45 עיצובי ציפורניים מאט מגניבים להעתקה בשנת 2019

31. אומברה צרפתית מאט

אחד ממראות הציפורניים שחייבים להכיל הוא אומברה צרפתית. אומברה הצרפתית משתמשת בצבעי העירום והלבן מהמניקור הצרפתי הקלאסי אך משלבת את הצבעים לאמנות אומברה. לכן, הוא משלב שני עיצובים מסוגננים של מסמרים. אלה לא רק אומברה, אלא גם הן מט, מה שהופך את הציפורניים לאופנתיות עוד יותר. זהו רעיון אופנתי ואלגנטי לציפורניים שיתאים לכל אורך וצורה.

ציפורני שטיח מסוג אומברה צרפתית מאט

מָקוֹר: @sheadbeauty

32. מסמרים ורודים אופנתיים

אם אתה אוהב אומנות ציפורניים מגניבה וצבעים בהירים, הציפורניים האלה יכולות להיות מושלמות עבורך. מסמרים אלה צבועים בצבע ורוד כהה כהה עם שני עיצובים מבטאים. לאחד מציפורני המבטא יש קו נצנצים דק והשני צבוע בוורוד בהיר עם אמנות לבנה גיאומטרית. זהו מראה פאנקי וטרנדי וזה נהדר לנשים שאוהבות ציפורניים להתבלט מההמון.

מסמרים ורודים מאט טרנדיים

מָקוֹר: @kangannynails

33. אמנות מאט, נצנצים ופרחי ציפורניים

רעיון הציפורן הבא שעלינו לשתף אתכם הוא אחד האהובים עלינו! שתיים מהציפורניים בצבע אפור מאט, ציפורן אחת בעלת אמנות פרחונית יפה, השנייה מכוסה בנצנצים והציפורן האחרונה שחורה מאט. זהו עיצוב אלגנטי ומסוגנן המשלב צבעים מדהימים ומגמות אמנות ציפורניים. עיצוב כזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד ותוכל לקנות שבלונות פרחוניות באינטרנט שיעזרו לך ליצור מראה דומה.

מאט אפור, נצנצים וציפורניים לציפורניים

מָקוֹר: @kt_tk1

34. עיצוב אופנתי לשחור ולבן

שחור ולבן הוא שילוב צבעים מסוגנן כל כך. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את הציפורניים האלה. כאן יש לנו מסמרים שחורים מאט עם עיצוב עלים לבן מדהים. זהו מראה אלגנטי שיתאים לכולם. הדפוס נצבע ביד אך ניתן לרכוש שבלונות כדי להקל. אתה יכול להשתמש בכל פוליש שחור ולבן, פשוט השתמש במעיל עליון מט.

עיצוב מסמר שחור ולבן מסוגנן

מָקוֹר: @lieve91

35. ורוד מאט עם ציפורני מבטא נצנצים

העניקו לציפורניים שלכם מהפך זוהר ונוצץ בעיצוב כמו זה. שלוש מהציפורניים צבועות בוורוד מאט ושניים מכוסים בנצנוץ ורוד נוצץ. זה מראה כל כך יפה וזה יהיה מושלם לכל אירוע ממסיבות ועד חתונה. צור מחדש את הציפורניים האלה או שאתה יכול להשתמש בכל גוון ורוד עם כל נצנצים. נצנצים כסופים היו נראים מדהים!

ורוד מאט עם ציפורני מבטא נצנצים

מָקוֹר: @sheadbeauty

36. עיצוב ציפורניים אדום מאט

הרעיון הבא שלנו הוא אופנתי וצבעוני. מניקור זה כולל צבעים אדומים ואפורים עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא בהיר בעיצוב שיש אדום. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים ואת אמנות הציפורניים כי הכל יוצא דופן וסופר מסוגנן. שחזר את המראה הזה או נסה את האדום והאפור ללא עיצוב השיש.

עיצוב ציפורניים אדום מט

מָקוֹר: @kangannynails

37. ציפורני מאט כחולות בהירות וחיות

רוצים ציפורניים נועזות ומציגות אמירות? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך! כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים הצבועים בצבע כחול חי ותוסס. הצבע הזה הוא אחד האהובים עלינו כי הוא נראה מהמם! אתה יכול למצוא לקים כחולים דומים באינטרנט ופשוט להשתמש במעיל עליון מט. זה יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות. הכחול הזה הוא צבע חובה לקיץ.

ציפורני מאט כחולות בהירות וחיות

מָקוֹר: @chaunlegend

38. ציפורניים סגולות מאט עם ציפורן שיק מבטא

מוקדם יותר בפוסט הצגנו מראה סגול מאט. אם אהבת את זה, אז אולי תאהב גם את זה. מסמרים אלה צבועים בצבע סגול כהה יותר ויש גם מסמר מבטא אופנתי. לציפורן המבטא יש קו נצנצים כסוף עם עיטור כסף גיאומטרי. זהו מראה אופנתי ואלגנטי ומשהו דומה מושלם עבור הנשים המתקדמות.

ציפורניים סגולות מאט עם ציפורן שיק מבטא

מָקוֹר: @kangannynails

39. ציפורניים שחורות מאט זוהרות

רעיון הציפורן הבא שיש לנו להראות לכם הוא עצבני, מסוגנן וסופר גלאם. שלוש מהציפורניים צבועות בשחור מט וישנן שתי מסמרות מבטא. מסמר מבטא אחד מכוסה בנצנצים שחורים והשני חצי מט וחצי נצנצים. עיצוב חצי וחצי מהמם וזה יגרום לציפורניים שלך להתבלט מההמון. מניקור כזה יהיה מושלם לבילוי לילי או למסיבה.

ציפורניים שחורות מאט זוהרות

מָקוֹר: @philglamournails

40. ציפורניים מאט אדומות עם ציפורניים מבטא גיאומטריות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים גיאומטרי אופנתי להראות לך. רוב הציפורניים צבועות באדום תוסס ואילו שתיים מהציפורניים צבועות בצבע בהיר. לציפורני המבטא הבהיר יש גם דוגמת משולש שחור. זה רעיון כל כך מגניב לציפורניים ואתה יכול לנסות לשחזר אמנות ציפורניים דומה בעזרת שבלונה.

ציפורניים מאט אדומות עם ציפורניים מבטא גיאומטריות

מָקוֹר: @tior_nails

41. ציפורניים בעירום עם אמנות פרחים אלגנטית

ציפורניים מאט יכולות להיראות כל כך אלגנטיות והציפורניים האלה הן דוגמה יפה. כאן יש לנו מסמרים עירומים קצרים עם אמנות ציפורניים אופנתית. ניתן לצייר ציפורניים כמו זה בעזרת מברשת דקה, אך תמיד תוכל לקנות ולהשתמש במקום שבלונות פרחוניות. מניקור כזה יהיה מושלם לחתונת אביב או קיץ.

ציפורניים בעירום עם אמנות פרחים אלגנטית

מָקוֹר: @kt_tk1

42. ציפורניים מאט, לבבות ונוצצים

הרעיון הבא שלנו כולל ציפורניים עירומות יותר. רוב הציפורניים פשוט צבועות בפשטות אך ישנן גם שתי מסמרות מבטא. אחד מציפורני המבטא מכוסה בנצנצים כסופים ולשני דפוס לב יפה. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים ליצירת הלוק בעמוד למטה, יש הדרכה קצרה.

ציפורניים מאט, לבבות ונצנצים

מָקוֹר: @kt_tk1

43. עיצוב ציפורניים בצבע שחור מאט קצר

מוקדם יותר בפוסט חלקנו מניקור אדום בעיצוב גזור. אם אהבת את זה, אז אתה צריך לראות גם את הציפורניים האלה. מסמרים אלה צבועים בשחור מאט עם אותו עיצוב גזור אך גם לזה יש קו נצנצים. זה רק מראה כיצד אתה יכול להשתמש באותו רעיון אך ליצור מראה שונה עם צבעים שונים. זהו סופר גלאם והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד.

עיצוב ציפורניים בצבע שחור שחור מט

מָקוֹר: @tior_nails

44. שיפוע סגול מאט

ציפורני שיפוע הפכו להיות כל כך פופולריות. ישנן דרכים שונות ליצור עיצוב זה אך לכולן יש צבעים הנעים בין כהה לאור. לפניכם דוגמה מהממת. עבור זה, כל מסמר צבוע בגוון סגול אחר. האגודל כהה מאוד וציפורן האצבע הקטנה בהירה מאוד. זהו מראה אופנתי ויהיה קל לשחזר אותו. פשוט בחרו חמישה צבעים, ציירו אותם וסיימו במעיל עליון מט. הצבעים המשמשים כאן הם: שמלת שזיפים קטנה, ויולט עולה, לה וי אן רוז, אתה ואני, דולס אמור ומאטלי מאוהב. הכל מאת אלה+מילה.

מסמרים בגוון סגול מט

מָקוֹר: @kt_tk1

45. ציפורניים של שמש, ירח וכוכבים

אוהבים חלל, צפייה בכוכבים, שמי הלילה או שאתם פשוט אוהבים ללבוש עיצובי ציפורניים מגניבים? אם כל זה נשמע כמוך, אז רעיון הציפורן הזה מושלם! כאן יש לנו מסמרים כהים ולכל אחד יש דוגמת זהב אחרת שקשורה לירח, לכוכבים או לשמש. זהו עיצוב ציפורניים כל כך אופנתי ומשהו דומה בהחלט יגרום לציפורניים שלך להתבלט. צור מחדש את כל הלוק או פשוט בחר אחד מהעיצובים. אתה יכול לקנות את כל השבלונות והמדבקות השונות באינטרנט.

ציפורניים של שמש, ירח וכוכבים

מָקוֹר: @lieve91

והנה לכם אותם – 45 עיצובים של ציפורניים מאט להעתקה בשנת 2019 שאנו חושבים שתאהבו. יש משהו לכולם, ארוך וקצר, צבעוני או לא. אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע אילו הם המועדפים עליך, אז למה שלא תיצור קשר ותודיע לנו!