21 דוגמאות אופנתיות לשיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

11. שיער בלונדיני שחור וקפוא

הרעיון הבא שלנו הוא רעיון נוסף. השיער שחור ואז הופך לבלונדיני בהיר ולבלונדיני קרח פלטינה. זהו רעיון לשיער מהמם והוא מושלם עבור קובעי הטרנדים שרוצים ששיערם יבלוט בקהל. נסה את מראה balayage או נסה את הדגשים הבלונדיניים מבלטינה מהשורש.

שיער בלונדיני שחור וקפוא

מָקוֹר: @samanthahairstylist

12. שיער בלונדיני שחור עד דבש

אם כל הבלונדיניות הבהירות והבוהקות אינן הדבר שלך, נסה בלונדינית דבש חמימה כזו. השיער הודגש להפליא עם גוון בלונדיני כהה מהמם. זהו רעיון שיער מסוגנן שיזהר את הלוק שלך. שחזר את זה או נסה פחות מדגיש בלונדיני למראה עדין יותר.

שיער בלונדיני שחור עד דבש

מָקוֹר: @lauren_soler

13. בוב שחור ובלונדיני בעל ניגודיות גבוהה

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לשיער בוב. זה כהה משורש עד קצה וכולל הדגשות בלונדיניות בהירות כלפי תחתית השיער. זה רעיון כל כך אופנתי של בוב והוא ישמור אותך נראה אופנתי ויומיומי כל יום. נסה את המראה הזה או שאתה יכול לבחור בלונדינית בהירה או בלונדינית כהה יותר מדי.

ניגודיות גבוהה בוב שחור ובלונדיני

מָקוֹר: @aaashleee

14. שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

העניקו לשיערכם מהפך גלאם עם בלונדינית זהובה כזו. השיער שוב כהה בשורש ואז מתמזג בהדרגה לבלונדינית מהממת ובהירה. שיער כזה מהמם ויעניק לשיער שלך מתיחה יפה. אתה יכול ללכת על בלונדינית נועזת על ידי הוספת הרבה דגשים כמו מובלט או לנסות מראה עדין על ידי הוספת פחות בלונדינית.

שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @הבלונדולוג

15. שיער בלונדיני שחור עד בהיר

אם אתה אוהב את התסרוקות המתולתלות הבלונדיניות, בדוק את זה. השיער ארוך עם תלתלים יפים ומתחיל להיות כהה בשורשים, ואז יש לו הרבה הדגשות בלונדיניות יפות. זהו רעיון שיער מהמם שיעניק לך מראה אופנתי כל יום.

שיער בלונדיני שחור עד בהיר

מָקוֹר: @loveisinthehair_byjanet

16. שיער בלונדיני שחור ובהיר

לאחר מכן, יש לנו מראה בלונדיני בהיר להפליא. זוהי תסרוקת באורך הכתפיים שכהה בשורשים ולאחר מכן נוספה לשיער בלונדינית בהירה מאוד. אתה יכול לנסות את הרעיון הזה או להעביר את הדגשים משורש לקצה. זוהי תסרוקת יפה שתתאים לכולם.

שיער בלונדיני שחור ובהיר

מָקוֹר: @aaashleee

17. נקודות עיקריות של בלונד קרמל

אם אתה לא רוצה לעלות יותר מדי על הצבע הבלונדיני, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. רוב השיער שחור ובלונדינית חמה נוספה בעדינות לכיוון הקצוות. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות גוון בלונדיני אחר. אתה יכול אפילו להוסיף שיאים נוספים לשיער בעתיד אם תחליט שאתה אוהב בלונדינית, זו דרך טובה לנסות את הצבע קודם.

שיער שחור עם נקודות עיקריות של בלונד קרמל

מָקוֹר: @andyjamespaints

18. שיער עד חום עד שיער בלונדיני

הרעיון הבא שלנו הוא גלים בלונדיניים בהירים. השיער שחור ואז משתנה לחום ואז לבלונדינית כהה ולבסוף לבלונדינית בהירה. זהו תערובת מהממת וזה באמת ירים את השיער השחור שלך וזה יעניק לו מראה קיצי ושקוע. מכיוון ששימשו גוונים מרובים, הוא יוצר גם שינוי צבע למראה טבעי יותר.

שיער שחום עד חום עד בלונדיני

מָקוֹר: @colorbygian

19. בלונדינית פלטינה ושחור

לאחר מכן, יש לנו מראה פלטינה נוסף. לזו יש שורשים כהים וכל השיער בקצותיו בלונדיני. זהו שינוי צבע בלונדיני יפהפה בצבע שחור ובלונדיני. הצבע מסוגנן, מגניב ועצבני ומתאים לנשים המגמרות. זה יהיה מושלם לעונת החורף.

בלונדינית ושיער שחור

מָקוֹר: @samanthahairstylist

20. רעיון שיער בלונדיני קרמל חם

קרמל חם הוא רק גוון בלונדיני מדהים ואנחנו אוהבים אותו! לכן, היינו צריכים להציג את המראה הבא. השיער מתחיל להיות שחור בשורשים ואז מתמזג בהדרגה לחום בהיר ולבסוף לבלונדינית הקרמלית. שיער כזה נהדר לנשים המנסות בלונדיניות בפעם הראשונה מכיוון שהתערובת מרככת את שינוי הצבע, היא קלה ללבוש ויכולה לצמוח בקלות.

רעיון שיער בלונדיני קרמל חם

מָקוֹר: @konstantinos_hair

21. בוב שחור ובלונדיני

הרעיון האחרון לשיער שיש לנו להראות הוא בוב מדהים. הבוב קצת יותר קצר מהאחרים שהצגנו, הוא בערך באורך הסנטר. יש לו שורשים שחורים כהים עם תוספת גוונים בלונדינים וחומים. זוהי תסרוקת יפה ומושלמת לנשים השיק והזוהר.

בוב קצר שחור ובלונדיני

מָקוֹר: @rochellegoldenhairstylist

אנו מקווים שקיבלת השראה מהדוגמאות שלנו לשיער שחור עם הדגשות בלונדיניות!