41 איפור סתיו מהמם נראה להעתיק בהקדם האפשרי

21. נצנצים ירוקים

הבא ברשימה שלנו הוא הרעיון לאיפור נצנצים ירוק. נצנצים ירוקים הם מראה נהדר לנשים שאוהבות להיות נועזות וייחודיות. הוא שונה מהנצנצים הקלאסיים של זהב וכסף. אנחנו אוהבים את המראה הזה וחושבים שזו תהיה בחירה מהממת לסתיו. זה יתאים לכל צבע עיניים וגוון עור.

נצנצים ירוקים למראה איפור סתיו

מָקוֹר: @shivangi.11

22. הצהרת אייליינר עם נצנצים

לאחר מכן, יש לנו רעיון מאוד להצהרה להראות לך. למראה זה, העפעף כולל תערובת כהה של צללית והמראה סיים עם אניה שחורה מודגשת ויש גם קצת נצנצים על קו הריסים התחתון. זה מראה מדהים וזה יהיה מושלם למסיבה או לאירוע מיוחד. תוכל לבדוק באילו מוצרי איפור השתמשו בדף למטה. זה ייראה מהמם גם עם נצנצים כסופים.

הצהרת אייליינר עם נצנצים

מָקוֹר: @rija_imran

23. איפור כחול ותוסס

הוסיפו גוון של צבע למראה הסתיו שלכם עם איפור עיניים כחולות כמו זה! כפי שאתה יכול לראות, איפור העיניים כולל תערובת יפה של גוונים חמים כמו חום עם כחול קריר ומלא חיים. המראה מסתיים בצבע שפתיים עירום וריסים ארוכים. זהו רעיון איפור מדהים והכחול באמת יאיר את תלבושות הסתיו והחורף שלך. יש רשימה מלאה של המוצרים המשמשים בדף המאפרת, אך לוח המורפים של Morphe x x Jaclyn Hill שימש לעיניה.

איפור כחול ותוסס

מָקוֹר: @dianamaria_mua

24. איפור עיניים אופנתי עם צבע שפתיים עשיר וכהה

רעיון האיפור הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו איפור עיניים אופנתי עם תערובת צלליות מדהימה ועיטור אייליינר. המראה מסתיים בצבע שפתיים עשיר וכהה. אנחנו אוהבים את השפתיים הסגולות כי הן מסוגננות, נועזות והצבע מושלם לסתיו! כדי לשחזר את השפתיים, תזדקק ל- Huda Beauty Liquid Matte “Material Girl” ותוכל לבדוק את המוצרים המשמשים את העיניים בדף למטה.

איפור עיניים אופנתי עם צבע שפתיים עשיר וכהה

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

25. איפור עיניים זהב יפהפה

אם יש לכם אירוע מיוחד, האיפור הזה יכול להיות מושלם בשבילכם. איפור עיניים זה כולל שילוב יפהפה של גוונים חמים וזהב מהמם. המראה שלם עם אייליינר אופנתי וריסים ארוכים. זהו רעיון איפור אלגנטי מאוד שיהיה מושלם לערב זוהר בחוץ. אנו חושבים שזה יהיה מראה מדהים גם לעונת החגים.

איפור עיניים זהב יפהפה

מָקוֹר: @עצמך

26. רעיון איפור סתיו גלאם

רעיון האיפור הבא הוא מהמם ומאוד זוהר. למראה זה, איפור העיניים מתחיל בגוון בהיר ויפה המתמזג לאחר מכן לגוון כהה. יש לה גם ריסים ארוכים ולובשת צבע שפתיים חם. זהו מראה אלגנטי ומאוד מסוגנן שידהים. זהו עוד רעיון לאיפור סתיו שיהיה מושלם לאירוע מיוחד, מסיבה או בילוי בערב.

רעיון איפור סתיו גלאם

מָקוֹר: @aa.gx

27. איפור עיניים נועז עם פליק חתולי

אם אתה אוהב שהאיפור שלך יהיה נועז ודרמטי, אז הרעיון הזה הוא בשבילך! כאן יש לנו איפור עיניים מהמם הכולל תערובת צלליות נייטרלית והצהרה שעושה אניה שחורה עם קפיצת חתולים. זהו רעיון איפור מדהים שיגרום לך להתבלט מההמון. לבשי עם צבע שפתיים עירום או אולי נסה גוון סגול למראה סתיו ערפדי.

איפור עיניים נועז עם פליק חתולי

מָקוֹר: @jasmijniris

28. איפור כסף וכחול

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור כחול נוסף. הפעם בעיניים יש תערובת צלליות של כסף ושחור על העפעף עם הבזק של כחול עז על קו המים. זהו רעיון איפור מדהים והוא נהדר למי שרוצה לנסות ללבוש כחול בלי שזה יהיה מודגש מדי. אתה יכול לשחזר את המראה הכחול בעזרת עיפרון העין קובלט מבית Makeup Geek Cosmetics.

איפור עיניים כסוף וכחול

מָקוֹר: @עצמך

29. תערובת צלליות חמה של סתיו

אוהבים את צבעי הסתיו החמים? אם כן, עליך לבדוק את מראה האיפור הזה. עיניים אלה בהירות מאוד על הפינות הפנימיות ואז הצבע משתלב בגוונים חומים וסתומים שונים כלפי הזוויות החיצוניות של העיניים. המראה מסתיים באייליינר אופנתי וריסים נועזים. זהו מראה מהמם וקל ללבוש שיתאים לכולם.

תערובת צלליות חמה של סתיו

מָקוֹר: @dianamaria_mua

30. אייליינר כחול כהה לסתיו

רעיון האיפור הבא הוא אחד האהובים עלינו! לעיניים תערובת צללית מדהימה של צבעים חמים עם גוון אדום ויש גם קפיצה דרמטית של אייליינר כחול כהה. יש גם טאטא עדין של נצנצים על קו הריסים התחתון. אנו אוהבים את לוח הצבעים מכיוון שהוא מסוגנן והוא מושלם לסתיו.

אייליינר כחול כהה לסתיו

מָקוֹר: @rija_imran