43 רעיונות אופנתיים לשיער בלונדיני קצר לשנת 2021

11. שיער בלונדיני שכבתי

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת יפה שהיא בלונדינית בהירה עם גלים עדינים. תסרוקת יפה כזו תיראה נהדר כל השנה. במהלך האביב והקיץ, השיער יראה בהיר וחוף והבלונדינית תעניק לשיערך מתיחה מנשקת בשמש בסתיו ובחורף. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה!

שיער בלונדיני שכבתי

מָקוֹר: @thefaithfulblonde

12. שיער בלונדיני קצר ועצבני

הביעו את הסגנון הייחודי שלכם בשיער כזה. התסרוקת די קצרה ובעלת נפח בחלק העליון. זה תספורת כל כך חמודה ואופנתית. שיער כזה מושלם לנשים שרוצות לנסות משהו חדש ונועז. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בכל גוון בלונדיני.

שיער בלונדיני קצר ועצבני

מָקוֹר: @shapeshairstudio_magic_hair

13. שיער בלונדיני קצר

הרעיון הבא שלנו הוא מגניב הן בסגנון והן בצבע. כאן יש לנו בוב מסוגנן עם גוונים בלונדיניים קפואים שעוברים דרכו. יש גם רמזים קטנים לבלונד חם יותר שנותן לשיער מראה טבעי יותר. זוהי תסרוקת מדהימה שתתאים לכל אחד. שילוב צבעים כזה יעבוד על כל תספורת קצרה.

שיער בלונדיני קצר

מָקוֹר: @laurhenhair

14. בוב בלונדיני קצר ומלוטש

רוצה תסרוקת שנראית מסוגננת ללא מאמץ? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו בוב עם גוונים בלונדיניים מוזהבים. זוהי תסרוקת אלגנטית ושיקית שתיראה מדהים לכל אירוע. שמור את השיער חלק כמו בהשתתפות, או הוסף כמה גלים. כך או כך, זה ייראה מהמם!

בוב בלונדיני קצר ומלוטש

מָקוֹר: @הבלונדולוג

15. מרקם בלונד אומברה בוב

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת אופנתית. השיער הוא בוב קצר בעל אומברה בלונדינית יפה. בחלקו העליון השיער חום זהוב ואז בקצות, הבלונדינית בהירה. הוא עוצב במרקם וגלים המעניקים לשיער מראה חוף. אתה יכול לעצב שיער כזה גם חלק.

מרקם בלונד אומברה בוב

מָקוֹר: @jmalonehair

16. תספורת בלונדינית קצרה מגמתית

משועמם מאותה תסרוקת? אז למה שלא תלך על חיתוך מגמתי כמו זה! למראה זה השיער קצר ובוגר עם יותר אורך בחזית. עם זאת, בצד השני, השיער קצר מאוד מה שמעניק לתסרוקת המוגמרת מראה א -סימטרי. אתה יכול לבדוק את הצד השני בדף המוצג להלן. נסה את הגזרה הלא סימטרית או פשוט תסרוקת קצרה כזו שהיא זהה משני הצדדים. כל אחד מהם ייראה מדהים!

תספורת בלונדינית קצרה

מָקוֹר: @hannahperezhair

17. הבהרה בלונדינית על שיער קצר

אם אתה מעדיף שיער מאופק יותר, תסרוקת זו היא בשבילך. כאן יש לנו בוב מודגש. לשיער תערובת בלונדינית מדהימה הכוללת גוונים חמים וקרירים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או אפילו לקבל את השיער קצת יותר קצר. זהו מראה אופנתי שיתאים לכל אחד!

הדגשות בלונדיניות על שיער קצר

מָקוֹר: @הבלונדולוג

18. בוב בלונדיני קצוץ עם הבזק סגול

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת בלונדינית וסגולה. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי תאהב גם את הרעיון הזה. הסגנון הפאנקי הזה משתמש בגוונים בלונדיניים כהים יותר עם רמז לבלונד בהיר בקצותיו. יש גם הבזק של סגול, שהוא עדין יותר מהמראה הסגול האחרון, אבל אתה עדיין מקבל את הצבע התוסס הזה. הוא מושלם לנשים שרוצות לנסות צבע נועז מבלי להיות דרמטיות מדי. צור מחדש את המראה הסגול או נסה צבע אחר כמו ורוד או כחול.

בוב בלונדיני קצוץ עם הבזק סגול

מָקוֹר: @הבלונדולוג

19. בוב בלונדינית פלטינה קצרה

הרעיון הבא שלנו הוא אופנתי ונועז. כאן יש לנו בוב קצר שהוא גוון בלונדיני פלטינה. בוב זה מביע הצהרה ויעניק לכולם קנאה בשיער! שחזור את הסגנון המודרני הזה או נסה בלונדינית חמה יותר כמו קרמל למראה רך ועדין יותר. שיער כזה ייראה כל כך חמוד אם הוא מעוצב גם בגלים!

בובית בלונדינית פלטינה קצרה

מָקוֹר: @cherryblossomsalon

20. בוב הבלונדיני הפוך

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מדהימה שבה השיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נראית כמו בוב ארוך בחזית עם חתך קצר וחמוד מאחור. האורכים עובדים יחד יפה. שיער כזה יתאים לכל אחד ואפשר לשחזר אותו בכל גוון בלונדיני.

בוב הפוך בלונדיני

מָקוֹר: @christinesbeautybar

21. שיער בלונדיני קצר ויפה

מחפשים תסרוקת אלגנטית? אז זה בשבילך! תסרוקת זו קצת יותר ארוכה מרוב התמונות המוצגות, אך מדובר בבוב בלונדיני יפהפה עם גלים. אנו אוהבים את התערובת המשמשת את השיער הזה מכיוון שהגוונים החמים והקרירים גורמים לבוב להיראות אופנתי. שיער כזה יעניק לך מיידית מראה אופנתי והוא יתאים לכל צורת פנים.

שיער בלונדיני קצר ויפה

מָקוֹר: @הבלונדולוג

22. תספורת קצרה, מבולגנת ושכבה

רוצה שיער נועז שמראה את הסגנון הייחודי שלך? אז בדוק את הרעיון הזה! כאן יש לנו בוב בלונדיני קצר הפוך שבו השיער נחתך. חיתוך הוא כאשר השיער מגולח, אך החלק העליון של השיער נשאר ארוך. זהו רעיון כל כך מגניב לשיער שמתאים לנשים המגמרות!

רעיון תספורת קצר, מבולגן ושכבתי

מָקוֹר: @laurhenhair

23. בלונדינית בהירה, בוב גלי

התסרוקת הבלונדינית הקצרה הבאה שיש לנו להראות לך היא הבוב הגלי הזה. לשיער יש שורשים כהים המשתלבים בגווני בלונד זהובים ויפים. זוהי תסרוקת מדהימה שהיא קלאסית ומסוגננת. זוהי בחירה מצוינת לנשים שרוצות לנסות משהו חדש בלי להיות דרמטיות מדי. שיער כזה ייראה מדהים גם אם הוא מעוצב חלק.

בלונדינית בהירה, בוב גלי

מָקוֹר: @הבלונדולוג

24. בוב בלונדיני מלוטש ומודרני

לאחר מכן, יש לנו בוב מסוגנן ומודרני. למראה זה, השיער צבוע בגוון בלונדיני כקרח והוא מעוצב חלק וחלק. הצבע מדהים והוא מתאים לבוב החדה. שיער כזה מושלם לנשים שמחפשות גזרה וצבע נועזים ואופנתיים. הגוון הבלונדיני הזה ייראה מדהים על סגנונות קצרים יותר כמו פיקסיות.

בוב בלונדיני מלוטש ומודרני

מָקוֹר: @alimrozhair

25. הצהרת ביצוע סגנון מגולח

אם אתה רוצה תספורת חדשה שהיא אמירה ואופנתית, אז זה בשבילך. עבור סגנון בלונדיני זה, השיער מגולח סביב הצדדים עם שיער ארוך יותר בחלקו העליון. זה סגנון כל כך נועז. שיער כזה נהדר לקיץ מכיוון שיהיה קל לנהל וללבוש אותו במהלך החום. החיתוך ייראה מדהים עם כל גוון בלונדיני.

תספורת בלונדינית קצרה ומגולחת

מָקוֹר: @Autumnhartt

26. פיקסי בלונדינית אור בהירה

אוהבים את סגנונות הפיקסי? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו גזרת פיקסי חומה ארוכה יותר בתוספת צבע בלונדיני בהיר. זהו סגנון כל כך אופנתי, קיצי וקל ללבוש. משהו כזה יתאים לכולם והגוונים המרובים גורמים לצבע השיער להיראות טבעי יותר. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות חתך פיקסי קצר יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה מהמם.

רעיון תספורת ארוך Pixie בלונדינית

מָקוֹר: @cabelocurto

27. תחתון עצבני לשיער קצר

תן לשיער שלך מהפך עצבני עם חיתוך כמו זה. אנחנו אוהבים חיתוכים כי הם נראים כל כך מסוגננים והם הפכו להיות כל כך פופולריים בקרב נשים. סגנון זה מגולח מסביב לדפנות עם דפוס קו אופנתי. בעוד שהשיער בחלק העליון של הראש הוא בלונדינית בהירה וקרירה. זהו סגנון מדהים המושלם למי שאוהב גזרות וצבעים מודרניים ומגוונים.

תחתון עצבני לשיער קצר

מָקוֹר: @collinmartin_hair

28. קל ללבוש בוב בלונדיני

אולי כל הקיצוצים המאוד קצרים הם לא בשבילך ואתה מעדיף משהו ארוך וקלאסי יותר? אם כן, זה בשבילך. השיער נחתך בבוב ארוך וזהו צבע בלונדיני יפהפה שנשים בוחרות לעתים קרובות. תסרוקת זו מסתיימת עם צמה צדדית חמודה. שיער כזה יתאים לכולם וזה כל כך קל לעצב, ללבוש ולתחזק. שחזור זה או שאתה יכול ללכת קצת יותר קצר.

קל ללבוש בוב בלונדיני

מָקוֹר: @michaelgrayhair

29. בוב בלונדיני מתולתל

רעיון השיער הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו בוב בלונדיני גלאם עם תלתלים. אנחנו אוהבים את הבוב הזה כי יש לו אווירה של מרילין מונרו. השיער מסיים עם אביזרי שיער מסוגננים. זהו פשוט סגנון חמוד במיוחד והוא גם מראה כיצד ניתן לאבזר את קיצור הדרך שלך. אתה יכול להשתמש בתסרוקות שיער כאלה על שיער אפילו קצר יותר אם תרצה. ניתן לרכוש קליפים כאלה באינטרנט בכל צבע ודוגמא. את אלה שבתמונה ניתן לרכוש בדף האינסטגרם שלהלן.

בלונדינית מתולתלת בוב ארוך

מָקוֹר: @natalieannehair

30. גזרה בלונדינית בהירה בהירה עם תלתלים

אם אתה צריך תסרוקת לאירוע מיוחד, אז זה מושלם בשבילך. כאן יש לנו תסרוקת בלונדינית אופנתית עם תלתלים. הסגנון הקצר המסולסל כל כך אלגנטי ויפה. בעוד הבלונדינית הבהירה מעניקה לשיער מראה אופנתי ועושה אמירה. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את הסגנון הקצר והחמוד בגוון בלונדיני אחר.

גזרה בלונדינית בהירה בהירה עם תלתלים

מָקוֹר: @hair.bylissa

31. בוב בלונדיני בהיר ומעוצב

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב להראות לך. הפעם הבוב מלוטש, קצר ובעל חלק צדדי. השיער צבוע גם בגוון פלטינה בהיר. שיער כזה הוא אופנתי והוא נראה מדהים ללא מאמץ. גזרה וצבע כזה מצוינים לנשים עסוקות הזקוקות לשיער רב תכליתי שיתאים לכל אירוע. עם השיער הזה אתה יכול להיראות אופנתי לעבודה, יומיומי עצבני וזוהר ללילה.

בוב בלונדיני בהיר ומעוצב

מָקוֹר: @domdomhair

32. שיער בלונדיני קצר ומתולתל

האם יש לך שיער מתולתל? נדחתת מלנסות סגנון קצר בגלל התלתלים שלך? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו גזרה קצרה ומתולתלת יפה. כפי שאתה יכול לראות, למרות שיש לה תלתלים קופצניים, השיער הקצר עדיין נראה מדהים. קיצור אפשרי עם תלתלים והמספרה שלך תיצור את הגזרה הטובה ביותר לסוג התלתל שלך. נסה סגנון בלונדיני דומה או תהיה נועז יותר עם הצבע הבלונדיני.

שיער בלונדיני קצר ומתולתל

מָקוֹר: @הבלונדולוג

33. בוב פלטינה

רעיון השיער הבא כולל עוד בוב פלטינה אופנתי. זה באורך הסנטר עם חלק מרכזי. יש לו צבע שורש כהה וגוונים בלונדיניים מרובים. זהו רעיון שיער אופנתי ומסוגנן. אנחנו אוהבים את זה כי למרות שהצבע נועז, הגזרה עדיין קלה מאוד ללבישה. שיער כזה יתאים לכולם ותוכלו לשחזר אותו או לבחור בלונדינית חמה יותר אם תרצו.

בוב פלטינה

מָקוֹר: @domdomhair

34. בוב בלונדיני יפה עם גלי

התסרוקת הבאה כל כך יפה. כאן יש לנו חתך קצר באורך הסנטר. השיער כהה עם תוספות בלונדיניות נוספות. סגנון זה מסתיים עם גלים אופנתיים. שיער כזה נראה טבעי יותר בגלל הגוונים הכהים והבהירים. גזרה וצבע זה מושלמים לקיץ מכיוון שהם יעניקו לצבעי השיער הכהים יותר מתיחה לעונה.

בוב בלונדיני עם גלי

מָקוֹר: @הבלונדולוג

35. שיער בלונדיני קצר ועצבני

אם את רוצה להעניק לשיער שלך מראה קצה יותר, אז תסרוקת זו מושלמת עבורך. השיער קצוץ למדי מסביב לגב ולצידי הראש. בעוד השיער ארוך יותר בחלק העליון. כל השיער בצבע בלונדיני בהיר להפליא. אנחנו אוהבים את המראה הטקסטורי והאופנתי הזה. משהו כזה נהדר למי שרוצה לשנות את השיער באופן דרמטי.

שיער בלונדיני קצר ועצבני

מָקוֹר: @katne_sharpe

36. בוב מלוטש וחד

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון שיער מודרני ומגמתי. למראה זה השיער נחתך בבוב חד ומלוטש. השיער בצבע בלונדיני בהיר ובהיר עד. הבוב הבוטה נראה מדהים והסטייליסטית אמרה שזה מאוד סיה ואנחנו מסכימים! אם אתה מסתכל מקרוב, השיער נראה שיש לו פוני. אתה יכול לבחור פוני מלא, צד שטוף או בלי פוני עם בוב כזה. יש גרסה שמתאימה לכולם.

בוב מלוטש וחד

מָקוֹר: @thesilkybarber

37. תלתלים בלונדיניים מסוגננים

מוקדם יותר בפוסט הצגנו רעיון לשיער מתולתל. אם אתה אוהב את התלתלים הקצרים, אז אתה צריך לראות גם את הסגנון הזה. הפעם יש לנו תלתלים בלונדיניים יפים שנחתכו ועוצבו לפיקסית. זוהי תסרוקת כל כך אופנתית ואלגנטית. גזרה וצבע כזה יתאימו לנשים בכל הגילאים. למראה נועז יותר, בחרו בגוון בלונדיני בהיר יותר כמו פלטינה.

תספורת קצרה מסוגננת עם תלתלים

מָקוֹר: @jordanaveryz

38. שיער בלונדיני דבש

יש כל כך הרבה גוונים שונים של בלונדינית ואחד שנראה מהמם הוא דבש. רעיון שיער זה מראה כיצד ללבוש בלונדינית דבש בסגנון. כאן יש לנו בוב חמוד ומתולתל. צבע השורש הוא בגוון דבש כהה ונוסף גוון בהיר יותר באמצע הדרך. אנו אוהבים את הצבע הזה מכיוון שהוא רך וקל ללבישה. בלונדינית חמה יותר כמו זו נראית מדהים בכל עונות השנה.

שיער בלונדיני דבש קצר עם פוני

מָקוֹר: @collinmartin_hair

39. תספורת אופנתית תחתונית

רעיון השיער הבא כולל עוד חיתוך מסוגנן. שוב, השיער מגולח סביב הגב והצדדים. בעוד שהשיער בחלקו העליון הוא בגוון פלטינה והוא מרקם וישר. זהו סגנון אופנתי מאוד. אם יוצרים מחדש, נסו לשמור על בלונדינית הפלטינה כי זה מה שנותן לגזרה את הקצה שלה.

תספורת אופנתית לשיער קצר

מָקוֹר: @heavymetalhair_

40. תסרוקת בוב בלונדינית פשוטה ושיקית

אם אתה רוצה משהו פשוט וקל יותר ללבישה, בדוק זאת. כאן יש לנו גזרת בוב אופנתית וקלאסית. השיער כהה עם תוספות בלונדיניות בלונדיניות נוספות. שיער כזה נצחי ויתאים לנשים בכל הגילאים. אתה יכול לשחזר את זה או לבחור גוון בלונדיני אחר להדגשות שלך.

תסרוקת בוב בלונדינית פשוטה ושיקית

מָקוֹר: @הבלונדולוג

41. בוב בלונדיני בהיר עם צמה

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב חמוד. הפעם השיער נחתך עד מתחת לסנטר והוא צבוע בגוון פלטינה בהיר. אנחנו מאוד אוהבים את הסגנון כי השיער מרקם עם מעט צמה. השיער יכול להיראות מסוגנן ונינוח ככה או לעצב אותו ישר למראה אופנתי ומודרני. כך או כך, זה יהיה וואו.

בוב בלונדיני בהיר עם צמה

מָקוֹר: @natalieannehair

42. רעיון שיער בלונדיני קרח

אנחנו אוהבים את רעיון השיער הבא הזה וממש רוצים לנסות אותו! כאן יש לנו גזרה בלונדינית קפואה. השיער נחתך לבוב רך ומסוגנן בעוד השיער בלונדיני בהיר וקרח. לגוון הבלונדיני הזה יש גם גוון כסוף שנותן לו את המראה החורפי האופנתי. שחזור זאת או שאתה יכול לנסות את הבלונדינית החובה הזו בגזרה קצרה יותר.

רעיון שיער לשיער בוב בלונדיני

מָקוֹר: @shmeggsandbaconn

43. פיקסי ארוך עם חתך תחתון

רוצה לשנות את השיער שלך לגמרי? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו גזרת פיקסי בלונדינית ארוכה שהתגברה עם חיתוך תחתון. הצבע הבלונדיני מדהים וגם הסגנון האמיתי. זהו עוד אחד האהובים עלינו מכיוון שהוא נראה עצבני, עז ועושה אמירות. שחזר זאת או נסה את הסגנון בגוון בלונדיני אחר.

חתך פיקסי ארוך עם חתך תחתון

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות השיער הבלונדיני הקצר הזה!