21 עיצובים אלגנטיים של ציפורני הבוהן לאביב ולקיץ

האביב הגיע, והקיץ לא רחוק. עכשיו מזג האוויר משנה גם את אופנתכם. בקרוב יגיע הזמן למכנסיים קצרים, שמלות וכפכפים. כשאתה נועל נעלי אצבע פתוחה בקיץ, אתה צריך ציפורניים יפות. אפשרויות העיצוב של בהונותיך הן אינסופיות. אז, בכדי לתת לכם כמה רעיונות מצאנו 21 עיצובים אלגנטיים של ציפורניים. יש לנו אמנות ציפורניים פרחוניות, ציפורניים עם אבני חן ועוד. כל אלה יביאו סגנון ואלגנטיות למראה האביב/קיץ שלך.

1. עיצוב אלגנטי של ציפורני הבוהן עם אבני חן

הבחירה הראשונה שלנו היא ציפורניים ורודות בהירות אלה עם מסמר מבטא נוצץ. גוונים ורודים רכים כמו זה שמשמשים מושלמים לאביב ולקיץ. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת לק ורוד או בצבע אחר כמו לבן, סגול בהיר או כתום. עבור מסמר המבטא אתה יכול למקם את אבני החן שלך בכל עיצוב שאתה אוהב אבל קו נראה מסוגנן מאוד.

עיצוב אלגנטי של ציפורני הבוהן עם אבני חן

מָקוֹר: @mashapatrakova05

2. עיצוב ציפורן הבוהן מזכוכית מנופצת

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר אופנתי הנקרא מראה מרוסקת או זכוכית מנופצת. אתה יכול ליצור את המראה המסוגנן הזה עם נייר זכוכית שבור שאתה יכול לקנות באינטרנט. יש כל כך הרבה צבעים שאפשר להתנסות בהם. למראה אופנתי, נסה את רדיד המראה הצלול עם לק בהיר. יש גם הדרכות מקוונות שיעזרו לך.

עיצוב ציפורניים בבוהן זכוכית מנופצת

מָקוֹר: @panibratova

3. פדיקור אלגנטי, צרפתי עם נוצץ

פדיקור צרפתי הוא עיצוב קלאסי לציפורני הבוהן שלך. זה אופנתי ומתאים לכולם. אתה יכול להגביר את המראה לאביב ולקיץ על ידי הוספת אבני חן. אתה יכול להוסיף כמה אבני חן שאתה אוהב בכל עיצוב. ציפורניים פשוטות ונוצצות כמו אלה יהיו נהדרות לאירוע מיוחד, אולי אפילו לחתונה.

פדיקור צרפתי אלגנטי עם אבני חן

מָקוֹר: @manikurka

4. ציפורניים בהירות נוצצות ורודות

ורוד הוא חובה לאביב ולקיץ אז למה שלא תלבשי ורוד על הציפורניים? כל ורוד נראה נהדר אבל בחר בטון רך יותר למראה אלגנטי. אתה יכול אפילו לבחור בוורוד מנצנץ כמו זה שמופיע על הציפורניים האלה. ורוד נוצץ כזה יתאים לכולם ותוכלו לקבל צבע תואם גם על הציפורניים.

עיצוב מסמר פשוט בוהק בוהק

מָקוֹר: @elena_romanova_nails_kzn

5. עיצוב מני-פדי תואם

אם כבר מדברים על התאמת האצבעות והרגליים, הנה רעיון מני-פדי תואם להפליא. הציפורניים בצבע בהיר עם אבני חן. מני-פדי כזה יהיה מדהים לקיץ או לחתונה או לאירוע מיוחד. אתה יכול גם לקחת השראה מזה וליצור עיצוב משלך.

מניקור ופדיקור לבן אלגנטי

מָקוֹר: @manikurka

6. עיצוב מסמר פרחוני בוהן יפהפה

דפוסי פרחים והדפסים חוזרים תמיד לאור הזרקורים של הסגנון במהלך האביב והקיץ. אתה יכול ליצור עיצובים פרחוניים יפים על הציפורניים שלך. בהונות אלה כוללות מסמר פרחוני עם אבני חן, מסמר נוצץ והשאר כחול כהה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בכל לוח צבעים.

עיצוב מסמר פרחוני יפהפה

מָקוֹר: @cottonail

7. אביב תוסס & פדיקור קיץ

צבע פופולרי נוסף לאביב ולקיץ הוא אלמוגים. רעיון הציפורן הבא שלנו מראה כיצד ללבוש אלמוגים על בהונותיך עם ניצוץ כסוף. אתה יכול ללבוש רק אלמוגים, אבל אנחנו חושבים שזה נראה סופר מסוגנן עם נצנצים כסופים. פדיקור זה ייראה חמוד עם כל נעלי הקיץ שלך.

עיצוב ציפורניים אלגנטי באביב ובקיץ

מָקוֹר: @1timelesslove

8. עיצוב ציפורניים אלגנטי ובוהן עם אבני חן

לבן הוא צבע עיקרי לאביב ולקיץ. הוא קליל, טרי ומסוגנן. דרך מצוינת ללבוש לבן היא על הציפורניים שלך. אתה יכול לנסות פדיקור לבן כמו זה. זהו מראה פשוט עם מסמר מבטא פנינה. אנחנו אוהבים את אבני החן כשהן נוצצות בשמש.

עיצוב ציפורניים בצבע לבן ואלגנטי עם אבני חן

מָקוֹר: @manikurka

9. ציפורניים בהיר ירוק עם נצנצים

צבעים מלאי חיים הופכים פופולריים מאוד בתקופה זו של השנה. ירוק נועז כזה ייראה מדהים על בהונות האביב והקיץ. כדי להאיר את זה אתה יכול אפילו להוסיף מסמר מבטא נוצץ כמו הרעיון המוצג. כל צבע הצהרה יעבוד עם נצנצים כסופים, כך שתוכל להתנסות עם לקים שונים.

עיצוב ציפורניים בוהקות בצבע ירוק תוסס עם נצנצים

מָקוֹר: @cottonail

10. פדיקור ורוד למדי עם ציפורן מבטא פרחוני

לאחר מכן, יש לנו רעיון פדיקור ורוד למדי. הציפורניים צבועות בוורוד בוהק עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא לבן עם עיצוב פרחים ורוד. אתה יכול לשחזר מראה דומה בעיצוב פרחים לבחירתך. יש בולים ושבלונות לרכישה אם אתה רוצה ליצור את המראה בעצמך בבית.

עיצוב מסמר בוהק פרחוני ורוד ולבן

מָקוֹר: @mashapatrakova05