67 תסרוקות נשף מדהימות לשיער ארוך

31. Updo קלוע למדי

עדכונים קלועים פופולריים לאירועים כמו הנשף ועם תסרוקות כאלה, אין זה מפתיע! כאן יש לנו אפודו די בעל שיער קלוע שהולך סביב הראש כמו צמת הילה. יש גם תלתלים רופפים בחזית. זוהי תסרוקת יפה ותוכלו למצוא הדרכות לסגנונות דומים ברשת.

Updo קלוע למדי לנשף

מָקוֹר: @lenabogucharskaya

32. תסרוקת לנשף אופנתית וייחודית

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת אופנתית וייחודית. הפעם השיער קלוע לאורך הצדדים ובאמצע. שכבת השיער התחתונה נותרה רופפת. אנחנו אוהבים את זה מכיוון שזו דרך יצירתית ואמנותית כל כך להשתמש בצמות. שיער כזה יהיה מושלם למי שרוצה להתבלט מההמון ולנסות סגנון אחר.

תסרוקת לנשף אופנתית וייחודית

מָקוֹר: @_hairbykinsey

33. חצי קוקו עם צמות קורנו

מחפשים תסרוקת חמודה ומהנה? אם כן, זה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו קוקו גבוה וחצי עם צמות. החלק העליון קלוע ומעוצב לקוקו בעוד השכבה התחתונה נשארת רופפת ומתולתלת. זהו מראה יפה וקל ללבוש. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות רק חצי עדכון מתולתל בלי הצמות. בכל מקרה השיער שלך יהיה מהמם.

חצי קוקו עם צמות קורנו

מָקוֹר: @nylagoncalves_penteados

34. קוקו גבוה זוהר

התסרוקת הבאה כוללת עוד קוקו מהמם וזה אחד האהובים עלינו. לשם כך עוצב השיער לקוקו גבוה עם אביזר שיער נוצץ. אנחנו אוהבים את התלתלים הרופפים כי הם יוצרים מראה כה עצום. זוהי תסרוקת אופנתית וקלאסית המושלמת לנשף.

רעיון קוקו גבוה זוהר

מָקוֹר: @shaunaelizabethhair

35. תסרוקת קלועה עצבנית ואלגנטית

אולי תרצה ללבוש משהו קצת יותר אופנתי לנשף? אם כן, זה יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש. החלק העליון של השיער כולל צמה אחת שמתמזגת לאחר מכן לצמה אחרת בהמשך הראש. ואז החלק התחתון של השיער נשאר רופף ומתולתל והוא מעוצב בצד ליצירת קוקו. זהו סגנון ייחודי מאוד ויש בו את האיזון המושלם בין אלגנטי ועצבני.

תסרוקת קלועה עצבנית ואלגנטית

מָקוֹר: @nylagoncalves_penteados

36. צמת צד חמוד

לאחר מכן, יש לנו מראה חמוד ופשוט יותר. השיער כולל תלתלים יפים ומשוחררים והסגנון מסתיים עם צמה צד ואביזר ריינסטון. זהו סגנון קל ללבוש והאביזר ממש זוהר בשיער. אתה יכול למצוא הדרכות לצמות אלה באינטרנט ותוכל למצוא גם אביזרי שיער דומים באינטרנט.

צמת צד חמודה ופשוטה

מָקוֹר: @sherrieancheta

37. קוקו גבוה עם נפח

אוהבים את סגנונות הקוקו המלאים בנפח? אם כן, זה מושלם בשבילך! לשם כך, החלק העליון של השיער קלוע. שאר השיער מעוצב לקוקו גבוה ומלא נפח ותלתלים. ישנן כל כך הרבה דרכים בהן תוכל להוסיף נפח לקוקו שלך. אפשר להקניט את השיער בעזרת מסרק, לקנות מוצרים שתוכלו להסתיר בשיער ליצירת מראה נפח יותר ועוד. קרא טיפים וטריקים באינטרנט וראה איזו שיטה מתאימה לך.

קוקו גבוה עם עוצמת קול

מָקוֹר: @ulyana.aster

38. תסרוקת חצי למעלה עם טוויסטים

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מאוד אלגנטית ואלגנטית. השיער נחלק לשניים, החלק העליון רופף עם פיתולים וחלקו התחתון של השיער מתולתל. זהו רעיון שיער מהמם שמתאים לאירוע מיוחד. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או אפילו להוסיף אביזר לשיער נוצץ היכן שקטע הטוויסט נמצא. זה ייראה מושלם גם עם כתר מלכת הנשף, רק אומר!

תסרוקת חצי עד עם טוויסטים

מָקוֹר: @blushandmane

39. קוקו עם צמת זנב דג בצד

רעיון השיער הבא כולל קוקו קלוע נוסף. הפעם, השיער מעוצב לצמת זנב דג צד וחלק מהשיער נותר רופף גם בקוקו בפועל. צמת זנב הדגים נראית מהממת והיא מעניקה לשיער אווירה עצבנית ומסוגננת. צור מחדש את זה או שאתה יכול אפילו להוסיף כמה אביזרי שיער. אתה יכול לקנות ספירלות שיער נוצצות באינטרנט שניתן להוסיף לעדכונים כמו זה.

קוקו לנשף עם צמת זנב דג בצד

מָקוֹר: @kassiahair2

40. שיער הוליוודי ישן

הסגנון המדהים הזה הוא עוד אחד האהובים עלינו! לשם כך השיער ארוך ומשוחרר עם תלתלים מהממים. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה כי יש לו מראה זוהר הוליוודי ישן שמתאים לאירוע מיוחד כל כך. זהו סגנון שיקי וקלאסי מאוד. זהו תסרוקת נוספת שבה אתה יכול להוסיף כמה אביזרים נוצצים. תסרוקות שיער עם אבני חן יהיו מושלמות אם תלבשו אותן בחלק הדק יותר של השיער.

רעיון שיער ישן הוליוודי לנשף

מָקוֹר: @melbournehairblogger