91 חתכי הפיקסי הקצרים והארוכים הטובים ביותר שאנו אוהבים לשנת 2021

41. קצר & סגנון סליק

אם כבר יש לך גזרת פיקסי ואתה צריך השראה כיצד לעצב אותו, תסתכל על זה. או אולי אתה מחפש תסרוקת פיקסי קצרה וקלה שתוכל לשמור עליה בקלות ובמהירות כל יום. אל תסתכל רחוק יותר מהסגנון הקצר והחלק. הוא ידגיש את מבנה הפנים והעצם שלך וייראה מדהים לכל אירוע.

גזרת פיקסי קצרה Slicked לנשים שחורות

מָקוֹר: מסע @בריא_שיער

42. נפח & פיקסי בשכבות

מי לא אוהב שיער קופצני ונפח. כל מי שאומר שהוא לא חבר’ה. כשיש לנו שיער בריא ומרומם, אנחנו מרגישים נהדר ואנחנו אוהבים להעביר את האצבעות בשיער שלנו. זהו הסגנון האידיאלי לכך.

תספורת פיקסי קופצנית

מָקוֹר: @hairbyelena

43. Pixie Cut + פוני קצר

זוהי תסרוקת פיקסי קלאסית ונצחית שתדהים את כולם. זה יראה את פניך הנהדרות ואנו יכולים להבטיח שרבים מחבריך ילכו בעקבותייך, אז היה הראשון לזרוח.

חתך פיקסי קצר עם פוני קצר

מָקוֹר: @micahgianneli

44. חתך פיקסי קצר עם פוני צד

זהו עוד חתך פיקסי קצר יותר עם תחזוקה נמוכה. זה פשוט אך יעיל וכל כך סקסי. למי צריך הרבה שיער שמסתיר את הפנים שלנו, כשאתה יכול להשוויץ כך! הזמינו עכשיו תור למספרות שלכם!

חתך בלונדיני פיקסי קצר עם פוני צד

מָקוֹר: @lani.true

45. חיתוך קלאסי, ארוך יותר

קלאסי, מתוחכם, אלגנטי ושיקי. תסרוקת זו היא כל הדברים האלה עטופים באחד. ייתכן שלא תצטרך להשתמש במוצר שיער על בסיס יומי עם גזרה זו, רק כאשר אתה רוצה לעצב אותו אחרת. זה ייראה מדהים כשתתעורר ומדהים כשאתה הולך לישון. גזרה זו נהדרת לכל סוגי השיער, משיער דק ועד עבה יותר. הוא גם נראה נהדר לכל צבע שיער, בהיר, ברונטי, כהה או תוסס.

גזרה ארוכה יותר של Pixie לנשים שחורות

מָקוֹר: @voiceofhair

46. ​​גזרה בלונדינית Pixie עם פוני סגול

מערבבים אותו מעט על ידי הוספת צבע בהיר. תסרוקת פיקסי רחוקה מתסרוקות משעממות! אתה לא צריך לצבוע את כל הראש אלא מהפוני הארוך שלך בלבד. זהו סקסי, מודגש והסגול משתלב היטב עם הגוון הבלונדיני. כשאתה צובע את שיערך בלונדינית בהירה זו, הסגול יהיה גוון נהדר ותוסס והוא ייראה מהמם. אתה תמיד יכול לבחור צבע אחר אבל אנחנו חושבים שהסגול נראה טוב.

גזרת בלונדינית פיקסי עם פוני סגול

מָקוֹר: @jejojejo87

47. קיצור דרך + פוני צנוע

תספורות קטנות הן מועדפות על אנשים רבים. הם גולמיים ועצבניים. אם אתה בסגנון עלוב, הצבע יכול לשפר את הגזרה ולגרום לה להיראות יפה. וודא שיש לך מספרה מהימנה וגדולה לחתוך את המנעולים הסוערים שלך. ככל שהגזרה טובה יותר, כך היא תיראה טוב יותר כאשר תגדל.

גזרה של פיקסי עם פוני צ'ופי

מָקוֹר: @jessica__boom

48. צדדים קצרים, סגנון עליון ארוך

גלאם, גלאם, גלאם! אנו מרגישים זאת. זוהי תסרוקת אופנה אופנתית סופר. קוראים לכל קובעי הטרנדים והמעצבים, זו תסרוקת מדהימה שאסור לפספס. תראו כמה היא נראית סקסית, עצבנית וייחודית. זה תסרוקת מגמתית מרובה באחד … יש לך את גזרת הפיקסי, הצדדים המגולחים, הדוגמה בחלקים המגולחים, הצבע והתלתלים! מה עוד אתה יכול לרצות?

צדדים קצרים ארוכים למעלה פיקסי גזור

מָקוֹר: @ח’ימנדי

49. פוני סופר לונג

תעל את שיער הפיקסי הארוך שלך עם סגנון זה. אל תפחד לעבור משיער ארוך לשיער קצר. הם אומרים, שיער קצר, לא אכפת לנו ואנחנו מבינים את זה לגמרי, במיוחד אם עברת את החוויה הזו. מעבר משיער ארוך לסגנון פיקסי קצר הוא כמו עולם חדש לגמרי עבורך. זוהי התחלה של מסע השיער הקצר שלך בחיים ואם נראה שאתה לא אוהב את זה, הוא יגדל בקרוב, אז תהנה ממנו כל עוד הוא נמשך!

זהו הפתרון המושלם עבורך אם ברצונך להשאיר את שיערך הארוך סביב פנייך. גזור חתך פיקסי קצר מאחור אך שמור על פוני ארוך יותר. אתה תמיד יכול לקשור את הפוני שלך בחזרה או לעצב אותו אחרת. יש לך את האבטחה שיש לך מגוון סגנונות שונים מהם תוכל לבחור. אל תחשוב שחתכים של פיקסי, צריכים להיות קצרים בכל מקום. תסרוקת זו למעלה רק מראה כיצד כמה שוליים ארוכים יותר יכולים להראות ועדיין יש בה את סגנון הפיקסיה.

פוני ארוך Pixie Cut

מָקוֹר: @שום דבר

50. גזרה קצרה בשכבות + פוני

זהו סגנון פופולרי עם מפורסמים רבים. מי אמר שצריך שיער ארוך כדי להרגיש נשית וסקסית ?! הם משוגעים. הן צריכות לחיות בעולם האמיתי בו בנות רבות בוחרות בסגנון פיקסי קצר כדי להשוויץ במנעולים המהממים מבפנים ומבחוץ. זוהי תסרוקת מהנה, מלוטשת וסקסית ותיראה מדהים לכל אירוע.

גזרת פיקסי קצרה בשכבות עם פוני

מָקוֹר: @yntza