43 עיצובים ורעיונות לציפורניים בצבע ורוד בהיר

21. ציפורניים בצבע ורוד מאט

עוד טרנד מגניב לציפורניים שאתה יכול לנסות הוא דהוי. הנה דרך יפה ללבוש ורוד מאט! ציפורני הארון צבועים בגוון ורוד בהיר ובהיר ואילו לאחת הציפורניים עיצוב אומבר לבן וורוד. זהו מראה יפה ותוסס שיתאים לכולם. נסה ורוד מאט עם או בלי האומברה.

ציפורניים בצבע ורוד מאט לקיץ

מָקוֹר: @merlin_nails

22. ציפורניים של רוז קוורץ

רוז קוורץ הוא קריסטל מהמם המוכר מיד בצבעו הוורוד המדהים. הציפורניים הבאות קיבלו השראה לאבן החן היפה. הציפורניים בצבע ורוד בהיר בעיצוב לבן המחקה רוז קוורץ. יש גם קצת נצנצים. תוכל למצוא הדרכות מקוונות להראות לך כיצד ליצור מראה דומה לזה.

מסמרים של רוז קוורץ

מָקוֹר: @superflynails

23. עיצוב נייל ורוד בהיר וזברה

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם הוא סופר גלאם! לציפורניים אלה יש שלושה עיצובים הכוללים: ורוד בהיר, נצנצים כסופים ואמנות ציפורניים יפות. זה מראה מהמם וזה ידהים לאירוע מיוחד. צור מחדש את כל עיצובי הציפורניים או בחר רק אחד או שניים. אתה יכול גם להשתמש בצבע נצנצים אחר ולשחק עם הדפסים של בעלי חיים שונים.

ציפורני ורוד בהיר וזברה

מָקוֹר: @1 masternails

24. ציפורני סטילטו ורודות נוצצות

לאחר מכן, יש לנו מסמרים מסוג סטילטו נוצצים להראות לך. הציפורניים ארוכות במיוחד וכוללות אמנות צבעונית בגוונים סגולים וורודים בהירים. בכל הציפורניים יש נצנצים ובחלקן אפילו אבני חן. אנחנו אוהבים את הצבעים המשמשים כי סגול מחמיא לוורוד להפליא. ציפורניים כאלה מושלמות לקיץ ולמסיבות. אתה יכול לנסות את האמנות גם על ציפורניים קצרות יותר.

ציפורני סטילטו ורודות נוצצות

מָקוֹר: @margaritasnailz

25. ציפורני ארונות ורודים בהירים

רעיון הציפורן הבא הוא מאוד אופנתי וזוהר. כאן יש לנו ציפורני ארון יפות. חלקם פשוט ורודים בהירים, מסמר אחד בכל יד נוצץ, האחד מעוטר באבני חן והציפורניים האחרות לבנות באמנות שיש. דפוס השיש נראה מדהים עם הוורוד וזה נותן לצבע היפה קצה אופנתי. אתה יכול לצפות בהדרכות לאמנות שיש באינטרנט.

ציפורני ארונות ורודים בהירים

מָקוֹר: @nailsbybano

26. ציפורניים ורודות ואלגנטיות עם נצנצים

כמו גלאם וציפורניים אלגנטיות? אם כן, בדוק את המאני הזה. למראה זה חלק מהציפורניים צבועות ורכות וורודות בהירות. בעוד האחרים ורודים ונוצצים. הנצנצים הוורודים נראים מהממים וזה ממש מדליק את המאני. עיצוב זה ייראה מדהים על ציפורני סטילטו ארוכות יותר, צורת הציפורן הזו באמת תצהיר אמירה.

ציפורניים ורודות ואלגנטיות עם נצנצים

מָקוֹר: @nailsbyeffi

27. ציפורני ארונות ורודים בהירים עם נצנצים

אם אתה אוהב ללבוש נצנצים ואבני חן על הציפורניים שלך, אז זה יכול להיות מושלם עבורך. המאני הזה כולל ציפורני ארון מסוגננות וכל אחת צבועה בוורוד בהיר. חלק מהציפורניים מעוטרות גם הן בנצנצים וחלקן באבני חן. זהו עיצוב ציפורניים נוצץ וחמוד והוא יהיה נהדר למסיבות, לילות ואירועים מיוחדים כמו הנשף או חתונה..

ציפורניים ארונות ורודים בהירים עם נצנצים

מָקוֹר: @joannasnails

28. מאני ורוד וסגול אופנתי

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה ורוד וסגול. הפעם הציפורניים קצרות או צבועות בוורוד בהיר או סגול כהה. הציפורניים הוורודות בהירות כוללות גם אמנות גיאומטרית וחצים. זהו מני ייחודי וצבעוני. אנחנו אוהבים גם את מרקם המט האופנתי. אתה יכול לקנות מדבקות לציפורניים שייצרו אמנות ציפורניים דומה ברשת. צור מחדש את המראה הזה או השתמש בגוון סגול בהיר יותר.

אופנתי ורוד וסגול מני

מָקוֹר: @מסמר_שמש

29. עיצוב ציפורניים בצבע ורוד בהיר לציפורני ארונות

העניקו לציפורניים שלכם מהפך זוהר עם ציפורניים כמו זה. כאן יש לנו ציפורניים ארוכות ורובן ורודות בהירות עם מעט ניצוץ. יש גם מסמר מבטא אחד המעוטר באבני חן. הציפורן של ריינסטון ממש משדרת את צבע הציפורן הוורוד הבהיר. אתה יכול לקנות אבני חן שטוחות ברשת ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים. אז אתה יכול לנסות לשחזר את המאני הזה בעצמך.

עיצוב ציפורניים בצבע ורוד בהיר לציפורני ארונות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

30. ציפורני אומברה עם לבבות

אנחנו אוהבים את עיצוב הציפורן הוורוד הבא הזה! למראה זה, לציפורניים יש לבבות ורודים בהירים וכהים. הלבבות מחליפים צבע מה שיוצר אומנות אומברה וזהו חובה בציפורניים. זהו מראה מהנה וחמוד והוא מושלם לאביב, לקיץ ולאירועים כמו חג האהבה. המאני נוצר עם סטנסיל לב על ידי Whats Up Nails, OPI ‘האם אתה’ האוזן על ואן גוך? ‘,’ ורוד פלמנקו ‘ו’מוד עלייך’.

ציפורני אומברה עם לבבות

מָקוֹר: @mypolishworld