41 רעיונות מדהימים לצבע שיער אדום כהה

31. רעיון שיער אדום לוהט וכתום

אדום כהה נראה מדהים גם עם צבעים אחרים. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. כאן יש לנו את הצבע האדום הכהה הקלאסי עם כתום נוסף לקצות השיער. כפי שאתה יכול לראות, הכתום נראה מהמם עם האדום. הוא יוצר מראה לוהט ונועז. שיער זה יהיה מושלם לסתיו ולחורף.

רעיון שיער אדום לוהט וכתום

מָקוֹר: @aaashleee

32. שיער אדום כהה ועשיר

התסרוקת הבאה היא אחת האהובות עלינו! כאן יש לנו שיער ארוך ומתולתל שצבעו בגוונים אדומים כהים ועשירים. יש גם רמז לסגול המעניק לו את מראה היין הזה. כל הסגנון מהמם מהצבע ועד התלתלים. אם השיער שלך זקוק למהפך גלאם, זו הדרך לעשות זאת.

רעיון צבע שיער אדום כהה ועשיר

מָקוֹר: @מספרת שיער

33. בוב שחור עם דגשים אדומים

מחפשים גזרה וצבע אופנתיים לנסות? אם כן, אתה צריך להסתכל על זה. רעיון שיער זה כולל בוב שחור מסוגנן עם נקודות עיקריות ואדומות כהות. האדום הכהה הוא עדין למדי עם צבע השורש השחור אך הוא נותן לשיער הרמה. אתה יכול ליצור מחדש את הבוב הזה או ללכת על גרסה מלוטשת וקצרה יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה נפלא.

בוב שחור עם דגשים אדומים

מָקוֹר: @thississorsammurai

34. רעיון שיער אדום ומבריק

אם כבר מדברים על שיער מלוטש, הרעיון הבא הזה הוא חלק וסופר מסוגנן. כאן יש לנו גזרה פשוטה וישרה הצבועה בגוון אדום יפה. למרות שהגזרה היא קלאסית, השיער באמת נותן הצהרה בגלל הצבע. זוהי תסרוקת אופנתית וקלה ללבישה שתראה מדהים על כולם!

רעיון לשיער אדום ומבריק

מָקוֹר: @paolosilveri

35. שיער ארוך ואדום כהה

אם אהבת את צבע ורד חצות מוקדם יותר בפוסט, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה לשיער. תסרוקת ארוכה זו צבועה בגוון דומה. יש לו את הגוונים האדומים עם רמז לסגול וורוד. זוהי גרסה כהה יותר של הוורד. זה רק מראה עד כמה צבעים דומים מדהימים יכולים להיראות על תסרוקות שונות.

שיער אדום כהה ארוך

מָקוֹר: @thairairgodmotherr

36. שיער אדום למראה טבעי

אם כל הצבעים הנועזים לא בשבילך, אז רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם. תסרוקת זו כוללת שיער כהה וארוך עם צבע אדום נוסף. עכשיו האדום המשמש כאן אינו חי כמו חלק מהאחרים. הטון הזה הוא יותר בטון מתובל ונחושת. זה נראה די טבעי עם צבע השורש הכהה יותר כך שבסך הכל השיער מסוגנן ונעים. שיער כזה נהדר למי שרוצה לנסות אדום בלי להיות מוגזם מדי.

שיער אדום למראה טבעי עם פוני

מָקוֹר: @הצעירים האמריקניים

37. רעיון צבע שיער יין עמוק

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער! כאן יש לנו תלתלים מהממים שצבועים בגוון אדום בשם Crimson Spell. זהו אחד האדומים היפים שראינו מכיוון שיש כל כך הרבה גוונים שונים ויש גם רמז לסגול. זה יהיה מושלם לסתיו ולחורף מכיוון שיש לו את מראה היין העמוק הזה.

רעיון צבע שיער של יין עמוק

מָקוֹר: @josh.does.hair

38. תלתלי מרלו כהים

לאחר מכן, יש לנו עוד מרלו אדום להראות לך. הפעם השיער ארוך ומתולתל. השיער מתחיל בגוון המרלו העשיר ואז מתמזג לגוון אדום בהיר יותר. זהו סגנון יפה והוא מושלם לנשים שאוהבות אומברה אופנתי וצבעי שיער נועזים. שחזור זה או שאתה יכול לנסות את התערובת על שיער קצר יותר.

תלתלי מרלו כהים

מָקוֹר: @ernielovescolor

39. רעיון שיער אדום נועז

רעיון השיער הבא הזה כולל עוד אדום מודגש ומדהים. השיער בתמונה למטה צבוע בגוון בורדו עמוק וכהה. זה רעיון כל כך יפה לשיער וזה מושלם לנשים שרוצות ללבוש אדום מבלי שהשיער תוסס מדי. אתה מקבל את ההצהרה כשהיא הופכת לאדומה אבל בצורה אופנתית ומפוחדת.

רעיון נועז לשיער אדום

מָקוֹר: @hairby_marisol

40. גולת הכותרת של עלוות הסתיו

צבע השיער הבא נקרא סתיו עלים והוא פשוט יפהפה. השיער שחור עם גוונים אדומים עמוקים ובהירים יותר. זהו מראה מדהים לסתיו מכיוון שהוא בהשראת צבעי העונה. אתה יכול לשחזר את זה או להוסיף טוני נחושת לתסרוקת נועזת עוד יותר.

גולת הכותרת של עלוות הסתיו

מָקוֹר: @קריסטאלצ’או

41. שיער אומברה אדום כהה

אוהבים את האדומים הנמוכים יותר? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו שיער כהה עם צבע אדום נוסף בערך באמצע הדרך. אנחנו אוהבים את זה כי זה כמו אומברה עדין יותר. אדום כהה כזה הוא דרך מצוינת להעניק שיער חום ושחור כהה. אתה יכול להשתמש באדום דומה על שיער בהיר יותר אבל האדום יהיה יותר אמירה.

רעיון צבע שיער אדום כהה

מָקוֹר: @feliciatisajsvensson.wella

יש כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול לבחור אדום העונה, אבל אני מקווה שהרעיונות האלה לצבעי שיער אדום כהה מספיקים בכדי לגרום למיצי היצירה שלך לזרום. הגיע הזמן לשינוי … יכול להיות שהגיע הזמן שתכאיבו את העיר באדום?