23 מראה איפור קיץ מהמם לשנת 2018

הקיץ הוא העונה שבה אנו נהיה יצירתיים, נועזים ובוחרים בצבעים עזים יותר. צריכים קצת איפור למראה האיפור הבא שלכם בקיץ? אז זה המאמר בשבילך! מצאנו 23 מראות איפור עיניים מדהימים לקיץ 2018. יש משהו לכל סגנון, מניטרלים מינימליים ועד לגוונים תוססים. כל אחד מרעיונות האיפור המוצגים יראה את עיניך היפות במיטבן.

1. צללית תוססת

ראשית יש לנו תערובת צללית עיניים מרהיבה זו. הבלנד כולל צל בורדו עם גוון כתום מתכתי על המכסה. איפור כזה הוא דרמטי ויהיה וואו. אתה יכול ליצור את זה עם כל צל בורדו, בהיר או כהה יותר, ובכל גוון מתכתי.

מראה איפור עיניים נועז, בורגונדי

מָקוֹר: @יופי ומייקאפ

2. אניה שיק מכונפת

בהמשך יש לנו את מראה האייליינר האופנתי הזה. אייליינר מכונף הוא מראה קלאסי אך ניתן להעניק לו טוויסט ייחודי על ידי הוספת נצנצים. הקו הדק והנוצץ מאוד נותן לו נופך של זוהר. משהו כזה יהיה מושלם עבור בילוי לילה או אירוע מיוחד. אתה יכול לשחזר את זה עם כל אניה נצנצים.

אניה עם כנפיים ורודות

מָקוֹר: @cinda.beauty

3. עין סמוקי עם סגול

לפניכם עוד סגנון איפור שידהים בכל מסיבת קיץ. העין המעושנת הקלאסית הזו קיבלה מראה רענן על ידי הוספת שני צבעי צללית מרהיבים. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הוא גורם לעיניים שלך לצוץ. אתה יכול לשחזר את זה עם כל צל צבע, אולי משהו בהיר או כהה יותר.

קיץ סגול עין סמוקי

מָקוֹר: @tatianaofficial

4. צללית עיניים בהירה

מחפשים רעיונות מוארים לאיפור לקיץ? אז זה בשבילך! מראה רב הצללים המהמם הזה הוא תוסס ומהנה, המתאים באופן מושלם למצב הרוח הקיצי. העיניים מסתיימות בטאטא של נצנצים כחולים. אתה יכול לשמור על הברק או להוסיף רק צל כחול. השתמש ברעיון זה כהשראה וצור תערובות צבעוניות משלך.

מראה איפור עיניים צבעוני לקיץ

מָקוֹר: @elmaemua

5. לוק איפור עיניים בגוון טורקיז

לאחר מכן יש לנו את העין המעושנת והטורקיז הנהדרת הזו. המוצרים המשמשים ליצירת הלוק הזה הם: לוח הצלליות של ג’קלין היל בגוונים ‘מסיבת בריכה’, ‘מוקה’, ‘ג’אץ’, ‘רוקסן’, ‘האנט’, ‘קרם קרם’, ‘פוטר’ ו’חמאה ‘; אניה ‘חצות קאובוי’ אורבנית, Wet n Wild Beauty ‘מגה ליינר’ וריפוני פרפר ‘ריסים משכרים’.

איפור עיניים טורקיז סמוקי

מָקוֹר: @cierahmua

6. צבעוני & עיניים תוססות

הקיץ כבר כאן אז אולי אתה מחפש משהו יותר צבעוני ותוסס. כדי להשיג סגנון זה תצטרכו: צלליות זוקריט בגווני קקאו, סנט טרופז, זוהר, סחלב, האיים המלדיביים; Urban Decay Electric 24/7 Glide on Eyeliner (קו מים), ושפתון נוזלי של עפרה קוסמטיקס בצל ‘לאס וגאס’.

מראה איפור עיניים קיצי תוסס וצבעוני

מָקוֹר: @carolinebeautyinc

7. עיניים ב -4 ביולי

מחפשים עוד קצת דרמה למסיבה של ה -4 ביולי? אז המראה הזה הוא בשבילכם! אתה עשוי לחשוב שצלליות כחולות, אדומות וזהובות יעשו איפור עיניים נורא, אבל המראה הזה מוכיח שזה לא בסדר! איפור זה נוצר באמצעות פלטת The Balm Cosmetics ‘Nude Beach’, Stila Cosmetics מתכות מפוארות (מכסה), מברשות מברף 9b (קו ריסים תחתון), Morphe Brushes Gypsy Liquid Lip (המשמש כאופייה). חבר את מראה איפור העיניים הזה עם שפתיים אדומות מט. איפור כזה יראה לך עיניים כחולות ויפות במיטבן, ויגרום לך להתבלט מההמון!

לוק איפור עיניים 4 ביולי

מָקוֹר: @cierahmua

8. איפור עיניים שקיעת שקיעה

חיממו את מראה הקיץ שלכם עם איפור כתום ובורדו כזה. יש הרבה לוחות זמינים באינטרנט עם גוונים כתומים יפים, כך שתוכל לשחזר אותם. למראה זה, מאפרת השתמשה בנצנצים לחוצים Glitter Injections ‘Natural Beauty’, Nabla Cosmetics Dreamy Eyeshadow Palette & קלימט נוזלי ליינר ולילי ריסים ‘אלה ריסים’.

נצנצים כתומים ועיניים בורגונדיות

מָקוֹר: @annybeeutee

9. קו סגול סמוקי תחתון סגול

צבעים סגולים הם חובה לקיץ. אם אתה רוצה מראה איפור מהנה עם טוויסט, השתמש בצללית הסגולה רק על קו הריסים התחתון שלך. זה יוצר מראה אופנתי ומסוגנן. איפור כזה יתאים לכל גוון עיניים חומות וכחולות ולכל גוון עור. זה מראה נהדר לקיץ ומעבר לו.

סגול סמוקי קו ריסים תחתון

מָקוֹר: @dracvlina.mua

10. לוק איפור עיניים כתום תוסס

הקיץ צא מאזור הנוחות שלך ושחק עם כמה צלליות צבעוניות. המראה התוסס הזה מתאים לאווירת הקיץ המהנה. אם את מחפשת לשנות את האיפור שלך למשהו נועז יותר מאשר עכשיו זה הזמן לעשות זאת. הקיץ הוא העונה לגוונים תוססים, נכון? מוצרים בשימוש: Morphe ‘3502 Palette’ בגוון ‘Fire’, ריפוד הנוזלים ‘Schwing’ של Balm Cosmetics וריסי Huda Beauty ‘Farrah’.

איפור עיניים כתום תוסס לקיץ

מָקוֹר: @cierahmua