43 עיצובים הציפורניים האדומות ביותר באקריליק לשנת 2020

21. ציפורניים פשוטות מאט כהה מאט

אדום כהה הוא כל כך אופנתי ואופנתי. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון הציפורן הבא הזה. כאן יש לנו מסמרים ארוכים מאט אדום כהה. זה מראה פשוט אבל זה באמת עושה אמירה מסוגננת. שחזור אלה או שאתה יכול לנסות אדום כהה על כל אורך וצורה של הציפורן. גם ציפורניים אקריליות בצבע אדום כהה יראו מבריקות במיוחד.

ציפורניים אדומות כהות מאט פשוטות

מָקוֹר: @chaunlegend

22. עיצוב מסמר אדום וזהב מודגש

אוהבים אומנות ציפורניים נועזת? אם כן, רעיון הציפורן הבא הזה הוא בשבילך. לכל מסמר עיצוב שונה ואלו כוללים: אדום מט, כרום, נצנצים, אבני חן ועוד. זהו מניקור מדהים וזה בהחלט ישימו לב לציפורניים שלך. ציפורני הזוהר והזוהר יהיו מושלמות לאירוע מיוחד. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול פשוט לנסות אחד או שניים מהעיצובים. כך או כך הציפורן שלך תיראה מדהים.

עיצוב מסמר אדום וזהב מודגש

מָקוֹר: @margaritasnailz

23. ציפורניים אקריליות אדומות נוצצות

הרעיון הבא לציפורן האדומה שיש לנו להראות לכם הוא גלאם מאוד. רוב הציפורניים אדומות כהות. חלק מהציפורניים נוצצות אדומות ובאחת הציפורניים יש גם נצנצים כסופים. זהו מראה אופנתי ומנצנץ שיהיה מושלם לעונת החגים. ניתן ליצור עיצוב דומה על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים אקריליות אדומות נוצצות

מָקוֹר: @joannasnails

24. מסמרי ארון כרום אדומים

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורן פרפר יפה להראות לך. למראה זה, רוב הציפורניים בעיצוב שונה כולל צבע אדום פשוט, אומברה, כרום ופרפרים. אנחנו אוהבים את השילוב הזה של ציפורניים אופנתיות כי כל המראות השונים יוצרים מני כזה ייחודי ומהמם. אתה יכול לשחזר כל עיצוב או פשוט להשתמש בעיצוב על כל הציפורניים. אתה יכול אפילו להשתמש בפרפרים אדומים על צבעי ציפורניים אחרים מלבד בהירים. עירום תהיה בחירה מצוינת.

מסמרים ארוניים של כרום אדום

מָקוֹר: @lunaanailss

25. ציפורניים אקריליות אדומות מט

אם אתם מחפשים רעיון לציפורן גלאם, אז זה מושלם בשבילכם. רוב הציפורניים בצבע אדום מאט עשיר וכהה. יש מסמר מבטא אחד בעל אפקט שיש אדום וזהב. השיש מעניק לציפורניים מראה אופנתי אבל המאני היה נראה לא פחות נחמד עם כל הציפורניים האדומות. מסמרים אקריליים אדומים אלה מהממים וקלים ללבישה.

ציפורניים אקריליות בצבע אדום מט בצורת ארונית

מָקוֹר: @huequeennails

26. עיצוב הציפורניים של המלך והמלכה

עיצוב הציפורן הבא ייחודי וסופר מסוגנן. כל הציפורניים פרט לאחת אדומות נוצצות. ציפורני המבטא עירומות עם K באחד ו- Q בצד השני. יש גם לב קטן מתחת. זהו עיצוב מסמר כה חמוד ואנחנו אוהבים את אמנות כרטיסי המשחק יוצאת הדופן. זה מושלם לכל מי שאוהב ציפורניים מוזרות, אבל זה יהיה גם מראה נהדר ליום האהבה שכן זוגות רבים אוהבים את נושא המלך והמלכה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה על ידי ציור האמנות ביד או באמצעות שבלונות.

עיצוב ציפורניים של המלך והמלכה

מָקוֹר: @lunaanailss

27. ציפורני סטילטו נוצצות אדומות וזהובות

אדום וזהב הוא שילוב צבעים כה יפה. אל תסתמך רק על המילה שלנו, תסתכל על המאני הזה. ציפורניים אלה ארוכות עם צורת סטילטו חדה. הציפורניים מתחילות באדום ואז עוברות לנצנצים זהובים. כפי שאתה יכול לראות, הזהב הנוצץ והאדום נראים מדהים ביחד. מני כזה יהיה מושלם למסיבות ולעונת החגים.

ציפורני סטילטו בגוון אדום וזהב

מָקוֹר: @margaritasnailz

28. ציפורניים אדומות עשירות עם אבני חן

אנחנו אוהבים את הגוונים האדומים הכהים והעשירים והמני הבא מראה דרך יפה ללבוש את אחד הגוונים האלה. מסמרים אלה ארוכים ובצורה ארונית. כולם צבועים בצבע אדום כהה מהמם. כל מסמר מעוטר גם באבני חן נוצצות. הצבע ואבני החן נראות כל כך שיקיות ויוקרתיות יחד. עיצוב כזה יתאים גם לצורות ציפורניים שונות, סטילטו ייראה מדהים.

ציפורניים אדומות עשירות עם אבני חן

מָקוֹר: @lunaanailss

29. ציפורניים אדומות עם מסמר מבטא נוצץ

אוהב את הציפורניים שלך עם קצת נצנצים? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הזה. רוב הציפורניים בגוון אדום מבריק ויש גם מסמר מבטא אחד. ציפורן המבטא בהירה עם נצנצים אדומים. למרות ששימשו נצנצים, המאני עדיין עדין למדי מכיוון שצבע הנוצץ תואם את הציפורניים האחרות. זהו עיצוב יפה וזוהר שיתאים לכולם.

ציפורניים אדומות עם מסמר מבטא נוצץ

מָקוֹר: @lunaanailss

30. כרום אדום ומסמרי שיש

אם אתם מחפשים עיצוב ציפורניים אופנתי, אז זה מושלם בשבילכם. למראה זה חלק מהציפורניים הן כרום אדום כהה ובאחרות יש אמנות שיש מדהימה. הצבעים מהממים והשיש והכרום הם שניים ממגמות הציפורניים המסוגננות ביותר. זהו מראה מודרני וייחודי שבאמת נותן אמירה. אתה יכול ליצור מחדש את זה או להשתמש באדום מבריק או מאט במקום כרום. יש הדרכות אמנות שיש לציפורניים באינטרנט.

כרום אדום ומסמרי שיש

מָקוֹר: @fiina_naillounge