63 העיצובים הטובים ביותר לאמנות הציפורניים האביביים להעתיק בשנת 2020

האביב הגיע ולמה לא לחגוג את העונה החדשה עם ציפורניים חדשות ?! ציפורניים הן דרך קלה ומסוגננת לעדכן את המראה שלך עם הדוגמאות והצבעים החדשים ביותר. כדי לתת לכם קצת השראה, מצאנו 63 מציפורני האביב הטובות ביותר לשנת 2020. יש לנו ציפורניים לכולם כולל פריחה יפהפייה, ארנבות חמודות ופסטלים חובה..

1. ציפורני אביב פרחוניות

ראשית כל אלה ציפורני האביב הפרחוניות היפות. הציפורניים נצבעו בצבע בהיר ובעיצוב פרח סגול בחלקו העליון. הפרחים נראים כמו צבעונים מושלמים לאביב. אתה יכול לקנות מדבקות צבעונים, או שאתה יכול ליצור מראה דומה בבית. תוכל לשחזר את העיצוב גם בצבעים שונים.

ציפורני אביב פרחוניות

מָקוֹר: @wspaniale_nails

2. מסמרים צהובים ותנועות פולקה דוטטיות

צהוב הוא חובה לאביב ולקיץ. הציפורניים הבאות נצבעו בצהוב מודגש ותוסס. יש גם מסמר מבטא עם דוגמת נקודות לבן. ציפורניים כאלה מושלמות לאביב והעיצוב ייראה נהדר עם כל אורך מסמר.

ציפורני נקודה צהובות

מָקוֹר: @marcelasnails

3. נצנצים וציפורניים

הוסף קצת נצוץ למראה שלך עם ציפורניים כאלה. חלק מהציפורניים נצבעו בוורוד בהיר, אחת צבועה בנצנצים ורודים ומסמר אחד בצבע בהיר עם אבני חן. אתה יכול לשחזר עיצוב דומה רק עם הוורוד והנצנצים או הוורוד ואבני החן. כך או כך יהיה לך מניקור מסוגנן ויפה לעונה החדשה.

עיצוב ציפורניים נצנצים לאביב

מָקוֹר: @nono.nails

4. ציפורניים מאט סטילטו

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן קפיץ הכולל ציפורני סטילטו. ציפורני סטילטו הן צורת ציפורניים מועדפת והן אהובות על מפורסמים כמו ריהאנה ולאנה דל ריי. לקראת האביב תוכלו לנסות עיצוב קליל ויפה כמו זה. חלק מהציפורניים צבועות בצבעים רכים, אחת מכוסה בנצנצים ואחת בעיצוב פרחוני. ציפורניים כאלו יהיו נהדרות לאירוע מיוחד.

ציפורני סטילטו באביב מאט

מָקוֹר: @oh_myngoc

5. מסמר זהב אופנתי

צבעים בהירים מושלמים לעונת האביב. רעיון הציפורניים הבא שלנו מראה כיצד אתה יכול לעצב את הגוונים הבהירים שלך בצורה אופנתית ויצירתית. כל מסמר עוצב לדוגמנית מסוגננת עם צבע רך וזהב. אתה יכול לשחזר מראה דומה עם כל עיצובי הציפורן. ציפורני זהב מעוצבות כמו אלה יתאימו לכל אורך ציפורן.

עיצוב ציפורניים מגניב לאביב

מָקוֹר: @nail_jinny

6. ציפורניים בצבע ורוד וכחול פסטלי

אם אתם מחפשים עיצוב ציפורניים ייחודי, הרעיון הבא שלנו יכול להיות מושלם בשבילכם. חלק מהציפורניים צבועות בכחול בהיר וישנן שתי ציפורני מבטא. ציפורני המבטא צבועות לאשליה ורודה. עיצובי האשליה מגניבים, יצירתיים ומסוגננים. אתה יכול לקנות חותמות עם דפוסי אשליה שיעזרו לך ליצור את המראה.

ציפורניים בצבע ורוד וכחול פסטלי

מָקוֹר: @mani_by_monia

7. עיצוב מסמר באני באביב

האביב הוא העונה של ארנבי הפסחא וארנבי הפסחא. אז למה לא לקחת מזה השראה וליצור ציפורני ארנב חמודות כמו אלה. רוב הציפורניים צבועות בלק ורוד בהיר ויש גם מסמר מבטא ארנב. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור עיצוב ארנב או ארנב, אתה יכול גם לקנות מדבקות.

עיצוב מסמר באני באביב

מָקוֹר: @prettywomanwarsawnail

8. ציפורני אביב פרפר יפות

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן קפיץ הכולל פרפר יפהפה. חלק מהציפורניים צבועות בוורוד בהיר, באחת נצנוץ ורוד ובשנייה פרפר נצנצים ורוד. אתה יכול לשחזר ציפורניים כאלה או לקחת השראה ופשוט לצייר כנף פרפר. יש הרבה הדרכות ואפשרויות מדבקה שיעזרו לך. אתה יכול גם לבחור צבעים שונים.

ציפורני אביב פרפר יפות

מָקוֹר: @nono.nails

9. ציפורניים ואבני חן פרחוניות

פרחים תמיד חוזרים לאור הזרקורים בסגנון האביב והקיץ. מסמרים אלה נצבעו בצבע בהיר עם עיצוב פרח לבן בפינה. האמן השתמש גם באבני חן כמרכז הפרח. זה רעיון כל כך יפה. אתה יכול לשחזר את המראה עם פרחים על כל הציפורניים או בדיוק כמו ציפורני מבטא כמו העיצוב המוצג.

ציפורניים פרחוניות עם אבני חן

מָקוֹר: @קנטאי

10. ציפורני אביב אופנתיות

רעיון הציפורניים באביב הבא שלנו הוא אופנתי ומסוגנן. הציפורניים בצורת הארון מתאפיינות בצבעים לבנים ואפורים עם שני ציפורני מבטא. לציפורני המבטא יש עיצוב אומבר המשתלב מאפור ועד ורוד. יש הדרכות שיעזרו לך במראה האומבר ותוכל לקנות שבלונות לעיצוב הלבן. אנחנו אוהבים את רעיון המניקור האופנתי הזה.

ציפורני אביב אפורות מסוגננות

מָקוֹר: @oh_myngoc