23 רעיונות איפור לנשף מהממים לשיפור היופי שלך

עדיין מחפש את האיפור המושלם לנשף? אז אנחנו כאן כדי לעזור! אנו יודעים שזה יכול להיות קשה להחליט על המראה שלך כאשר יש כל כך הרבה טרנדים, סגנונות ומוצרים לבחירה. אז, כדי לתת לכם קצת השראה מצאנו 23 רעיונות מהממים לאיפור נשף. יש לנו איפור לכולם החל ממראה קלאסי ועד עיניים אלגנטיות ועוד. עם כל אחד מהרעיונות האלה אתה תיראה כמו נסיכה לנשף בלילה המיוחד שלך!

1. אייליינר קלאסי ושפתיים אדומות

רעיון האיפור הראשון הוא מראה הוינטג ‘המהמם הזה. היופי עונד את קפיצת האייליינר הקלאסית עם שפתיים אדומות. זהו סגנון איפור מדהים שיתאים לכולם. הלוק נוצר עם מוצרים הכוללים: צבעי צללית Raine Queen of Hearts Coloured Eyeshadow, Urban Decay Eyeshadow Space Cowboy, אנסטסיה בוורלי הילס שפתונים מאט ב Strawberry ו- American Doll ועוד..

איפור קלאסי חפש נשף

מָקוֹר: @mua_ttt_tia

2. אייליינר כחול מודגש

כחול הפך לאחד הצבעים החמים ביותר ללבוש על העיניים שלך במיוחד מאז שפורסם לוח הצבעים KKW X MARIO. הרעיון הבא מראה דרך מדהימה ללבוש כחול כהה על העיניים. המראה כולל ניפוח אניה שחור יפהפה עם עפעפיים בגוון זהב וכחול בולט בתחתית. זהו מראה מהמם שייצור הצהרה לנשף.

צללית זהב וכחול חפש נשף

מָקוֹר: @shivangi.11

3. איפור עיניים גליטר סגול

הרעיון הבא שלנו הוא מראה העיניים הסגול היפה הזה. נעשה שימוש בתערובת מדהימה של סגול החל מכהה מאוד בפינות החיצוניות ועד אור בפינות הפנימיות. יש גם טאטא של נצנצים באמצע העפעף. אתה יכול לשחזר מראה דומה או להשתמש בגוונים בהירים יותר. כך או כך, סגול יהיה בחירה מצוינת לנשף.

סגול נצנצים מבט עיניים מעושן

מָקוֹר: @undertheradar_makeup

4. איפור הנשף הנסיך ורוד

אם אתם מחפשים איפור מתאים לנסיכה, המראה הבא הזה יכול להיות מושלם. העיניים נוצצות עם קפיצה של אניה שחורה והשפתיים בגוון ורוד יפהפה. זהו מראה מהמם ואלגנטי שיתאים לכל אחד. הניצוץ על העיניים נוצר עם Make Up Store Glitter in Blue Moon ותוכל להשתמש בו על עור, פנים ושיער..

איפור אלגנטי ורוד לנשף

מָקוֹר: @makeupthang

5. רעיון לאיפור עיניים מברונזה

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור יפה מברונזה. אנו אוהבים את הצבעים המשמשים במראה עיניים זה מכיוון שהם סופר מסוגננים וזוהרים. כדי לקבל את המראה תזדקק לפלטת צלליות SOSU Hot Fire Eyeshadow של סוזן ג’קסון או לוח עם גוונים דומים.

רעיון לאיפור עיניים מברונזה

מָקוֹר: @dianamaria_mua

6. עיניים מעושנות עם גליטר ליינר

נשף הוא אירוע מיוחד מאוד כלומר הזמן המושלם לנצנצים! רעיון האיפור הזה כולל עין מעושנת מדהימה עם אניה וניצוץ נוצץ. זה מראה מדהים שידהים את כולם בנשף. אתה יכול לשחזר מראה דומה אך רק עם קו נצנצים. הניצוץ לעיניים אלה נוצר עם נצנצים נשיקות שמפניה של ויולט ווס.

עין סמוקי עם ליינר כסף נצנצים

מָקוֹר: @rubina_muartistry

7. רעיון איפור עיניים תוסס

אם אתה מחפש משהו נועז וכיפי, אז הרעיון הזה יכול להיות בשבילך. העיניים בעלות שילוב צבעים יפהפה כולל: סגול, כחול וכסף. אנחנו מאוד אוהבים את הזוהר בזוויות העין. משהו כזה מושלם לנסיכות הנשף שרוצות להתבלט!

רעיון איפור עיניים תוסס

מָקוֹר: @maheen_sh

8. שפתיים ניטרליות ועיניים נוצצות

שילוב שבאמת עובד הוא עיניים נועזות עם שפתיים ניטרליות. אל תסתמך רק על המילה שלנו, תסתכל על האיפור שמוצג להלן. כפי שאתה יכול לראות איפור העיניים הנוצץ הסופר מסוגנן נראה מהמם עם השפתיים במראה הטבעי. רעיון זה עובד עם כל איפור עיניים בכל צבע.

שפתיים נייטרליות ועיניים ירוקות נוצצות

מָקוֹר: @melissasassinemakeup

9. שיק אייליינר שחור

לפעמים פחות זה יותר. כל מה שאתה צריך הוא אייליינר שחור ליצירת מראה מהמם. עיניים אלה נראות מדהימות רק בהינף עבה של אייליינר וצללית למראה טבעי. איפור כזה הוא אלגנטי ואלגנטי. אתה יכול ללבוש עם שפתיים ורודות, שפתיים אדומות או שפתיים טבעיות.

לוק איפור אייליינר שחור

מָקוֹר: @makeupemalii

10. עיני כסף נוצצות

מוקדם יותר בפוסט הזכרנו שהנשף הוא האירוע המושלם לנצנצים. אם אתם אכן אוהבים שהנצנצים נראים כמונו אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילכם. העיניים היו מכוסות בנצנצים כסופים נוצצים ויש להן גם אייליינר שחור וריסים שחורים עבים. זהו רעיון מהמם ותוכלו לשחזר מראה דומה או אפילו לנסות נצנצים מזהב.

איפור עיניים נוצץ כסף נוצץ

מָקוֹר: @salma_khanbeauty