51 התסרוקות הטבעיות הקצרות הטובות ביותר לנשים שחורות

31. שיער טבעי שני גוונים

אם אתה רוצה תלתלים מוגדרים היטב על התסרוקות הטבעיות הקצרות שלך לנשים שחורות, למד לשטוף את שיערך במקלחת. אתה יודע למה…? כאשר אתה במקלחת, שיערך נופל כלפי מטה בגלל כוח הכבידה. כשאתה שוטף את השיער שלך מעל האמבטיה או במספרה, אתה לא תמיד נמצא במצב הזה. המים זורמים לאורך השיער ועוזרים להתאים כל קווצה, ומכיוון שאינך מגלגל אותה למעלה ולמטה בכל מקום, הטשטוש יישאר למינימום..

תספורת טבעית קצרה עם שני גוונים לנשים שחורות

מָקוֹר: @sxvllen

32. סגנון גילוח פשוט ומסוגנן

אם אתה מחפש תסרוקת קצרה שהיא מסוגננת וקל ללבוש, זה יכול להיות זה. זהו חתך מגולח פשוט עם דפוס מגניב בצד. הוא נראה אופנתי ללא מאמץ והוא ייראה מדהים על כל אחד. ניתן לשחזר מראה דומה או לשנות את התבנית. אם התבנית היא לא הדבר שלך, אתה יכול גם להשאיר אותו בחוץ.

שיער טבעי קצר לנשים שחורות

מָקוֹר: @stepthebarber

33. תסרוקת בלונדינית מתולתלת

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מתולתלת מהממת להראות לך. רעיון שיער זה כולל קיצוץ קצר בצדדים עם שיער ארוך יותר בחלק העליון של הראש. גם השיער מלמעלה סופר מתולתל. תסרוקת זו תהיה נהדרת כפי שהיא, אך משחק הסגנון הוגבר על ידי בחירת צבע בלונדיני. בלונדינית נראית מהממת עם התספורת הזו וזה יהפוך אותך מייד לאופנתי. אתה יכול לבחור כל גוון בלונדיני חם או קר.

תסרוקת קצרה ובלונדינית מתולתלת

מָקוֹר: @dorely_aliife

34. שיער כחול וסגול נועז

מחפש רעיון נועז ואמירה שעושה שיער? אז בדוק את זה! קיצור הדרך הזה הוא גוון כחול תוסס. הכחול נראה מדהים וצבעים עזים כאלה ירימו את השיער ויראו לעולם את תחושת הסגנון הייחודית והכיפית שלכם. לך על גוון כחול כזה או תעז ותלך על גוון בהיר או כהה יותר. הייתם חושבים שהמראה הזה נוצר במספרה, אבל למעשה קנדרה יצרה אותו בבית ושיתפה את התהליך בערוץ היוטיוב שלה. אתה יכול לצפות בהדרכה פה.

שיער נועז, כחול וסגול טבעי

מָקוֹר: @kendrakenshay

35. קיצור דרך + פיתולים מגמתיים

לא רק תלתלים שנראים נהדר עם שיער קצר אלא גם סגנונות אחרים. תסרוקת זו כוללת שיער מגולח סביב הצדדים עם שיער ארוך יותר למעלה. הארוך יותר עוצב לשני פיתולי גדילים וכתוצאה מכך מראה מגמתי. זהו הסגנון המושלם לנשים שאוהבות להיראות עצבניות ולהיבחין בהן.

תספורת קצרה עם פיתולים מגמתיים

מָקוֹר: @naturalhairrebel

36. פרוהוק טבעי קצר

הפוך את הסגנון הקצר שלך לייחודי לך על ידי הוספת אביזרים. להלן דרך מסוגננת לעשות זאת. גזרה קצרה זו עוצבה עם אזיקי שיער סגולים ויפים. האזיקים ממש משדרים את השיער וגורמים לתסרוקת להתבלט מהשאר. אתה יכול להשתמש בכל אביזרי צבע, אז תהנה ונסה עם מראה שונה. עיין בהדרכה המלאה בנושא של המלכה תשנה ערוץ יוטיוב.

פרוהוק טבעי טבעי

מָקוֹר: @queenteshna

37. תלתלים עם תבנית מגולחת אופנתית

הרעיון הבא שלנו הוא מבט מגולח נוסף. שיער זה היה מגולח סביב הצדדים ויש לו שיער מתולתל בחלקו העליון. הדבר שאנחנו באמת אוהבים בשיער הזה הוא התבנית האופנתית שהתגלחה סביב הצדדים. זהו דפוס מדהים וייתן לכל שיער קצר מהפך מסוגנן.

תלתלים טבעיים עם דפוס מגולח אופנתי

מָקוֹר: @d2themasterbarber

38. חתך מחודד

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו. למראה זה, השיער קצר באופן טבעי ומתולתל. זה פשוט תסרוקת מהממת וקל ללבוש שתגרום לך להיראות מסוגנן כל יום. שיער כזה יתאים לכולם. אם אתה מעדיף שיער נועז יותר אבל אוהב את הגזרה המחודדת, הוסף צבע אחר. אדום ייראה מצוין!

גזרה מחודדת טבעית

מָקוֹר: @curlsfothegirls

39. רעיון שיער קצר במיוחד

אוהבים את המראה המגולח? אז זה בשבילך! השיער נחתך מאוד ומתגלח סביב הצדדים. תסרוקת זו הסתיימה עם דפוס אופנתי שנפגש בחלק האחורי של הראש. אתה יכול לנסות את המראה הזה או אפילו לנסות את אותה התבנית עם שיער ארוך יותר בחלק העליון.

שיער טבעי קצר עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @dreamcutsbarberlounge

40. שיער אדום טבעי קצר

לאחר מכן, יש לנו הצהרה על תסרוקת קצרה. השיער מגולח סביב הצדדים עם תלתלים קטנים למעלה. מה שגורם לתסרוקת הזו להתבלט מהשאר הוא הצבע האדום היפה ודוגמת הכוכבים המסוגננת. זה מראה כל כך יצירתי ונועז. שיער כזה מושלם לנשים שאוהבות להשוויץ בסגנון הייחודי שלהן.

רעיון שיער אדום טבעי קצר

מָקוֹר: @stepthebarber