41 רעיונות אופנתיים לעיצוב ציפורני סתיו לשנת 2019

31. עיצוב ציפורניים בעלה זהב יפה ונוצץ

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי ומנצנץ לציפורן להראות לכם. מסמרים אלה צבועים באדום עשיר ואדום כהה. לכל מסמר יש גם עיצוב עלה זהב נוצץ. אנו אוהבים את שילוב הצבעים מכיוון שהאדום והזהב נראים מושלמים יחד. אתה יכול גם ללבוש עיצוב זה בחורף, בערך בזמן חג המולד. העלים נוצרו בעזרת סטנסיל מ- Whats Up Nails ותוכל לבדוק את הצבעים המשמשים בעמוד למטה.

עיצוב ציפורניים בעלה זהב יפה ונוצץ

מָקוֹר: @nailsuponatime

32. ציפורני גליטר סתיו חמות

אוהבים עיצובי ציפורניים נוצצים ונוצצים? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא הזה! רוב הציפורניים חומות מבריק עם נצנצים ויש מסמר מבטא שהוא כתום נוצץ. הצבעים חמים, מסוגננים ומושלמים לסתיו. מראה גלאם זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד וניתן ליצור אותו על אורך הציפורן וצורה.

ציפורני גליטר סתיו חמות

מָקוֹר: @ציפורניים

33. Glam Pumpkin Nail Art

לאחר מכן, יש לנו עיצוב דלעת ייחודי וזוהר להראות לך. כל הציפורניים אדומות כהות וכוללות ציפורן דלעת בהירה עם נצנצים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא גרסה אחרת של הדלעת הכתומה הקלאסית. זהו גם שילוב צבעים בולט מאוד. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות לקראת ליל כל הקדושים.

Glam Pumpkin Nail Art

מָקוֹר: @melissarenea

34. ציפורני אפור וגליטר שיק עם עלה נוצץ

אם צבעי הסתיו החמים הם לא הדבר שלך, אז אתה יכול לנסות צבעים קרירים יותר כמו אלה. שני מסמרים צבועים בגוון אפור אופנתי, האחד כולו נוצץ והציפורן האחרונה לבנה עם עלה נוצץ. זהו עיצוב מסמר אופנתי והוא יתאים לכולם. תוכל לבדוק אילו מוצרים שימשו ליצירת מראה זה בדף למטה.

ציפורני שיק אפור וגליטר עם עלה נוצץ

מָקוֹר: @melcisme

35. ציפורניים ירוקות עם מסמר מבטא עלים

הרעיון הבא כולל עוד מניקור ירוק. הפעם הציפורניים בצבע ירוק כהה מבריק ויש גם שני עיצובים עם מבטא. מסמר מבטא אחד בעל עיצוב עלים והשני מכוסה נצנצים. זהו מראה חמוד עם מעט זוהר. יש הדרכה ורשימת הלקים המשמשים בעמוד האינסטגרם שלהלן.

ציפורניים ירוקות עם ציפורן מבטחת עלים

מָקוֹר: @kt_tk1

36. ציפורני דלעת נצנצות

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו. הוא מסמן את כל תיבות הסתיו. חלק מהציפורניים בצבע כהה מסוגנן, יש גם ציפורן של דלעת וגם נצנצים כתומים. אנחנו אוהבים את הצבעים ואת עיצוב הדלעת. זה פשוט מאני חמוד, יפה וזוהר שבאמת חוגג את עונת הסתיו. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורני דלעת נוצצות

מָקוֹר: @sanctuaryspatradition

37. אמנות ציפורן שברון בהשראת סתיו

מחפש אמנות ציפורניים מסוגננת וקלה ללבוש? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו ציפורניים ירוקות כהות ולשניים מהציפורניים עיצוב שברון. השברונים נראים כל כך אופנתיים בגלל שילוב הצבעים הירוק, הזהב והלבן. אתה יכול ליצור שברים עם סרט ציפורניים או שבלונות. יש גם רשימה מלאה של הלקים המשמשים ליצירת המראה בעמוד למטה.

סתיו בהשראת נייל שברון

מָקוֹר: @nailsuponatime

38. עלי סתיו ועיצוב נצנצים

לאחר מכן, יש לנו מניקור מהמם והוא אחד האהובים עלינו! לכל הציפורניים עיצוב שונה. ציפורן אחת חומה, השנייה ורודה, ואז כתומה נוצצת והציפורן האחרונה שקופה עם עלים כתומים. לציפורניים האלה יש באמת אווירה סתווית והציפורן הברורה כל כך אופנתית! אם אתה אוהב את עונת הסתיו, הציפורניים האלה הן חובה.

עיצוב עלי סתיו וציפורני נצנצים

מָקוֹר: @cheyennesnails_

39. ציפורני סתיו מסוגננות עם עלים

מוקדם יותר בפוסט חלקנו עיצוב ציפורן כתום יפהפה עם עלי סתיו. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה. כאן יש לנו גרסה נוספת. זה משתמש בצבעים שונים ומראה כיצד אתה יכול לקבל השראה מרעיון ויכול ליצור משהו חדש. למראה זה נעשה שימוש ב- Essie polish Playing Koi ו- Mixtaupe. העלים נוצרו בעזרת סטנסיל Whats Up Nails.

ציפורני סתיו מסוגננות עם עלים

מָקוֹר: @nailsuponatime

40. עיצוב דלעת יפה לציפורניים קצרות

כשאתה מחפש ציפורניים, תמצא שהרבה עיצובים הם על מסמרים ארוכים. ובכן, אם אתה מעדיף ציפורניים קצרות, הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. ציפורניים אלו צבועות בגוון רך ובהיר ועל כל ציפורן יש דלעת כתומה בהירה. מני זה מראה כיצד ניתן ללבוש ציפורניים על ציפורניים קצרות בסגנון. אתה יכול כמובן לשחזר את המראה גם על ציפורניים ארוכות.

עיצוב דלעת יפה לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @melissarenea

41. עיצוב מסמר כהה סתיו כהה

דבר אחד שאנחנו אוהבים בעונת הסתיו הוא כאשר העלים נושרים. רעיון הציפורן הבא הזה קיבל השראה מכך. רוב הציפורניים האלה כהות ויש שני עיצובים עם מבטא. מסמר אחד מזהב נוצץ ולשני עיצוב עץ. זהו מראה יפהפה וייחודי והוא נוצר עם לקים של OPI בגוונים That’s What Friends Are Thor, It’s In The Cloud, Gaining Mole-mentum ו- L.A.M.B.

עיצוב מסמר כהה סתיו

מָקוֹר: @melcisme

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות עיצוב ציפורני הסתיו שלנו.