43 מראה איפור ליל כל הקדושים די פשוט וקל

31. רעיון איפור קסם חד קרן

אם איפור מפחיד אינו הדבר שלך, תוכל לנסות מראה קסום יותר כמו זה. כאן יש לנו איפור יפה של חד קרן. האיפור שלה צבעוני, נוצץ ומשלים עם קרן חד קרן. איפור כזה קל ללבוש. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות גרסה פשוטה יותר ללא נצנצים. ניתן לרכוש סרטים מקרן קרן חד קרן באינטרנט.

רעיון איפור קסום של חד קרן

מָקוֹר: @אנשליש

32. איפור בהשראת באטמן

אולי אתה מעדיף להיות הגיבור מאשר הנבל במהלך ליל כל הקדושים הזה? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. מאפרת זו יצרה מראה זוהר של באטמן. יש לה זהב, עיניים נוצצות ושפתיים אדומות. המראה מסתיים במסכת באטמן האיקונית. זהו מראה מגניב ותוכלו ליצור אותו מחדש או לבחור כל מסיכת גיבורי על.

איפור בהשראת באטמן לנשים

מָקוֹר: @tijerarayemua

33. איפור גולגולת לבנה עם אבני חן אדומות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לאיפור גולגולת לבנה. המאפרת יצרה עיצוב גולגולת סוכר קלאסית והמראה מסתיים באבני חן אדומות. זהו מראה איפור יפה ומפחיד שיתאים לכולם. אתה יכול ליצור מחדש את האיפור באדום ולבן או להשתמש בכל גבישי צבע.

איפור גולגולת לבנה עם אבני חן אדומות

מָקוֹר: @rastalien_makeup

34. איפור בהשראת גולגולת סוכר

אם אתה אוהב את האיפור של גולגולת הסוכר, אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא. העיצוב יפה וגם המאפרת השתמשה בצבעים מהממים. אנחנו אוהבים את האיפור הזה כי יש לו מראה פרחוני והצבעים הבהירים יוצאי דופן. איפור כזה ייראה מהמם על כל אחד. תוכל לשחזר זאת או לנסות גירסה פשוטה יותר.

איפור בהשראת גולגולת סוכר

מָקוֹר: @natashajanewood

35. חצי ליצן, חצי שלד

לא מצליחים להחליט אם ללבוש איפור שלד או ליצן? אם כן, מדוע לא לנסות את שניהם ?! יכול להיות שיש לך איפור ייחודי כזה. המאפרת יצרה איפור עיניים בהיר ויפה. לשאר פניה, לצד אחד תכונות שלד ולצד השני של פניה עיצוב ליצנים. אנחנו אוהבים את השילוב הזה של שתי דמויות ליל כל הקדושים קלאסיות.

חצי ליצן, חצי איפור שלד

מָקוֹר: @alexyamayoral

36. איפור ליל כל הקדושים מצמרר ושיקי

רעיון האיפור הבא הוא מצמרר ושיקי. מראה זה כולל עיצוב שלד אלגנטי ולבן. יש לה גם איפור עיניים יפהפה. איפור זה קל ליצירה וקל ללבוש. זה יהיה מושלם לכל אירוע של הרגע האחרון. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או שאתה יכול להפוך את זה יותר מפחיד עם עדשות מגע ליל כל הקדושים.

איפור ליל כל הקדושים מצמרר ושיקי

מָקוֹר: @lamahbilal

37. איפור בהשראת גלאם ג’וקר

הג’וקר נתן השראה למראות איפור רבים. לאחר מכן, יש לנו רעיון ייחודי יותר להראות לך. כאן יש לנו גרסת גלאם של הג’וקר. יש לה איפור עיניים יפה ושפתיים מעט כתומות ליצירת חיוך הג’וקר. זהו רעיון מדהים והוא יגרום לכם להתבלט מההמון במהלך ליל כל הקדושים הזה.

איפור בהשראת גלאם ג'וקר לנשים

מָקוֹר: @aimebbyyy

38. רעיון לאיפור מסכת בובה מצמררת

לאחר מכן, יש לנו רעיון מצמרר מאוד. מאפרת זו יצרה מסכת בובה לבנה על פניה. למרות שהאיפור יפה, הוא גם מעט מפחיד. משהו כזה יהיה מושלם למסיבה ויהיה די פשוט לשחזר אותו. אתה יכול לנסות איפור דומה לזה או לנסות עיצוב מסכת בובה משלך.

רעיון לאיפור מסכת בובה חמודה

מָקוֹר: @luisacristinamua

39. איפור שלד פשוט עם סרט פרחוני

רעיון האיפור הבא הוא פשוט ומהמם. למראה זה, המאפרת יצרה איפור גולגולת שחורה עם דוגמה אלגנטית. אנחנו אוהבים את איפור העיניים שלה כי הוא מעושן וזוהר. אם אתה משחזר את המראה, נסה ללבוש סרט פרחוני מכיוון שזה מסיים את האיפור בצורה יפה. אתה יכול להכין לבד עם סרט ראש רגיל, ורדי פלסטיק לבנים ואקדח דבק.

איפור שלד פשוט עם סרט פרחוני

מָקוֹר: @makeupby_makenzie

40. פניוניס הליצן

IT הוא אחד הספרים והסרטים המפחידים ביותר. הרעיון הבא כולל איפור בהשראת הליצן פניוויז שמופיע בסיפור. האמנית יצרה איפור עיניים גלאם והיא השתמשה באדום כדי ליצור את עיצוב הליצן. יש גם כמה בלונים אדומים שהליצן ידוע בהם. אנחנו לא מאמינים שאיפור בהשראת ליצן מרושע יכול להיראות כל כך חמוד.

פניוויז 'איפור הליצן

מָקוֹר: @kerminaxtadros

41. איפור דחליל חמוד

מוקדם יותר שיתפנו רעיון לאיפור דחלילים ואם אהבתם את זה, כדאי שתבדקו גם את זה. גרסה זו של הדחליל בהירה ויפה. האיפור משתמש בצבע ורוד תוסס ויש לו גם ניצוץ קטן. באמצעות ורוד ונצנצים, אתה יוצר מראה חמוד יותר ולא מפחיד. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה.

איפור דחליל חמוד

מָקוֹר: @dracvlina

42. איפור ייחודי ויצירתי

הרעיון הבא מושלם עבור אלה שאוהבים את כל ליל כל הקדושים. העיצוב כולל את כל הקלאסיקות של ליל כל הקדושים כולל ירח מלא, דלעות, עטלפים וקורי עכביש. זה רעיון מאוד יצירתי וייחודי. אנחנו אוהבים את זה וזה ייראה נהדר על כולם. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים.

איפור ליל כל הקדושים ייחודי ויצירתי

מָקוֹר: @cfandino

43. רעיון איפור גולגולת יפה

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לאיפור שלד. זה כולל דוגמאות יפות ויש גם עיצוב בהיר ויפה על הסנטר שלה. איפור כזה ייקח תרגול אבל התוצאה הסופית תהיה שווה את זה. צור מחדש את המראה הזה או נסה עיצוב דומה בכל הצבעים שאתה אוהב. אתה יכול אפילו ללבוש סרט פרחוני כדי לסיים את המראה.

רעיון לאיפור גולגולת יפה

מָקוֹר: @luisacristinamua

הכל במראה האיפור היפה והקל הזה של ליל כל הקדושים הוא סופר מדהים, וניתן ליצור הרבה מהם בעזרת כלים שכבר יהיו לך בתיק האיפור שלך. אולי הגיע הזמן שתשב ותתאמן עם החתלתול החמוד שלך? כפי שאמרנו בעבר, חתולים שחורים והאלווין הולכים יד ביד!