43 רעיונות לאיפור חג המולד להעתיק עונה זו

31. עיניים ושפתיים מאט

אולי כל הנצנצים והצבעים החגיגיים הם לא הדבר שלך. אם כן, עליך לבדוק את המראה הבא. איפור זה סופר מסוגנן אך אינו כולל את צבעי חג המולד הקלאסיים. השפתיים הן בגוון סגול כהה וגם לעיניים יש צבע דומה. איפור כזה יכול להתלבש לאורך כל החורף וייראה מדהים לכל אירוע.

עיניים ושפתיים מאט לחג המולד

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

32. עין סמוקי ורודה למדי עם נצנצים כסופים

האם אתה לובש את אייליינר השחור הקלאסי? אז רעיון האיפור הזה מושלם עבורך. מראה זה כולל את האייליינר השחור בעל צללית נייטרלית וורודה, ולבסוף יש טאטא של נצנצים כסופים. נצנוץ הכסף רק מראה שאתה מרגיש חגיגי, אבל גם מאפשר לך להתלבש באיפור המסוגנן שבדרך כלל היית עושה.

עין סמוקי ורודה למדי עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

33. זהב נועז, עיניים נוצצות

לא יכולנו לקבל איפור חג המולד בלי להציג מראה זהב יפהפה והנה! רעיון האיפור הנועז הזהב הזה פשוט מהמם. העיניים בעלות תערובת אופנתית של צללית עם נצנצים זהובים וניקוד אייליינר. זה ייראה מדהים למסיבה חגיגית. אתה יכול לבדוק את כל המוצרים המשמשים ליצירת המראה בדף האמן המוצג להלן.

נועז זהב, מראה איפור עיניים נוצץ

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

34. עיניים רוז גולד עם אייליינר זהב ושחור

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה כפול. לעיניים תערובת יפה ומנצנצת של צלליות שסיימו עם אייליינר נצנצים שחור וזהב. זה רעיון כל כך יפה ואלגנטי. שחזור את מראה השחור והזהב או נסה שחור וצבע נצנצים אחר. המראה נוצר עם אייליינר נוזלי מט שחור ואייליינר זהב מבית NYX Cosmetics.

עיני רוז גולד עם אייליינר זהב ושחור

מָקוֹר: @najahartistry

35. עיניים נוצצות כהות ושפתיים אדומות

הרעיון הבא שלנו כולל נצנצים חגיגיים ושפתיים אדומות לחג המולד. מראה נוצץ כזה מושלם לעונה מכיוון שהוא מהנה, זוהר ומסוגנן. אפשר להתאפר ככה לכל אירוע חג. הגליטר המשמש ליצירת הלוק הוא ilo Cosmetics Mystical Glitter והשפתיים האדומות הן של שפתון נוזלי Covergirl Melting Pout Matte ב- All Nighter. אתה יכול להשתמש בשני המוצרים האלה כדי ליצור מראה דומה.

מראה איפור עיניים חגיגי, נוצץ ומראה שפתיים אדומות

מָקוֹר: @rubina_muartistry

36. לוק איפור עיניים מנצנץ

ניתן להשתמש בגליטר עם כל תערובת צלליות. הנה דוגמה יפה. עיניים אלה כוללות תערובת בהירה עד כהה עם טפטוף של אייליינר ונצנצים כסופים. מה שאנחנו באמת אוהבים ברעיון הזה הוא גם הנוצץ שמתחת לעין. זהו מראה מסיבה אופנתי וניתן לשחזר אותו בכל צבע נוצץ.

איפור עיניים נוצץ לעור כהה

מָקוֹר: @safai305

37. רעיון איפור חג המולד וינטג ‘Vibe

הביאו קצת זוהר וינטג ‘למראה שלכם עם איפור כזה. לעיניים יש ברק מהמם עם קליק אייליינר קלאסי. יש גם טאטא של אייליינר לבן על המכסה התחתון. לא רק שאייליינר לבן מעניק לך מראה וינטג ‘, אלא שהוא גם גורם לעיניים שלך להראות גדולות יותר מדי! אנחנו אוהבים את רעיון האיפור הזה!

רעיון איפור חג המולד וינטג 'Vibe

מָקוֹר: @shivangi.11

38. עיניים נוצצות ושפתיים אדומות כהות

אם אתה אוהב נצנצים ואת העונה החגיגית, הרעיון הזה מושלם עבורך. איפור זה כולל נצנצים סופר נוצצים ושפתיים אדומות כהות. זהו מראה מהמם המושלם לחג המולד והשנה החדשה. אתה יכול לצפות ברשימת המוצרים המלאה המשמשת בדף האמן למטה, אבל אם אתה רק רוצה את הנוצץ, הוא של Eye Kandy Cosmetics במרשמלו. אתה יכול להשתמש בנצנצים כאלה עם כל איפור.

עיניים נוצצות ושפתיים אדומות כהות

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

39. איפור עיניים נוצץ כסוף

לאחר מכן, יש לנו את המראה הסופר גלאם הזה. העיניים בעלות גוון כסף יפהפה עם ניצוצות ואייליינר שחור. איפור כזה הוא בחירה מצוינת לנשים שרוצות לנסות ניצוץ קטן מבלי להיות מוגזמות מדי. התאימו לשפתיים אדומות למראה נועז וחגיגי או עם שפתיים עירומות או ורודות לאיפור עדין ושיקי. כך או כך, אתה תיראה מהמם!

איפור עיניים נוצץ כסוף לחג המולד או ניו יורק

מָקוֹר: @c_flower

40. רעיון איפור עיניים חום מעושן

אולי אתה רק רוצה להיראות מסוגנן ומדהים בלי כל הנוצצים והצבעים הנועזים. אם זה נשמע לך, אז בדוק את מראה האיפור הזה. העיניים חומות מעושנות ויפות. הצבעים האלה חמים, אופנתיים וייראו מדהימים לכל אירוע.

רעיון איפור עיניים חום מעושן לעיניים כחולות

מָקוֹר: @makeupemalii

41. הצהרת עיניים נוצצות

הרעיון הבא שלנו הוא סופר נוצץ והצהרות. למראה זה יש בעיניים טאטא של נצנצים, אייליינר שחור ואייליינר בגוון תכשיט. כל העיניים השונות הללו יוצרות מראה מהמם ומסוגנן. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות שילוב צבעים משלך. רשימה מלאה של המוצרים בהם נעשה שימוש זמינה בדף האמן.

הצהרה רעיון לאיפור עיניים נצנצים

מָקוֹר: @annybeeutee

42. עיני זהב נוצצות עם אייליינר מודגש

אם אתה אוהב את איפור הזהב לחג המולד, המראה הזה מושלם עבורך. העיניים כוללות נצנצים זהובים יפים ומנצנצים עם נגיעת אניה שחורה רחבה. איפור עיניים כזה הוא זוהר מאוד והוא יהיה מושלם למסיבה או לילה בחוץ. סיימו את המראה עם שפתיים אדומות או עירומות.

עיני זהב נוצצות עם אייליינר מודגש

מָקוֹר: @makeupemalii

43. עיניים חורפיות עם שפתיים אדומות

קח השראה ממזג האוויר החורפי ליצירת מראה איפור יפה כמו זה. העיניים בצבע אפור חורפי עם ניצוץ כסוף עדין. מראה זה הסתיים עם שפתיים אדומות כהות. זהו שילוב מהמם של צבעי העונה והוא יתאים לכל אירוע מיוחד.

עיניים חורפיות עם שפתיים אדומות למסיבת חג המולד

מָקוֹר: @rubina_muartistry

אנו מקווים שמצאתם הרבה רעיונות לאיפור חג המולד להעתיק העונה, אך זכרו לשחק – אולי פשוט תמצאו משולבת איפור יפה שאין לאף אחד אחר! תמיד טוב להיות קצת טרנדים!