41 ציפורניים שחורות מט מטורפות כדי לעורר אותך

21. ציפורניים שחורות מאט פשוטות

הבא ברשימה שלנו מניקור שחור זה עם עיצוב מסוגנן. חלק מהציפורניים מאט עם שני ציפורניים מבטא. לציפורני המבטא יש מראה חלב עם עיצוב מט ואבני חן בחלקו העליון. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי אבני החן, אבל הם בהחלט יוסיפו ניצוץ עדין.

ציפורניים שחורות מאט פשוטות

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

22. ציפורניים מאט עם ציפורן פרפר

לאחר מכן, יש לנו רעיון פרפר יפה לחלוק איתכם. שלוש מהציפורניים שחורות מט ולשתי האחרות עיצובים שונים. אחד מציפורני המבטא נוצץ והשני בעל אמנות פרפרים מהממת. זהו עיצוב ציפורניים ייחודי ומדהים. אתה יכול לקנות מדבקות פרפרים ושבלונות באינטרנט, כך שתוכל ליצור מראה דומה בעצמך בבית.

ציפורניים מאט עם ציפורן פרפר

מָקוֹר: @nataly_gorskaya

23. ציפורניים ארוכות שחורות אדג’יות

הרעיון הבא שלנו הוא אופנתי וקל ללבוש. כל הציפורניים שחורות מט ואחת הציפורניים מכוסה באבני חן מזהב. מניקור כזה יתאים לכולם וניתן ללבוש אותו לכל אירוע. אתה יכול ליצור מחדש את העיצוב הזה על כל צורת מסמר. אתה יכול להשתמש בכל לק שחור ליצירת הלוק, ותצטרך גם מעיל עליון מט, אבני חן מסמרי זהב ודבק לציפורניים. פשוט צבע את הציפורניים, הוסף את המעיל העליון והדבק על אבני החן בעזרת דבק.

ציפורניים ארוכות שחורות עצבניות

מָקוֹר: @sheadbeauty

24. ציפורניים מאט שחורות עם ציפורן מבטא עירום נוצץ

מחפשים רעיון אלגנטי לציפורניים? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. רוב הציפורניים שחורות מאט למעט אחת. מסמר המבטא עירום עם גבישים נוצצים. זהו עיצוב אופנתי והוא יוסיף זוהר למראה שלך. מניקור כזה יהיה בחירה מסוגננת לאירוע מיוחד או בילוי לילי.

ציפורניים מאט שחורות עם ציפורן מבט עירום נוצץ

מָקוֹר: @nataly_gorskaya

25. ציפורניים מט ומבריקות

עוד עיצוב ציפורניים מגניב שתוכל לנסות הוא משולב מאט ומבריק והציפורניים האלה הן דוגמה סופר מסוגננת. חלק מהציפורניים שחורות מט אך שתיים שחורות מבריקות עם פס קשת עדין. כפי שאתה יכול לראות, השילוב של מאט ומבריק הוא עצבני וטרנדי. ניתן לשחזר מראה דומה עם לק אחד שחור ומעיל עליון מט. פשוט למרוח את המעיל העליון דהוי על שתיים מהציפורניים.

ציפורניים שחורות מט ומבריקות

מָקוֹר: @salandaeva_nails

26. ציפורני גלאם מאט עם גליטר אומברה

אוהבים ציפורני גלאם ונוצצים? אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילכם! שלוש מהציפורניים שחורות מאט פשוטות, בעוד ששני הציפורניים האחרות כוללות אומברה נצנצת כסף וזהב. אנו אוהבים את האומברה הנוצצת מכיוון שהיא כה נועזת ונוצצת. גם הכסף והזהב מחמיאים לשחור בצורה מושלמת. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות למסיבה!

ציפורני מאט גלאם עם אומבר נצנצים

מָקוֹר: @kt_tk1

27. שחור ואדום מסוגנן

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם כולל שילוב צבעים אופנתי נוסף. למראה זה, חלק מהציפורניים שחורות מאט, אחת פשוט מאט, באחרות יש ציפורן אדומה מסוגננת. יש גם מסמר אחד אדום. זה מראה כל כך מגניב ועצבני וניתן ליצור אמנות ציפורניים דומה עם נייר כסף. אתה יכול לקנות נייר אדום באינטרנט ויש הדרכות להראות לך כיצד ליישם אותם על הציפורניים שלך.

מסמרי סטילטו מסוג שחור ואדום מסוגננים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

28. ציפורניים קצרות עם טיפים שחורים ועיצוב מבטא קריסטל

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים אופנתי ושיקי. כאן יש לנו מסמרים עירומים קצרים בעלי קצות שחורים. יש גם מסמר מבטא קריסטל אחד. מניקור זה הוא אחד המועדפים עלינו מכיוון שהוא טוויסט למניקור הצרפתי הקלאסי מכיוון שהטיפים שחורים במקום לבנים. זהו מראה עצבני ואלגנטי שיתאים לכולם. ניתן ליצור מניקור כזה על כל אורך וצורה של ציפורן ואפשר לשחזר אותו עם או בלי הגבישים.

ציפורניים קצרות עם עצות שחורות ועיצוב מבטא קריסטל

מָקוֹר: @nataly_gorskaya

29. ציפורני שחור מאט ונמר

מראה מסמר אופנתי שכדאי לך לשקול לנסות הוא הדפס שחור מאט ונמר. הציפורניים האלה הן דוגמה נפלאה. שלוש מהציפורניים שחורות מאט ושניים מהציפורניים עירומות עם דוגמת הדפס נמר. כפי שאתה יכול לראות, זהו שילוב נועז ויפה. יש הרבה הדרכות קלות לביצוע באינטרנט שיעזרו לך ליצור הדפס נמר בעצמך.

ציפורניים בשחור -מאט ונמר

מָקוֹר: @m.beauty.bar

30. שיש ופסים

אתה יכול בקלות לגזז את הציפורניים השחורות שלך עם ציפורניים כמו זה. הציפורניים המאטות המוצגות כאן בעלות עיצוב פס כסוף אופנתי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת סרט ציפורניים או שבלונה, ולק כסוף. זה רעיון מגניב וקל ללבוש שיתאים לכולם. אתה יכול להוסיף גם את אמנות הציפורן משיש או פשוט לקבל את השחור והכסף דהוי.

עיצוב ציפורניים של שיש ופסים

מָקוֹר: @salandaeva_nails