41 רעיונות חמוד לחג ההודיה לשנת 2019

21. עיצוב מסמר עץ סתיו

הבא ברשימה שלנו הוא עיצוב עץ סתווי זה. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה מכיוון שהוא השתמש בהשראה מהעונה בה חג ההודיה נופל. אמנות ציפורניים כזו תדרוש קצת תרגול אבל זה יהיה שווה את זה. הנצנצים מוסיפים נופך של גלאם לתוצאה המוגמרת.

עיצוב ציפורניים של עץ סתיו

מָקוֹר: @nailistayco

מוצרים בשימוש: רבלון ‘עצמות חשופות’ (בסיס), OPI ‘A-Taupe מחט החלל’ (סניפים), OPI ‘אה, הו, תוריד את החלון’ (דשא), OPI ‘כתום אתה פנטסטי’ (נצנצים).

22. ציפורני הודיה נוצצות

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוצץ לציפורן לחג ההודיה. לכל מסמר עיצוב שונה שמשתמש בצבעי נחושת, חום וחום. חלק מהציפורניים נוצצות וחלקן מעוטרות באבני חן. הצבעים כל כך אופנתיים והניצוץ מושלם לחגיגות. ציפורניים כאלה נהדרות לחג ההודיה והן יתאימו גם לאירועים מיוחדים.

ציפורני הודיה נוצצות נוצצות

מָקוֹר: @אמנות_מה

23. רעיון ציפורניים חמוד של טורקיה

אם אתם מחפשים עיצוב ציפורניים חמוד, אז זה מושלם בשבילכם. כאן יש לנו אמנות ציפורן הודו. מסמר אחד כולל את פני ההודו, לשני הציפורניים משני הצדדים כנפיים והציפורן האחרונה אדומה ונוצצת. אנו מניחים שגם האגודל אדום. זה רעיון מהנה וחגיגי. אתה יכול למצוא הדרכות לאמנות ציפורניים בהודו באינטרנט.

רעיון חמוד של ציפורן טורקיה

מָקוֹר: @clairelofthouse

24. ציפורניים חומות עם ציפורני מבטא נצנצים

גוונים חומים מושלמים ללבישה על הציפורניים שלך במהלך הסתיו, החורף וחג ההודיה. הסיבה לכך היא שהגוונים החמים והארציים מתאימים לתקופה זו של השנה להפליא. עיצוב הציפורניים הבא מראה כיצד ללבוש חום בסגנון. רוב הציפורניים בגוון חום קפה והציפורניים האחרות עירומות עם אומבר נצנץ חום. כפי שאתה יכול לראות, זה רעיון אופנתי ומסוגנן. אנחנו אוהבים את הנצנצים כי זה ממש מגביר את הצבע.

ציפורניים חומות עם ציפורני מבטא נצנצים

מָקוֹר: @elinasnailart

25. עיצוב ציפורני חג ההודיה שיק עם עלי כסף

רעיון הציפורן הבא כל כך אופנתי ויפה. למראה זה, הציפורניים הן בגוון חום כהה בתוספת ניצוץ והעיצוב מסתיים באמנות עלה מתכתית. זה מראה יפה מאוד ועונתי. אתה יכול לצפות במוצרים המשמשים ליצירת מני זה בעמוד למטה. ציפורניים כמו זה יראו מדהים על כל אורך וצורה של ציפורניים.

עיצוב ציפורני חג ההודיה שיק עם עלי כסף

מָקוֹר: @nailsuponatime

26. ציפורניים בורדו בצבע מאט ומבריק

בורדו הוא עוד צבע חובה לסתיו ובשלב הבא יש לנו אופנה אופנתית ללבוש את הצבע. ישנם גוונים שונים שתוכל לנסות אך אנו ממליצים על גוונים כהים כמו אלה המשמשים כאן. המאני הזה כולל ציפורני ארונות ארוכות בגוון בורדו כהה ועשיר. חלק מהציפורניים גם הן מט וחלקן מבריקות היוצרות עיצוב ייחודי ומסוגנן כל כך. ניתן לשחזר את הלוק עם לק בורדו מאט או עם לק בורדו מבריק ומעיל עליון מאט.

ציפורניים בורדו בצבע מאט ומבריק

מָקוֹר: @nagelsweden

27. אמנות ציפורניים מסוג חמניות מסוגננות

אחד הפרחים האהובים על חג ההודיה הם חמניות. אז למה לא להוסיף אותם לציפורניים שלך? אתה יכול ליצור משהו כזה! למראה זה, כמה מסמרים הם בגוון צהוב תוסס וחלקם עירומים עם חמניות תלת מימד מהממות. כל מסמר מעוטר גם באבני חן. זהו מראה יפה המושלם לעונה. צור מחדש מני דומה לזה או שאתה יכול להשתמש במדבקות ציפורניים של חמניות.

אמנות ציפורניים מסוג חמניות מסוגננות

מָקוֹר: @isabelsnails

28. ציפורני דלעת כתומות וחמודות

זה לא יהיה חג ההודיה בלי דלעות ובשלב הבא יש לנו עיצוב מדהים של ציפורן דלעת. שני ציפורניים הן גוון כתום עז, שני הציפורניים הבאות כתומות נוצצות והציפורן האחרונה עירומה עם דלעת חמודה. זהו עיצוב מהנה וחגיגי שניתן ללבוש לאורך כל הסתיו. תוכל לצפות באילו מוצרים שימשו ליצירת מראה זה בדף למטה. הדלעת נצבעה ביד ותוכלו לצפות בהדרכות לאומנות ציפורן בדלעת באינטרנט.

ציפורני דלעת כתומות וחמודות

מָקוֹר: @thebeautystudiocolchester

29. ציפורני הודיה כהות נוצצות

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! שלוש ציפורניים פשוט צבועות בגוון סגול כהה ושני הציפורניים האחרות סגולות עם נצנצים ועלים. זהו עיצוב מהמם המשתמש בסגול כהה שהוא חובה והעלים מתאימים גם לעונה בצורה מושלמת. עיצוב מסמר כזה נוצץ וזה יהיה נהדר למסיבה.

ציפורני חג ההודיה סגולות נוצצות

מָקוֹר: @אמנות_מה

30. נצנצים ועלי סתיו

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לציפורן שמשתמש בעלים בהשראת סתיו. למראה זה, כל מסמר שונה והעיצובים כוללים נצנצים, פסי זהב ועלים בצבע סתווי מדי. זהו מראה יפה וזוהר והוא מושלם לאירוע. מני כמו זה באמת יעלה את תלבושת ההודיה שלך!

נצנצים ועלי סתיו ציפורני ארונות

מָקוֹר: @luxnails4ever