45 איפור הטוב ביותר מאינסטגרם

אוהבים איפור אבל לא את תג המחיר היקר איתו? אז אתה צריך לבדוק את 45 דופאי האיפור הטובים ביותר שלנו. יש לנו מוצרים לכולם – מצבעי שפתיים ועד סימונים ופלטות צלליות. אתה יכול לחסוך לעצמך כסף על ידי קריאת מאמר זה ולגלות חלופות במחירים נוחים למועדפים היופי שלך. שמירה שמחה!

1. אנסטסיה בוורלי הילס דופ

לאנסטסיה בוורלי הילס יש מגוון פלטות צלליות מהממות, אחת מהן היא לוח תת התרבות. לתת -תרבות יש מבחר של צבעים מגוונים כהים ועד לנצנצים והיא תחזיר לך 42 דולר. מה אם היינו אומרים שאתה יכול לקבל לוח דומה ב -7 דולר? עם חלוקה איקונית איפור מהפכה אתה יכול לקבל צבעים כמעט זהים ולחסוך לעצמך 35 $!

אנסטסיה בוורלי הילס דופ

מָקוֹר: @abeautxyz

2. מתמודדים יותר מדי עם דופי מין

זה יכול להיות קשה למצוא את המסקרה המושלמת. חלקם פשוט לא גורמים לריסים שלך להיראות נהדר כפי שהם צריכים. המועדף על חובבי האיפור הוא המסקרה Too Faced Better Than Sex. עם זאת, אם אינך רוצה להוציא מעל 20 $ על מסקרה תוכל לנסות את L’Oréal Voluminous Lash Paradise. אתה מקבל ריסים יפים תמורת $ 9.99 בלבד.

מסקרה טובה יותר מסקס

מָקוֹר: @dupeboss

3. אנסטסיה בוורלי הילס Dipbrow Pomade Dupe

דבר אחד שאתה צריך לעשות הוא הגבות שלך. אחד ממוצרי הגבות הלוהטים ביותר שיש הוא פומדת דיפברו של אנסטסיה בוורלי הילס. מוצר זה יכול להגדיר ולעצב את הגבות שלך. חלופה שתוכל לנסות היא NYX Tame & פמדה של גבות מסגרת. אתה עדיין יכול לקבל את הגבות המסוגננות שלך אך בעלות נמוכה יותר. ה- NYX מתאים גם לאנשים שמנסים מוצר מסוג זה בפעם הראשונה מכיוון שניתן להתנסות מבלי להוציא הרבה כסף.

אנסטסיה בוורלי הילס Dipbrow Pomade Dupe

מָקוֹר: @dupeboss

4. רעיון לבה גוף DIY

לאחר מכן, יש לנו רעיון DIY עבורך. בטח שמעתם על ה- Fenty Beauty Body Lava. זהו גוף מואר לגוף שיגרום לך להיראות זוהר וכמו שהיית בחופשה. במקום לבזבז $ 59 אתה יכול לנסות את פרויקט DIY זה במקום. כל מה שאתה צריך זה שמן תינוקות והדגשת אבקה. נסה את הרעיון המהנה הזה וחסוך לעצמך קצת כסף.

DIY Fenty Body Lava

מָקוֹר: @fentybeauty

5. Dupe Urban Decay עירום חום

פלטת החום העירוני החום העירום היא חובה לכל מי שאוהב איפור. עם זאת, לרבים מאיתנו אין 54 $ להוציא על זה. אז למה שלא תבחר חלופה במקום. לוח הצבעים האייקוני של המהפכה מחדש נטען בצבעים דומים מאוד המאפשרים לך ליצור את אותו איפור עיניים מדהים שהיית עושה עם לוח האורבן דעיכה..

עירוני דעיכה עירום חום עירום

מָקוֹר: @beauddiction

6. קיילי קוסמטיקה קריסטן דופה

קיילי קוסמטיקס הוציאה כמה מוצרי יופי מהממים. אחד האהובים הוא השפתון הנוזלי של קריסטן. אם אתה אוהב את הצל אבל אין לך הרבה כסף פנוי אתה יכול לנסות אחת מהאלטרנטיבות האלה. כדי לחסוך 9 $, נסה את השפתון הנוזלי של אנסטסיה בוורלי הילס בקתרין או כדי לחסוך 23 ש”ח בשפתון Colorpop בבומבל..

קיילי קוסמטיקה קריסטן דופה

מָקוֹר: @lapetitechicmommy

7. GlamGlow Mud Mask Dupe

חשוב מאוד לשמור על העור שלך, כך שתוכל להיראות במיטבך עם או בלי איפור. מוצר טיפוח העור שכולם מדברים עליו הוא מסכת GlamGlow Supermud. זהו טיפול פנים הנפטר מזיהומים ומסייע בהתפרצויות. אלטרנטיבה זולה בהרבה לכך היא מסכת הבוץ לניקוי פחם של לקורה. אתה עדיין מקבל עור זוהר אבל אתה יכול לחסוך סכום עצום של 51 $!

GlamGlow Mud Mask Dupe

מָקוֹר: @glamglow & bangonstyleblog.com

8. הטבה Hoola Matte Bronzer Dupe

הכינו את הקיץ עם ברונזר. יש כל כך הרבה ברונזרים בשוק אבל אחד הטובים ביותר הוא ה- Benefit Hoola Bronzer. אם אתה לא רוצה להוציא כמעט 30 $, אתה עדיין יכול לקבל מראה יפה עם נשיקות שמש עם פלטת הרטוב של Wet N Wild Dulce De Leche.

הטבה Hoola Bronzer Dupe

מָקוֹר: @vanedb

9. Kylie Cosmetics The Purple Palette Dupe

הוסף קופסת סגול לתיק האיפור שלך בעזרת לוח הפנים של Candy Candy Vice. הוא מלא בגוונים סגולים מדהימים, גוונים כהים וצללי נצנצים. הצבע הזה לא רק חמוד במיוחד, אלא שהוא גם חבילה נהדרת עבור לוח הצבעים הסגול של קיילי קוסמטיקס. אתה עדיין יכול לקבל איפור עיניים תוסס אבל תחסוך 30 $.

Kylie Cosmetics The Purple Palette Dupe

מָקוֹר: @kyliecosmetics & @facecandymakeup

10. קרן היופי Huda Dupe

הקרן היא מוצר חובה לעור ואיפור למראה מושלם. בסיס שרבים אוהבים הוא קרן היודה ביוטי. עם זאת, הוא מגיע עם תג מחיר של 40 $ שיכול להיראות קצת יקר במיוחד אם אתה לא בטוח לגבי הצל ואם אתה תאהב את המוצר. אז למה שלא תנסו את קרן Maybelline כחלופה. אתה יכול לנסות קרן חדשה תמורת קצת יותר מ 10 $!

קרן היופי Huda Dupe

מָקוֹר: @abeautxyz