21 דרכים קלות ללבוש צמות שיער טבעיות

11. צמות עבות ודקות מאובזרות

לאחר מכן, יש לנו מראה קלוע מדהים שהוא ייחודי וסופר מסוגנן. התסרוקת כוללת שתי צמות עבות שנפגשות מאחור. נוספו גם שתי צמות קטנות. השיער משלים אביזרים כמו חוט זהב וקליפות מהממות. אנחנו אוהבים תוספת של קליפות לשיער, הם נראים יפה. תסרוקת כזאת מושלמת לנשים מגמות.

צמות עבות ודקות לאבזור לשיער טבעי

מָקוֹר: @_ammamama_

12. קנוניות קטנות ללחמנייה גבוהה

אוהבים תסרוקות לחמניות? אז זה בשבילך. כאן יש לנו לחמנייה גבוהה ומתולתלת מאוד. שאר השיער קלועה לדפוס פאנקי עם שתי צמות חרוזים רופפות בחזית. זוהי תסרוקת מדהימה וזה ייראה מדהים על כל אחד. הפוך את הלחמנייה לייחודית באמצעות חרוזים שונים, אולי בצבע האהוב עליך.

קנוניות קטנות ללחמנייה גבוהה

מָקוֹר: @ahfro_baang

13. צמת פרפרים

אם אתה רוצה תסרוקת פשוטה אך מהממת, אז זה בשבילך. כאן יש לנו צמות פרפרים. לשיער יש שתי צמות בחלק הקדמי של הראש שנפגשות מאחור כדי ליצור קוקו יפהפה. זו צמת שיער טבעית קלה ללבוש שתתאים לכל אירוע!

צמות פרפרים לשיער טבעי

מָקוֹר: @_ammamama_

14. צמות האלה על שיער טבעי

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון מסוגנן לשיער שבו השיער רופף מאחור וקולע בחזית. אנחנו אוהבים את הצמות בחזית בגלל התבנית הפאנקית. זוהי תסרוקת מדהימה שמתאימה לנשים שרוצות לנסות משהו חדש, מודרני ואופנתי.

צמות האלה על שיער טבעי

מָקוֹר: @fancy_claws

15. לחמנייה קלועה עם צמות הפוכות

מוקדם יותר בפוסט הצגנו רעיון לשיער עם צמות הפוכות. אם אהבת את התסרוקת הזו אז אולי תאהב גם את התספורת הזו. מראה קלוע זה כולל צמות הפוכות מאחור. ואז השיער מעוצב ללחמניה גבוהה מאוד עם כמה צמות. זהו רעיון מהמם שייראה מדהים לאירוע מיוחד. אתה בהחלט תגנוב את אור הזרקורים בשיער כזה.

לחמנייה קלועה עם צמות הפוכות

מָקוֹר: @fancy_claws

16. פינות שיער טבעיות

הרעיון הצמה הטבעי הבא שלנו לשיער הוא קוקו אחר. זה כולל צמות קטנות על הראש שמסתיימות בקוקו בצד מתולתל. זהו קוקו מהמם ואנחנו אוהבים אותו! השיער זכה גם לאבזור בעזרת חבל זהב. שיער כזה יתאים לכל אחד וזה ייתן לך מראה מסוגנן ואלגנטי.

פינות שיער טבעיות

מָקוֹר: @ahfro_baang

17. 2 צמות קורנו על שיער טבעי

מחפשים תסרוקת אלגנטית? ואז זה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו צמות דקורטיביות עם חרוזים. מראה זה כולל שתי צמות קורנו לאורך הצדדים, צמה אחת במרכז וכל הצמות נפגשות מאחור כדי ליצור לחמנייה. השיער סיים עם חפתים כסופים. זהו סגנון צמת שיער מדהים ומדהים וזה יהיה מושלם לאירוע שבו אתה רוצה להרשים.

2 צמות קורנו על שיער טבעי

מָקוֹר: @stylesbymichal

18. Cornrows כפול לשיער טבעי קצר

לאחר מכן, יש לנו מראה קלוע מסוגנן במיוחד לחלוק איתכם. כאן יש לנו שתי צמות קורנו בכל צד של הראש. זה יוצר מראה קלוע כפול. הוא מושלם עבור הנשים שאוהבות את שתי הצמות הקלאסיות אך רוצות לנסות משהו אחר. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה! אם גם אתה אוהב את זה, הנה YouTube מהיר הדרכה.

Cornrows כפול לשיער טבעי קצר

מָקוֹר: @4adaniels

19. לחמנייה צמודה באבזור

כמות המראות השונים שתוכלו ליצור בעזרת צמות היא אינסופית והנה עוד רעיון חמוד! מראה זה כולל צמות מרובות שנפגשות בלחמנייה נמוכה. השיער מאובזר גם עם אזיקי שיער. זהו רעיון לשיער אופנתי והוא יעצים את הלוק שלך לכל אירוע וימנע את שיערך מהפנים.

לחמנייה צמודה באבזור

מָקוֹר: @kersti.pitre

20. קורנרוז טרנדי

הרעיון הבא לצמת השיער הטבעי הבא שלנו כולל תירס אופנתי. לשיער יש חלק מרכזי עם צמות מכל צד, ואז שתי הצמות נפגשות כדי ליצור זנבות חמודים. שיער זה מגניב ומסוגנן והוא יתאים לכולם. אתה יכול להוסיף אביזרים ולנסות דוגמאות צמות שונות כדי ליצור תסרוקת דומה.

Cornrows אופנתי לשיער טבעי קצר

מָקוֹר: @duendemanes

21. Updo קלוע פשוט

התסרוקת האחרונה שיש לנו להראות לכם היא הלחמנייה המהממת הזו. למראה זה השיער עוצב ללחמניה מתולתלת גבוהה עם צמות יפות. יש גם תלתלים רופפים וקצוות מתולתלים. זהו רעיון סופר גלאם ומסוגנן לשיער. תסרוקת כזו יכולה להתלבש למעלה או למטה.

עדכון קלוע פשוט לשיער מתולתל

מָקוֹר: @saraihairdesigns

אנו מקווים שמצאתם צמת שיער אופנתית שתוכל לנסות!