23 רעיונות לצבע שיער הפוך של Balayage

11. סנדי בלונד בלייאג ‘

לאחר מכן, יש לנו בלונדינית חולית כהה שהופכת בהדרגה לגוון חום עשיר. זוהי בחירת צבעים מסוג Balayage מסוגננת. אם אתה רוצה מראה עדין אז שיהיה לך בלונדינית חולית אבל אם את רוצה נועז לכי על בלונדינית בהירה כמו פלטינה. אנחנו אוהבים את הטון החם הזה למרות שהוא יתאים לכולם.

בלייג 'סנדי בלונדי עד בלייאג' הפוך חום כהה

מָקוֹר: @hairbyhay_

12. Balayage כחול ארקטי

מחפשים תסרוקת שתוציא הצהרה? אז balayage ההפוך הזה יכול להיות בשבילך. השיער מתחיל כבלונדינית בהירה מאוד ואז מתמזג בהדרגה לכחול ארקטי יפהפה. תסרוקת כזו מושלמת לאביב ולקיץ.

שיער בלייג 'בלונד עד כחול הפוך

מָקוֹר: @thatley623

13. Balayage הפוך עדין

הנה רעיון balayage הפוך לנשים עם שיער חום כהה. נשים עם שיער כהה יכולות להיות מוגבלות בצבע שלהן למבנה ההפוך אבל זה לא אומר שזה פחות אופנתי. זה balayage חום כהה עד שחור הוא מדהים יתאים לכל ברונטיות!

שיער חום רך עד חום כהה

מָקוֹר: @enlightened_with_iz

14. קרמל הפוך בלייאז ‘

לאחר מכן, יש לנו balayage הפוך קרמל. אנו אוהבים את הגוונים החמים יותר מכיוון שהגוונים הללו משלבים צבעים בהירים וכהים יחדיו. סגנון balayage קצר זה יהיה מושלם כמראה אביב או קיץ חדש. הוא יתאים גם לשיער ארוך וגם קצר.

שיער בלייאז 'הפוך מקרמל ובלונדיני

מָקוֹר: @meghanflew

15. Balayage הפוך מנחושת

הרעיון הבא של balayage שלנו מושלם לראשים האדומים. המראה הזה מתחיל כג’ינג’ר בהיר ואז משתלב בטון נחושת. גוונים אדומים נמצאים במגמה ולכן עם מראה balayage הפוך כך יהיה לך על תסרוקת מסוגננת. אתה יכול גם להשתמש באדומים כהים יותר.

שיער נחושת הפוך Balayage

מָקוֹר: @haley_colorist

16. שוקו מלט ואש באלאייג ‘

להלן רעיון צבע נוסף לברונטיות. לתסרוקת זו יש תערובת ייחודית של בלונדינית, חום כהה וחום בהיר. אתה לא רק צריך לדבוק בכמה צבעים אתה יכול לבחור מבחר שיוצר balayage מהמם. ניתן לבחור כמה גוונים לכל צבע שיער.

אפר בלונדיני עד שיער בלייאז 'חום שוקולד

מָקוֹר: @bighair_bigdreams

17. בלייאג ‘בלונד אפר בהיר

בלונדיניות כהות מאוד מסוגננות. תסרוקת זו הבאה משתמשת בלונדינית אפר בהירה המתמזגת לחום כהה. גוונים בלונדיניים כאלה יכולים להתמזג גם בצבעים אחרים כמו כחול, סגול ואפילו אדום. זהו צבע בסיס טוב לעבודה. אתה יכול אפילו לקבל שילוב של בלונדיני, חום ושחור.

אפר בלונדיני עד שיער בלייאז 'חום שוקולד

מָקוֹר: @beautybycandicelynn

18. בלייאג ‘קרמל בלונדיני

קרמל ובלונדינית מחמיאים זה לזה להפליא. זה balayage הפוך כולל בלונדינית בהירה מאוד המשתלב לתוך גוון קרמל. אתה יכול אפילו למזג את הצבעים האלה לחום כהה. גווני הקרמל מושלמים לאביב ולקיץ הקרוב.

שיער בלייאז 'בלונדיני עד רך

מָקוֹר: @marandarosshairstylist

19. Balayage הפוך שוקולד עשיר מתובל

הרעיון הבא שלנו של balayage הפוך הוא עדין מאוד אך סופר מסוגנן. שערה מתחיל בצבע חום כהה ואז מתמזג בהדרגה לשחור. גוונים שחורים וחומים נהדרים לנשים שרוצות לנסות balayage מבלי להתגבר יותר מדי.

שיער Balayage חום בהיר עד חום כהה

מָקוֹר: @stylebymebella

20. בלונדינית לברונט באלאייג ‘

אם הבלאיאז ‘מעורבב היטב הוא כמעט יכול להיראות טבעי. הרעיון הבא כולל בלונדינית בהירה שהולכת בהדרגה לחום. השיער החום נראה נשיקה וטבעית. Balayage הפוך כזה יתאים לכל אדם עם כל אורך שיער. מראה זה יעבוד גם עם בלונדינית בהירה יותר.

שיער בלונדיני עד ברונטי

מָקוֹר: @stylinnookhairstudio

21. ברונט הפוך באלאייג ‘

להלן balayage למראה טבעי יותר לברונטיות. שיערה חום בהיר בחלקו העליון ואז מתמזג בהדרגה לחום כהה. אם תבחר צבעים קרובים לגוון, התוצאה המוגמרת תיראה מסוגננת וכמעט טבעית. זה עובד עבור ראשים אדומים.

שיער ברוט הפוך לברונט

מָקוֹר: @j.beauteartistry

22. בלייאג ‘בלונדינית יפה

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת שיש לה כמה שינויי צבע. החלק העליון של השיער הוא בלונדינית כהה המתמזגת בלונדינית בהירה יותר ואז חומה. אנחנו אוהבים את מבחר הצבעים היפה הזה. Balayage הפוך כזה יתאים לכל אחד וזה יהיה מושלם לאביב.

בליינה הפוכה בלונדינית יפהפייה

מָקוֹר: @chayanewman

23. Balayage הפוך מסוגנן

אחרון ברשימה שלנו הוא balayage הפוך מסוגנן זה. שערה מתחיל בלונדיני ואז עובר לגווני דבש וקרמל ואז לבסוף לחום. שיער זה לוכד את הטרנד בצורה מושלמת והוא גם יישמר בקלות. אתה יכול לצבוע אותו מחדש או פשוט לתת לצבע לצמוח. שיער כזה יתאים לכל מי שרוצה לנסות את הטרנד החדש.

Balayage הפוך מסוגנן

מָקוֹר: @romantictresses

אנו מקווים שמצאתם השראה ממראה balayage ההפוך היפהפה הזה!