצות להתבלט מההמון.

צמות קופסאות ארוכות וכחולות בהירות

מָקוֹר: @hairbyanneshel

16. צמות קופסאות קטנות וארוכות

מחפשים תסרוקת קלה ללבוש? ואז בדוק את הצמות האלה. הצמות המוצגות כאן נסחפות לאחור, ארוכות, מסודרות ומלוטשות. זהו מראה אופנתי שהוא פשוט אך משפיע. שיער כזה ניתן ללבוש לכל אירוע, מהעבודה ועד לאירוע מיוחד.

צמות קופסאות קטנות וארוכות

מָקוֹר: @kamomodisakeng

17. צמות בלונדיניות מרובות טונים

בעת בחירת צמות בלונדיניות, אתה יכול לבחור כמה גוונים שונים במקום רק אחד. גוונים מרובים יעניקו לך תסרוקת למראה טבעי יותר. הנה דוגמא מצוינת. צמות סופר ארוכות אלה כוללות תערובת של בלונדיניות קרירות וחמות. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא מסוגנן, קיצי ויהיה מושלם לעונות החמות.

צמות קופסה בלונדיניות מרובות טונים

מָקוֹר: @deesbeauties

18. צמות קופסא סופר לונג בגוון חום

צבעים במראה טבעי כמו שחור ובלונד הם תמיד בחירה פופולרית בכל הנוגע לשיער, אבל האם חשבת לנסות חום? כאן יש לנו צמות קופסא סופר מסוגננות בגוון חום חם. צבע כזה ישנה את מראהך אך הוא אינו בהיר ונועז כמו בלונדינית. צמות כאלה הן אופנתיות שיתאימו לכולם.

צמות ארוכות ארוכות בגוון חום

מָקוֹר: @ספארק

19. צמות קופסאות שמנמנות עם אביזרים

מחפשים צמות נועזות שיבלטו? אז תסרוקת זו היא בשבילך. אלה צמות קופסת ג’מבו. צמות ג’מבו מאוד שמנמנות ונותנות אמירה. זוהי דרך מסוגננת ללבוש אותם עם חלקי המשולש והאביזרים. צור מחדש את המראה הזה או נסה צמות שמנמנות בצבע אחר.

צמות קופסאות משולשות ארוכות ושמנמנות

מָקוֹר: @_keonnakj

20. צמות ארוכות ארוכות עם פופ אדום

שילוב צבעים מסוגנן נוסף הוא אדום ואפור. להלן דוגמה מהממת. הצמות כאן ארוכות ואפורות עם אומברה שחורה ואדומה. תסרוקת כזו היא נועזת וייחודית. זה מושלם לנשים שרוצות לנסות משהו אחר לגמרי. זהו מראה מגמתי.

צמות ארוכות ארוכות עם פופ אדום

מָקוֹר: @_iamktonyale

21. צמות ארוכות ארוכות עם חפתים לשיער

לאחר מכן, יש לנו דרך מסוגננת נוספת לאבזר. צמות ארוכות אלה כוללות אזיקי שיער יפהפיים. החפתים הם דרך קלה להעלות צמות. אתה יכול ליצור מחדש תסרוקת כזאת או להשתמש באזיקים בכל צבע שיער ואורך הצמה. השרוולים זמינים ברשת בצבעים וצורות שונות.

צמות ארוכות ארוכות עם חפתים לשיער

מָקוֹר: @carolinapolydoro

22. צמות ארוכות ארוכות בגוון אדום

הרעיון הבא שלנו הוא הצמות האדומות והיפות האלה. אדום הוא צבע הצהרה הזמין במגוון גוונים. אנו אוהבים צבעים כמו זה מכיוון שהוא מסוגנן ונועז. צמות כאלה ייראו מהממות על כולם. אתה יכול לבחור גם גוון בהיר או כהה יותר.

צמות ארוכות ארוכות בגוון אדום

מָקוֹר: @braid.barbie

23. קוקו צמה ארוכה

המבט האחרון שעלינו לחלוק אתכם הוא קוקו הצמה בקופסה. הצמות עוצבו גבוה על הראש וכוללות עניבת שיער מסוגננת בלבן. זוהי תסרוקת אופנתית מאוד וניתן לשחזר מראה דומה לזה או להשתמש בצעיף בכל צבע ודפוס.

קוקו צמה ארוכה

מָקוֹר: @alexuscrown

אנו מקווים שמצאת תסרוקת צמה ארוכה שאפשר לנסות!