63 רעיונות איפור חמודים לקראת ליל כל הקדושים 2020

31. מראה חתול ליל כל הקדושים

הרעיון הבא כולל יותר איפור חתולים. בעיניה יש עין אייליינר חתולי עם אף, שפם ופה של חתול. זהו מראה חמוד ויפה של ליל כל הקדושים שיתאים לכולם. מכיוון שהאיפור שחור, תוכל לשחזר אותו בקלות בעזרת האיפור שכבר יש לך, כך שזו תהיה תחפושת נהדרת של הרגע האחרון.

חתול ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @klgalban

32. רעיון איפור חמוד למיים

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור ייחודי להראות לך. מאפרת זו יצרה מראה פנטומי חמוד במיוחד. יש לה צורת לב בפניה שנראית כמו מסכה ויש לה גם איפור עיניים ושפתיים מאוד אופנתי. התחפושת כוללת כומתה וחולצת פסים. זהו מראה יפה ומשונה שיגרום לכם להתבלט בכל אירוע ליל כל הקדושים. אתה יכול לצפות במדריך ולבדוק באיזה איפור נעשה שימוש בדף למטה.

רעיון איפור ומלבוש חמוד של פנטומימה

מָקוֹר: @manal

33. איפור קסם חד קרן

אם אתם אוהבים חד קרן קסומים, אז רעיון האיפור הבא הזה הוא בשבילכם! למראה זה ציירה האמנית את פניה וגופה ורוד. היא יצרה איפור עיניים מהמם עם אף נוצץ ושפתיים. המראה שלם עם אבני חן, פרחים וקרן חד קרן. אנחנו אוהבים את רעיון האיפור התוסס והזוהר הזה. הוא מושלם למי שרוצה להיראות חמוד במקום מצמרר ליל כל הקדושים הזה.

איפור קסם חד קרן

מָקוֹר: @jadedeacon

34. איפור צבי יפה עם כתר פרחוני

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לאיפור צבאים. האחת יפה מאוד וכוללת איפור עיניים מהמם וגם גופה צבוע בפרחים. המראה מסתיים בכתר פרחים מדהים. אם אתה רוצה להתחפש לקראת ליל כל הקדושים אבל רוצה גם להיראות חמוד, אז הרעיון הזה הוא בשבילך.

איפור צבי יפה עם כתר פרחוני

מָקוֹר: @sandyhirales

35. איפור וונדר וומן מגניב בסגנון קומיקס

אוהבים ספרי קומיקס וגיבורים? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו איפור וונדר וומן במראה פופ ארט. זה רעיון כל כך מגניב ויש כל כך הרבה הדרכות לאיפור בסגנון קומיקס באינטרנט. אתה יכול לראות את מוצרי האיפור שהאמן השתמש בהם בעמוד למטה. כל מה שתצטרך עכשיו הוא התחפושת המדהימה שתלווה אליה!

איפור מגניב בסגנון קומיקס וונדר וומן

מָקוֹר: @rahmanbeauty

36. רעיון איפור גלידה ייחודי

רעיון האיפור הבא כל כך ייחודי ומהנה! המאפרת הזו הפכה את עצמה לגלידה! יש לה פנים מטפטפות ורודות עם חרוט גלידה על הראש. אתה יכול לשחזר את זה או לג’אז את זה בעזרת ספרינקלס. אולי גם לשנות את הצבע כדי להראות את הטעם האהוב עליך. היינו בוחרים ירוק למנטה! תוכל לראות את כל המוצרים המשמשים ליצירת הלוק בדף למטה.

רעיון ייחודי לאיפור גלידה

מָקוֹר: @natashajanewood

37. איפור איש שלג מצמרר

בסדר, אז לפני שאתה אומר את זה, אנחנו יודעים שאנשי שלג הם לא תחפושת ליל כל הקדושים הטיפוסית שלך אבל אנחנו חושבים שזה יהיה רעיון מוזר ומגניב! כאן יש לנו איפור איש שלג קפוא שאכן נראה קצת מצמרר. יש גם סרטים על אנשי שלג רוצחים! אז לרעיון הזה יש כל כך הרבה פוטנציאל. שחזור זה או צא והוסף קצת דם. כך או כך, זהו רעיון יוצא דופן שיגרום לך להתבלט.

איפור איש שלג מצמרר

מָקוֹר: @starting_tomakeup

38. איפור קסום בתולה לקראת ליל כל הקדושים

רעיון האיפור הבא הוא ייחודי ויפה מאוד. אז, במקור האיפור הזה התבסס על סימן גלגל המזלות של בתולה, אבל אנחנו חושבים שזה יהיה איפור מדהים גם למכשפה. יש לה את הירח על המצח, איפור אתרי וסרט פרחוני. בין אם אתה רוצה להיראות כמו מכשפה ובין אם אתה רוצה להשוויץ בסימן הכוכבים שלך, הרעיון הזה הוא בשבילך. תוכל לבדוק אילו מוצרים שימשו ליצירת מראה זה בדף למטה. ישנם גם עיצובים אחרים לסימני כוכבים שונים.

איפור קסום בתולה לקראת ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @ritaermin

39. איפור חתול חמוד

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון חמוד לאיפור חתולים. למראה זה המאפרת יצרה איפור עיניים יפהפה עם קפיצת חתולים, אף חתול, פה וזיפים. האיפור מסתיים גם באוזני חתול. זהו מראה זוהר וקל ללבוש. תלבשי את האיפור עם תלבושת שחורה למדי ותחפושת חתול ליל כל הקדושים שלך תהיה שלמה.

רעיון איפור חתול חמוד לקראת ליל כל הקדושים

מָקוֹר: @tijerarayemua

40. דחליל די

דחלילים הם עוד תחפושת קלאסית של ליל כל הקדושים והדחליל הבא צץ לחגיגות! המאפרת יצרה איפור עיניים מדהים להשלים כתם לב, אף טלאי ופה תפור. זהו מראה סופר חמוד ויהיה די פשוט לשחזר אותו. זהו רעיון איפור נוסף שיהיה נהדר לכל אירוע של הרגע האחרון. רשימה מלאה של המוצרים המשמשים ליצירת האיפור זמינה בדף למטה.

איפור דחליל די יפה

מָקוֹר: @ohh_maly